“Η Lamborghini δεν πρόκειται να αλλάξει το περιβάλλον αυτού του κόσμου, αλλά η κοινωνική αποδοχή ξεκινά όταν κοιτάζεις το πρωί στον καθρέφτη και βλέπεις το πρόσωπό σου.” Αυτή είναι μια βαριά δήλωση με αξιοσημείωτη αυτογνωσία που προέρχεται από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamborghini, Stephan Winkelmann.
Δείτε επίσης: Cyberster: Το νέο σπορ ηλεκτρικό όχημα της MG Motor
Ο Winkelmann πήρε για πρώτη φορά το τιμόνι της Lamborghini το 2005 και διεύθυνε την εταιρεία για 11 χρόνια. Αποχώρησε για να κάνει κάποια πράγματα στην Audi το 2016 και στη συνέχεια ανέλαβε το ρόλο του CEO στην Bugatti το 2018. Στα τέλη του περασμένου έτους, επέστρεψε στην Lamborghini, σε ένα ιστορικό brand.
“Πώς μπορούμε να φέρουμε την εταιρεία στο επόμενο επίπεδο;” αναρωτήθηκε και η απάντησή του είναι να μειώσει τις εκπομπές κατά 50% έως το 2025.
Chatbot ενθάρρυνε έφηβο να σκοτώσει τους γονείς του
RT-G: Ένα... αστυνομικό ρομπότ στην Κίνα!
Το Black Basta Ransomware εξελίσσεται - Προσοχή!
Δείτε επίσης: Mercedes: Νέο ηλεκτρικό όχημα με μεγαλύτερη μπαταρία από της Tesla
“Ο στόχος της μείωσης [εκπομπών] για εμάς είναι ακόμη πιο δύσκολος, επειδή είμαστε μια εταιρεία σούπερ σπορ αυτοκινήτων”, είπε ο Winkelmann σε μια συνέντευξη νωρίτερα αυτό το μήνα, “και δεν αφορά μόνο τη μείωση αλλά και τη διατήρηση της απόδοσης και του ονείρου. Σημαίνει να αλλάζεις τα πάντα, αλλά να μην αλλάζεις τίποτα.”
Τα αυτοκίνητα της Lamborghini είναι γνωστά για τις πολύ μεγάλες ταχύτητες τους. Το να δημιουργήσουμε ένα σιωπηλό, αποδοτικό, ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι μια δύσκολη δουλειά, αναφέρει ο Winkelmann.
Επίσης, ο Winkelmann επιβεβαίωσε ότι η Lamborghini θα παρουσιάσει ένα all-electric mode, το πρώτο καθαρό EV της εταιρείας που θα είναι το τέταρτο μοντέλο τακτικής παραγωγής στη σειρά του.
“Θα είναι τετραθέσιο”, είπε. “Άρα δεν θα είναι το τυπικό Huracan ή το Aventador. Θα είναι ένα μοντέλο για καθημερινές διαδρομές.” Το μυαλό μας πήγε αμέσως στην πλατφόρμα J1 που μοιράστηκε το Porsche Taycan και το Audi E-Tron GT, αλλά ο Winkelmann μου είπε ότι η πλατφόρμα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη. “[Πρέπει] ακόμα να δούμε το στυλ του αμαξώματος, το μέγεθος του αυτοκινήτου, δύο ή τέσσερις πόρτες κ.λπ.” Αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δυστυχώς, δεν θα πρόκειται να κυκλοφορήσει πριν το 2025.
Δείτε επίσης: Η BMW παρουσιάζει το νέο της ηλεκτρικό όχημα BMW i4
Το Lamborghini EV είναι μια συναρπαστική ιδέα, αλλά οι αλλαγές δεν θα σταματήσουν εκεί. Τα άλλα τρία μοντέλα της εταιρείας – Aventador, Huracan και Urus – θα διαθέτουν υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης έως το 2024.
Πηγή πληροφοριών: cnet.com