Η εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων του Elon Musk, Tesla, μηνύει δύο πρώην πελάτες για δυσφήμιση.
Τον τελευταίο χρόνο, η φήμη της Tesla στην Κίνα δεν είναι η καλύτερη. Τοπικά μέσα ενημέρωσης έχουν επικεντρωθεί σε ορισμένα οχήματα της Tesla που πήραν φωτιά, σε ατυχήματα που συνδέονταν με το σύστημα Autopilot και στη διαμαρτυρία μιας γυναίκας κατά της Tesla στο Shanghai Motor Show.
Δείτε επίσης: Tesla: Μήνυση από αστυνομικούς για ατύχημα που προκλήθηκε από Model X με Autopilot
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κατάσταση, η Tesla άρχισε να προσλαμβάνει περισσότερους διευθυντές δημοσίων σχέσεων, αλλά τώρα φαίνεται ότι η εταιρεία χρησιμοποιεί μια πιο επιθετική προσέγγιση, μηνύοντας πρώην πελάτες για δυσφήμιση.
Οι ερευνητές εντοπίζουν σπάνιο γαλαξία με τριπλό δακτύλιο
Elon Musk: Επικεφαλής Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας
Υπάρχει ζωή στα φεγγάρια του Ουρανού;
Σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την South China Morning Post, η Τesla μηνύει τον Han Chao, έναν πρώην ιδιοκτήτη οχήματος Τesla, για δυσφήμιση της εταιρείας, μέσω δημοσιεύσεων που έκανε στα social media.
Ο ίδιος ο Han Chao δημοσιοποίησε την αγωγή, όπου φάνηκε ότι υπεύθυνες γι’ αυτή είναι προηγούμενες αναρτήσεις του που περιέγραφαν την Tesla ως “εταιρεία απατεώνα“, “rubbish Tesla” κ.ά.
Η Τesla έγραψε στην καταγγελία:
“Ο Han διέδιδε τις απόψεις του μέσω μιας σειράς online και offline δράσεων … οδηγώντας το κοινό να έχει αρνητική εντύπωση για την Tesla, προκαλώντας βλάβη στη φήμη της εταιρείας“.
Τα θέματα του Han με την Τesla ξεκίνησαν όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Τesla Model S απευθείας από την εταιρεία, τον Μάιο του 2019.
Η Tesla είχε πει στον πελάτη ότι το αυτοκίνητο δεν είχε “κανένα μεγάλο ατύχημα, καμία σημαντική ζημιά“.
Δείτε επίσης: Οι οδηγοί της Τesla γίνονται «απρόσεκτοι» όταν χρησιμοποιούν τον αυτόματο πιλότο
Λίγους μήνες αργότερα, το όχημα χάλασε, ενώ ο Han οδηγούσε. Ο πελάτης ήθελε ένα νέο αυτοκίνητο, αλλά η Tesla προσφέρθηκε να αντικαταστήσει τα εξαρτήματα που δυσλειτουργούσαν.
Ο Han είχε στείλει το αυτοκίνητο για έλεγχο σε άλλο τεχνικό (όχι της Τesla), ο οποίος βρήκε στοιχεία ότι ολόκληρο το C-pillar είχε αντικατασταθεί, κάτι που ερχόταν σε αντίθεση με την προηγούμενη δήλωση της Tesla σχετικά με την απουσία ζημιών.
Ο πελάτης αποφάσισε να μηνύσει την Tesla. Το δικαστήριο τον δικαίωσε και κέρδισε αποζημίωση 1 εκατομμυρίου yuan (περίπου 155.000 δολάρια).
Μετά από αυτό, ο Han συνέχισε να κάνει σχόλια στα social media και να μοιράζεται την αρνητική εμπειρία του με την εταιρεία. Γι’ αυτό το λόγο, η Tesla αποφάσισε να τον μηνύσει για δυσφήμιση.
Δείτε επίσης: Τesla: Στοχεύει να κυκλοφορήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο χωρίς τιμόνι
Η Tesla ζητά έως και 5,05 εκατομμύρια yuan (περίπου 650,000 δολάρια ΗΠΑ) για δυσφήμιση και απαιτεί συγγνώμη.
Επίσης, λέγεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μηνύσει για τον ίδιο λόγο και την Zhang Yazhou, την κόρη ενός ιδιοκτήτη οχήματος Τesla που ενεπλάκη σε ένα ατύχημα. Η Zhang κατηγόρησε την Τesla:
Η Zhang έκανε αρκετές διαμαρτυρίες για την Tesla, με την πιο γνωστή να πραγματοποιείται στο Shanghai Auto Show.
Σε αυτή την περίπτωση, η Tesla μηνύει την Zhang για δυσφήμιση, αφού πρώτα η ίδια μήνυσε την Τesla για δυσφήμιση. Μετά τη διαμαρτυρία της Zhang Yazhou στο Shanghai Auto Show, η Τesla ανέφερε τη δική της πλευρά για το ζήτημα και έπειτα δέχτηκε αγωγή από την Yazhou.
H Yazhou ζήτησε αποζημίωση 50.000 yuan ( περίπου 7.700 δολάρια ΗΠΑ).
Με τη δική της αγωγή, η Tesla ζητά έως και 5,05 εκατομμύρια yuan (περίπου 650,000 δολάρια ΗΠΑ), όπως έκανε με τον Han.
Πηγή: Electrek