Αν δεν έχει συμβεί ακόμα, είναι θέμα χρόνου να αποκτήσει το αγαπημένο σας supercar από τα νεανικά σας χρόνια τη μορφή restomod. Το στούντιο BorromeodeSilva, που στο παρελθόν ήταν υπεύθυνο για το σχεδιασμό της Nardone 928 και της Automobili Amos Futurista, χρησιμοποίησε την πένα του για τον τιτάνα της Lamborghini της δεκαετίας του ’90, την Diablo, για λογαριασμό της Eccentrica Cars.
Δείτε επίσης: Aston Martin DB12: Είναι ό,τι έπρεπε να είναι η DB11
Από πού ξεκινάμε; Ο σχεδιαστικός οίκος και η Eccentrica αναφέρουν την Diablo GT ως έμπνευσή τους για αυτό το έργο, και όποιος έχει δει ποτέ φωτογραφίες μιας Diablo GT πιθανότατα θα συμφωνήσει. Η τετραγωνισμένη μπροστινή εισαγωγή, τα διπλά πτερύγια του καπό και οι άφθονες πινελιές carbon fiber είναι αναφορές στο σύντομο φλερτ της Diablo με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Τα μεταγενέστερα μοντέλα, τέλος πάντων – όχι τόσο η Jota.
Η Eccentrica πήρε επίσης το θάρρος να επεκτείνει ελαφρώς το μεταξόνιο και το πλάτος του Diablo, βοηθώντας να προωθηθούν αυτές οι ογκώδεις πέντε ακτίνες προς τις γωνίες και να μειωθούν οι προεξοχές.
Νέο banking malware κλέβει credentials από 77 apps
Έφηβος χακάρει εταιρείες τηλεπικοινωνιών
DroidBot: Νέο Android banking malware κλέβει credentials
Η εμφάνιση είναι γενικά ευχάριστη από τις περισσότερες οπτικές γωνίες. Κάποιοι μπορεί να αισθάνονται ότι οι τροχοί είναι ελαφρώς υπερβολικά μεγάλοι, ή θα μπορούσε να είναι μια οπτική ψευδαίσθηση που προκαλείται από τις καλυμμένες κεντρικές κλειδαριές. Το πίσω μέρος έχει πολλές λεπτομέρειες. Είναι σύνηθες για τα restomods να ενσωματώνουν LED, αλλά κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν ότι ο σχεδιασμός του κόκκινου δακτυλίου για τα πίσω φώτα είναι υπερβολικός.
Πρόταση:Ο Jay Leno δοκιμάζει μια Ferrari 296 GTB
Το περίεργο ορειχάλκινο πιάτο στην άκρη του καλύμματος του κινητήρα είναι η πιο περίεργη λεπτομέρεια. Η Eccentrica το αποκαλεί “πιάτο τεπενιάκι” και υποτίθεται ότι καλύπτει “τα πιο επικίνδυνα στοιχεία του κινητήρα”. Αυτός ο κινητήρας, παρεμπιπτόντως, εξακολουθεί να είναι ένας V12 – ένας που αποδίδει 550 ίππους, ακριβώς όπως το τελευταίο μοντέλο Diablo της σειράς, το VT 6.0. Τα πάνελ του αμαξώματος από carbon-fiber επιτρέπουν στην Diablo της Eccentrica να χάσει 77 κιλά για ένα συνολικό βάρος 3.506 κιλών.
Το εσωτερικό του Diablo restomod, το οποίο είναι δημοφιλές στο Instagram, έχει αναβαθμιστεί με έναν τρόπο που κάποιοι μπορεί να αισθάνονται ότι δεν ευθυγραμμίζεται με την προέλευση του αυτοκινήτου από τη δεκαετία του ’90. Ενώ το ταμπλό της αρχικής Diablo δεν θεωρήθηκε αριστούργημα, η αντικατάσταση του μεγαλύτερου μέρους του με 10 μεγάλες οθόνες LCD πίσω από μια μεγάλη πλάκα αλουμινίου μπορεί να θυμίζει περισσότερο ένα αφιέρωμα στο Vector W8 παρά την τελευταία συνεισφορά της Lamborghini στον 20ο αιώνα.
Η Eccentrica σχεδιάζει να κατασκευάσει μόνο 19 από αυτά, και δεν υπάρχει ακόμα καμία λέξη σχετικά με την τιμή.
Διαβάστε επίσης: Tesla: Αριθμός ρεκόρ στις πωλήσεις λόγω μείωσης τιμών
πηγή πληροφοριών: jalopnik.com