Η Google ανακοίνωσε ότι θα αντικαταστήσει τις δύο εφαρμογές συγχρονισμού αρχείων (sync apps) για desktop με μια νέα ενοποιημένη εφαρμογή, που ονομάζεται Drive για desktop, η οποία θα χρησιμοποιηθεί από όλους τους χρήστες.
Δείτε επίσης: Πώς να ταξιδέψετε στο χρόνο στο Google Street View
Η γιγαντιαία εταιρεία προσφέρει επί του παρόντος δύο υπηρεσίες συγχρονισμού αρχείων: Backup and Sync, που απευθύνεται σε καταναλωτές και το Drive File Stream, το οποίο δημιουργήθηκε για επιχειρηματικούς χρήστες.
Η Google ενοποίησε τα sync apps σε μια κοινή εφαρμογή, καθώς ήθελε να δημιουργήσει έναν client που θα μπορούσε να “φέρει στους χρήστες τις καλύτερες και πιο χρησιμοποιημένες λειτουργίες” από τις δύο παλαιότερες εφαρμογές, εξήγησε ο επικεφαλής διαχείρισης προϊόντων του Google Drive, Scott Limbird, σε μια ανάρτηση.
Τα καλύτερα τηλέφωνα Motorola για το 2024
Νέα στοιχεία: Η Αφροδίτη μάλλον δεν είχε ποτέ ωκεανούς
Υπάλληλος Καταγγέλλει την Apple για Παρακολούθηση
Το Drive για desktop θα συγχρονίσει αυτόματα τοπικά αρχεία στο cloud στο παρασκήνιο, είτε στο Google Photos είτε στο Google Drive, είπε η Google. Θα συγχρονίσει επίσης εξωτερικές συσκευές αποθήκευσης στο cloud, συμπεριλαμβανομένων των μονάδων flash και των εξωτερικών σκληρών δίσκων, καθώς και των αρχείων του Drive σε desktops.
Δείτε επίσης: Πώς θα κάνετε μία κριτική στην εφαρμογή Χάρτες Google
Ξεκίνησε επίσης η κυκλοφορία του Drive για desktop, με τους χρήστες του Drive File Stream να έχουν ήδη πρόσβαση στη νέα ενοποιημένη εφαρμογή.
Για τους χρήστες του «Backup and Sync», η Google είπε ότι θα πρέπει να αρχίσουν να βλέπουν προτροπές που θα τους ζητούν να μεταβούν στο Drive για desktop τους επόμενους μήνες.
Το Drive για desktop θα είναι διαθέσιμο για συσκευές Windows και macOS.
Την ίδια ημέρα, η Google ανακοίνωσε επίσης υποστήριξη για διάφορα brand logos, όπως AOL, Fastmail, Mailchimp, Twilio SendGrid και Yahoo, χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ της Google και του AuthIndicators Working Group, που δημιούργησε τους Brand Indicators για Message Identification (BIMI).
Δείτε επίσης: Τρόπος χρήσης των Google Fonts στο Microsoft Word
Το BIMI ήταν ήδη διαθέσιμο στους χρήστες του Yahoo, αλλά τώρα θα επεκταθεί και στους χρήστες του Gmail, με αποτέλεσμα το BIMI να είναι διαθέσιμο σε περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια inboxes. Για να εμφανιστεί ένα logo, ο οργανισμός πρέπει να περάσει τους ελέγχους ελέγχου ταυτότητας DMARC.
Πηγή πληροφοριών: zdnet.com