ΑρχικήinetΗ παγκόσμια έλλειψη τσιπ προκαλεί ακόμα προβλήματα στους κατασκευαστές αυτοκινήτων

Η παγκόσμια έλλειψη τσιπ προκαλεί ακόμα προβλήματα στους κατασκευαστές αυτοκινήτων

Η έλλειψη τσιπ υπολογίζεται ότι θα κοστίσει στην αυτοκινητοβιομηχανία 210 δισεκατομμύρια δολάρια σε χαμένα έσοδα, σύμφωνα με την εταιρεία AlixPartners.

Δείτε επίσης: BMW, Ford και Honda μειώνουν την παραγωγή λόγω έλλειψης chips

έλλειψη τσιπ

Η πανδημία χτύπησε πολλές αλυσίδες εφοδιασμού, αλλά τα ζητήματα στην επιχείρηση των τσιπ έπληξαν ιδιαίτερα την αυτοκινητοβιομηχανία, με μεγάλες μάρκες αυτοκινήτων όπως η BMW και η Volkswagen, η Ford και η General Motors να προειδοποιούν για τον αντίκτυπο της έλλειψης τσιπ στην παραγωγή.

Η AlixPartners έχει σχεδόν διπλασιάσει την πρόβλεψή της για τις εκτιμώμενες απώλειες από τον Μάιο, που ήταν στα 110 δισεκατομμύρια δολάρια σε 210 δισεκατομμύρια δολάρια. Προβλέπει ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν θα παράγουν περίπου 7,7 εκατομμύρια μονάδες το 2021, σε σύγκριση με τα 3,9 εκατομμύρια που είχε προβλέψει αρχικά τον Μάιο. Η πτώση της παραγωγής οφείλεται κυρίως αλλά όχι μόνο στην παγκόσμια έλλειψη τσιπ.

Η αυτοκινητοβιομηχανία παρασύρθηκε επειδή τα οχήματα χρησιμοποιούν φθηνότερα τσιπ, που δημιουργήθηκαν με παλαιότερες τεχνικές παραγωγής για μονάδες μικροέλεγχου οχημάτων (MCU).

Η Intel για παράδειγμα, αγωνίζεται να επιτύχει μια τεχνολογία 7nm. Η IBM πειραματίζεται με την τεχνολογία 2nm. Κι ενώ ο γίγαντας τσιπ TSMC τον Ιούλιο ανακοίνωσε ότι είχε πετύχει 30% αύξηση στην παραγωγή MCU, η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν λιγότερο από το 5% των εσόδων της TSMC το 1ο τρίμηνο του 2021. Η εταιρεία προέβλεψε ότι η έλλειψη τσιπ θα συνεχιστεί μέχρι το 2023.

Δείτε ακόμα: TSMC: Ο κατασκευαστής τσιπ απέλυσε επτά υπαλλήλους

Οι σύμβουλοι της AlixPartners προβλέπουν ένα παρόμοιο χρονικό πλαίσιο για την επίλυση της έλλειψης των τσιπ της βιομηχανίας αυτοκινήτων.

Φυσικά, όλοι ήλπιζαν ότι η κρίση των τσιπ θα είχε μειωθεί μέχρι τώρα, αλλά δυσάρεστα γεγονότα όπως η πανδημία του COVID-19 στη Μαλαισία και τα συνεχή προβλήματα αλλού έχουν επιδεινώσει τα πράγματα“, δήλωσε ο Mark Wakefield, επικεφαλής στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Επίσης, τα τσιπ είναι μόνο μία από τις πολλές διαταραχές που αντιμετωπίζει η βιομηχανία συμπεριλαμβανομένων της έλλειψης ρητίνης και χάλυβα αλλά και της έλλειψης εργατικού δυναμικού. Δεν υπάρχει περιθώριο σφάλματος για αυτοκινητοβιομηχανίες και προμηθευτές αυτή τη στιγμή.

Η έλλειψη τσιπ έχει κάνει ορισμένα έθνη και περιοχές να επανεξετάσουν πώς αυτές οι αλυσίδες εφοδιασμού μπορούν να επηρεάσουν την ευρύτερη οικονομία. Για παράδειγμα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει τον αισιόδοξο στόχο να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της από το 9% σήμερα στο 20% έως το 2030 ως μέρος της ώθησης της ψηφιακής κυριαρχίας.

Δείτε επίσης: Η παγκόσμια έλλειψη τσιπ θα μπορούσε να διαρκέσει μέχρι το 2023

Ωστόσο, η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ursula von der Leyen παραδέχτηκε την περασμένη εβδομάδα ότι ο στόχος της ΕΕ ήταν ένα “δύσκολο έργο” που ορισμένοι πιστεύουν ότι θα είναι αδύνατο να επιτευχθεί.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS