ΑρχικήinetGoogle Ads: Θα προσφέρουν πρόσβαση στο ιστορικό των διαφημιζόμενων

Google Ads: Θα προσφέρουν πρόσβαση στο ιστορικό των διαφημιζόμενων

Η Google ανακοίνωσε σήμερα μια αλλαγή στις διαδικτυακές της διαφημίσεις, η οποία θα εμφανίζει τώρα νέα disclosures που θα επιτρέπουν στους web searchers να δουν όχι μόνο ποιος είναι ο διαφημιζόμενος και γιατί σας προβλήθηκε η διαφήμιση, αλλά και ποιες άλλες διαφημίσεις έχει «τρέξει» ο διαφημιζόμενος με την Google, ξεκινώντας με την πιο πρόσφατη. Οι αλλαγές αποτελούν μέρος της ευρύτερης αναβάθμισης της επιχείρησης διαφημίσεων της Google ενόψει αυξημένου ρυθμιστικού ελέγχου και ευρύτερης στροφής της βιομηχανίας τεχνολογίας σε τεχνολογίες που προωθούν τη διαφάνεια και την ιδιωτικότητα των καταναλωτών.

Δείτε επίσης: Google: Έρχεται σημαντική αλλαγή απορρήτου σε δισ. συσκευές Android

Google

Δείτε επίσης: Apple και Google Stores: Apps για παιδιά δεν είχαν πολιτική απορρήτου

Σε αυτήν την περίπτωση, η Google βασίζεται στο περσινό λανσάρισμα του προγράμματος επαλήθευσης ταυτότητας διαφημιζόμενου, το οποίο απαιτεί από τους διαφημιζόμενους να αποκαλύπτουν τα προσωπικά τους στοιχεία – συμπεριλαμβανομένων εγγράφων που αποδεικνύουν την ταυτότητα τους και στοιχεία που επιβεβαιώνουν από ποια χώρα δραστηριοποιούνται. Αυτές οι γνωστοποιήσεις άρχισαν να κυκλοφορούν πέρυσι σε διαφημιζόμενους που αγοράζουν διαφημίσεις από το δίκτυο της Google. Μέχρι στιγμής, η Google λέει ότι έχει ξεκινήσει την επαλήθευση διαφημιστών σε περισσότερες από 90 χώρες παγκοσμίως.

Τώρα συμπεριλαμβάνει και τις διευρυμένες γνωστοποιήσεις στο προϊόν “About this Ad”.

Μέσα σε αυτές τις νέες σελίδες διαφημιζόμενων, ο καθένας θα μπορεί να κάνει κλικ για να μάθει περισσότερα για τον διαφημιζόμενο και να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα μενού όπου μπορεί να δει όλες τις διαφημίσεις που έχει προβάλει ένας συγκεκριμένος διαφημιζόμενος τις τελευταίες 30 ημέρες.

Η Google το παρουσιάζει ως χρήσιμο εργαλείο από την πλευρά του καταναλωτή, σημειώνοντας πώς ένας καταναλωτής που είδε ένα προϊόν προς πώληση, όπως ένα παλτό, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το εργαλείο για να μάθει περισσότερα για ένα brand και τα άλλα προϊόντα του. Αλλά είναι σαφώς και χρήσιμο ως μέσο εντοπισμού πιθανών απειλητικών παραγόντων στο διαφημιστικό οικοσύστημα, καθώς θα προβάλλει ένα ιστορικό με τις διαφημίσεις.

Δείτε επίσης: Η Alpha Bank υποστηρίζει Google Pay: Η πρώτη ελληνική τράπεζα!

Από εδώ, οι χρήστες θα μπορούν επίσης πιο εύκολα να αναφέρουν μια διαφήμιση για παραβίαση των πολιτικών της Google σε θέματα όπως απαγορευμένο ή περιορισμένο περιεχόμενο, όπως παραποιημένα προϊόντα, επικίνδυνα προϊόντα, ακατάλληλο περιεχόμενο, κατάχρηση, παραβιάσεις πολιτικών διαφημίσεων βάσει ενδιαφέροντος, διαφημίσεις που εξαπατούν τον χρήστη, μη συμμόρφωση με τους τοπικούς εκλογικούς νόμους, κανονισμούς και άλλα.

Η Google σημειώνει ότι οι προεκλογικές διαφημίσεις θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμες στην αναφορά πολιτικής διαφάνειας. Σε αυτές τις διαφημίσεις η εταιρεία θα εμφανίζει και την επιλογή “επί πληρωμή” για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες καταλαβαίνουν ποιος πλήρωσε για τη διαφήμιση.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS