ΑρχικήinetΣυνεργασία Spotify GIPHY: Τι θα προσφέρει στους χρήστες

Συνεργασία Spotify GIPHY: Τι θα προσφέρει στους χρήστες

Η Spotify ανακοίνωσε σήμερα το πρωί μια νέα συνεργασία με τη διαδικτυακή βάση δεδομένων GIF GIPHY που επιτρέπει την ανακάλυψη νέων μουσικών κομματιών μέσω των GIF. Όχι, οι ίδιοι οι GIF δεν θα παίξουν κλιπ τραγουδιού, αν αυτό σκέφτεστε. Αντ ‘αυτού, μέσω μιας σειράς νέων GIF που συνδέονται με το Spotify, θα υπάρχει η επιλογή να κάνετε κλικ σε ένα κουμπί για να μεταβείτε απευθείας στο Spotify για να ακούσετε το κομμάτι του καλλιτέχνη. Κατά την κυκλοφορία, καλλιτέχνες όπως οι Doja Cat, The Weeknd, Post Malone, Nicki Minaj, The Kid LAROI, Conan Gray και άλλοι θα έχουν GIF που συνδέονται με Spotify στην επίσημη σελίδα προφίλ τους στο GIPHY. Περισσότεροι καλλιτέχνες θα προστεθούν με την πάροδο του χρόνου.

Spotify GIPHY

Δείτε επίσης: Spotify Greenroom: Μάθετε τα πάντα για τον ανταγωνιστή του Clubhouse

Η ιδέα πίσω από τη νέα ενσωμάτωση είναι να βελτιωθεί η σύνδεση των χρηστών με τη μουσική Spotify από τις καθημερινές τους επικοινωνίες, όπως κείμενα, ομαδικές συνομιλίες και άλλα μέρη όπου χρησιμοποιούνται GIF. Αυτό είναι παρόμοιο με τις υπάρχουσες ενσωματώσεις του Spotify με εφαρμογές κοινωνικών μέσων όπως το Snapchat και το Instagram, όπου οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται μουσική μέσω των Stories και των μηνυμάτων που δημοσιεύουν. Ουσιαστικά, είναι μια στρατηγική απόκτησης χρηστών που αξιοποιεί τις διαδικτυακές κοινωνικές δραστηριότητες – σε αυτήν την περίπτωση, τα GIF.

Μπορείτε να βρείτε τα νέα GIF που συνδέονται με το Spotify στη σελίδα του καλλιτέχνη στο GIPHY.com ή μέσω της εφαρμογής GIPHY για κινητά. Τα υποστηριζόμενα GIF θα περιλαμβάνουν ένα νέο κουμπί “Listen on Spotify” στο κάτω μέρος που θα εμφανίζεται δίπλα στο GIF όταν κοινοποιείται. Όταν κάνουν κλικ, οι χρήστες ανακατευθύνονται από το GIF στη σελίδα του καλλιτέχνη στο Spotify, όπου μπορούν να κάνουν stream της μουσικής τους ή να περιηγηθούν για να ανακαλύψουν περισσότερα τραγούδια που θέλουν να ακούσουν.

Δείτε επίσης: Spotify: Μπορείτε να κοινοποιείτε επεισόδια podcast με μια χρονική σήμανση

Η Spotify λέει ότι το χαρακτηριστικό είναι μέρος μιας ευρύτερης συνεργασίας που έχει με το GIPHY, το οποίο αργότερα θα επικεντρωθεί στο να φέρει μια πιο διαδραστική εμπειρία ακρόασης στους χρήστες.

Η κίνηση για συνεργασία με την GIPHY ακολουθεί μια πρόσφατη επέκταση της υπάρχουσας συνεργασίας μεταξύ του Spotify και της μητρικής εταιρείας του GIPHY, το Facebook. Η γιγαντιαία εταιρεία αγόρασε τη δημοφιλή πλατφόρμα GIF σε μια συμφωνία αξίας 400 εκατομμυρίων δολαρίων το 2020, δύο χρόνια αφότου η Google απέκτησε τον αντίπαλο του GIPHY, το Tenor. Έκτοτε, το Facebook έχει εργαστεί για την καλύτερη ενσωμάτωση των GIF στις εφαρμογές του, όπως το Facebook και το Instagram.

Δείτε επίσης: Πώς να αναζητήσετε τραγούδια σε μια λίστα αναπαραγωγής Spotify

Νωρίτερα μέσα στην χρονιά, το Facebook και το Spotify συνεργάστηκαν επίσης σε ένα νέο έργο “Boombox” που επιτρέπει στους χρήστες του Facebook να ακούνε μουσική που φιλοξενείται στο Spotify κατά την περιήγηση στην εφαρμογή Facebook. Αυτό υποστηρίζεται από ένα “miniplayer” που επιτρέπει σε οποιονδήποτε συναντήσει την κοινόχρηστη μουσική να κάνει κλικ για αναπαραγωγή του περιεχομένου κατά το scroll στο feed του.

Η Spotify αναφέρει ότι η νέα λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σε χρήστες παγκοσμίως από επαληθευμένες σελίδες καλλιτεχνών στο GIPHY.

Πηγή πληροφοριών:

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS