Η συνεχώς αυξανόμενη δημοτικότητα των θεματικών πάρκων της Disney, που τροφοδοτείται από νέα αξιοθέατα όπως το Star Wars: Galaxy’s Edge, έχει ως αποτέλεσμα οι επισκέψεις να απαιτούν απο τους θεατές ώρες αναμονής στις ουρές. Αλλά ένας άνδρας από τη Φλόριντα βρήκε μια έξυπνη λύση στο πρόβλημα χρησιμοποιώντας μια επίσημη εφαρμογή Disney World που επιτρέπει στους VIP να μην περιμένουν στις ουρές με την χρήση ενός κλεμμένου iPad.
Δείτε επίσης: Apple: Ετοιμάζει events για το φθινόπωρο-Έρχονται νέα iPhone, AirPods, iPad
Για τους επισκέπτες που δεν ήθελαν να ξοδέψουν όλο τον χρόνο των διακοπών τους σε μια μεγάλη ουρά, η Disney εισήγαγε μια υπηρεσία το 1999 με την ονομασία FastPass που επέτρεπε στους επισκέπτες να εξασφαλίσουν μια θέση σε μια βόλτα αργότερα και να περάσουν το χρόνο τους περιμένοντας σε άλλα μέρη ενός πάρκου απολαμβάνοντας άλλα αξιοθέατα. Τελικά έκανε join με άλλες εικονικές υπηρεσίες αναμονής που ονομάζονται FastPass+ και MaxPass, οι οποίες επιτρέπουν στους επισκέπτες να κάνουν κράτηση θέσεων για βόλτες εβδομάδες νωρίτερα ή να πληρώνουν μια προαιρετική ημερήσια ή ετήσια χρέωση για να αποφύγουν τις μεγάλες ουρές των πάρκων.
Τον περασμένο μήνα, ωστόσο, η Disney ανακοίνωσε ότι τα FastPass, FastPass+ και MaxPass αντικαθίστανται με μια νέα υπηρεσία που ονομάζεται Disney Genie+, η οποία θα χρεώνει στους επισκέπτες «15$ ανά ημερήσιο εισιτήριο ημερησίως στο Disney World και 20$ ανά ημερήσιο εισιτήριο στη Disneyland» για να μην περιμένουν στις ουρές και να επιβιβαστούν σε μια συγκεκριμένη προγραμματισμένη ώρα χρησιμοποιώντας τη νέα επιλογή Lightning Lane των πάρκων. Όπως είναι κατανοητό, δεδομένου του πόσο ακριβή είναι ήδη η πρόσβαση στα πάρκα, πολλοί επισκέπτες της Disney ήταν αναστατωμένοι που έπρεπε να δώσουν και άλλα χρήματα για να αποφύγουν να μείνουν στις ουρές για πολλές ώρες.
Chatbot ενθάρρυνε έφηβο να σκοτώσει τους γονείς του
RT-G: Ένα... αστυνομικό ρομπότ στην Κίνα!
Το Black Basta Ransomware εξελίσσεται - Προσοχή!
Δείτε επίσης: Netflix: Φέρνει υποστήριξη Spatial Audio σε iPhone και iPad
Τον Ιούνιο, νωρίτερα φέτος, ένας 30χρονος άνδρας από τη Φλόριντα, ονόματι Rennan Carletto, ανακαλύφθηκε από έναν διευθυντή ερευνών από το τμήμα Tickets and Resort Fraud του πάρκου χρησιμοποιώντας μια επίσημη εφαρμογή Walt Disney World ότι δημιούργησε μη εξουσιοδοτημένες κρατήσεις προκειμένου να μην περιμένει στην ουρά ενός αξιοθέατου της Disney.
Η εν λόγω εφαρμογή παρέχεται στα επίσημα μέλη του Walt Disney World σε εγκεκριμένες συσκευές και τους επιτρέπει να παραλείπουν τις ουρές για VIPs και άλλους επισκέπτες χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν τα εικονικά συστήματα αναμονής που διατίθενται στους τακτικούς επισκέπτες. Όταν ο ερευνητής εντόπισε ότι ο Carletto και η ομάδα που ήταν μαζί του δεν έμειναν σε κάποια από τις ουρές, είπαν στο προσωπικό της Disney που λειτουργούσε το αξιοθέατο να ακυρώσει τις κρατήσεις και να τους αρνηθεί την πρόσβαση.
Δείτε επίσης: Απενεργοποιήστε το “Shared With You” σε iPhone και iPad
Ο ερευνητής και ένας άλλος υπάλληλος ακολούθησαν τον Carletto στο πάρκινγκ για να δουν αν θα χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για να κάνει επιπλέον κρατήσεις και όταν τελικά τον πλησίασαν για να τον ρωτήσουν τι ακριβώς συνέβη, ο Carletto ισχυρίστηκε ότι εργαζόταν σε μια εταιρεία που ονομάζεται «A Class» και ότι το αφεντικό του , ένας άλλος άνδρας που ονομάζεται Tony, του είχε δώσει το iPad για χρήση και ότι δεν είχε ιδέα ότι ήταν κλεμμένο. Φυσικά οι υπεύθυνοι κάλεσαν την αστυνομία και ο Carletto συνελήφθη!
Πηγή πληροφοριών: gizmodo.com