ΑρχικήsecurityΗ Amazon κατέσχεσε και κατέστρεψε δύο εκατ. πλαστά προϊόντα

Η Amazon κατέσχεσε και κατέστρεψε δύο εκατ. πλαστά προϊόντα

Η μάχη της Amazon εναντίον των πωλητών πλαστών προϊόντων στην πλατφόρμα της εταιρείας συνεχίζεται – δύο εκατομμύρια προϊόντα κατασχέθηκαν και καταστράφηκαν το 2020.

amazon

Δείτε επίσης: Τα κέρδη της Amazon τριπλασιάστηκαν το πρώτο τρίμηνο (Q1) του 2021!

Η γιγαντιαία εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωστή για τα event αγορών όπως το Prime Day, επιτρέπει σε τρίτους πωλητές σε όλο τον κόσμο να προωθήσουν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα της Amazon. Ωστόσο, χρειάζεται μόνο μια γρήγορη ματιά σε ορισμένα προϊόντα για να εντοπίσεις ότι υπάρχουν προβλήματα.

Τα ψεύτικα, πλαστά προϊόντα, η κακή ποιότητα, οι παραπλανητικές φωτογραφίες και πολλά άλλα αναφέρονται σε κριτικές αγοραστών και υπάρχει τεράστιος αριθμός απομιμήσεων που η Amazon προσπαθεί να εντοπίσει και να καταργήσει.

Δείτε επίσης: Η Amazon αυξάνει τους μισθούς σε πάνω από 500.000 υπαλλήλους της!

Κάποιοι πωλητές κάνουν κατάχρηση της πλατφόρμας με διάφορους τρόπους – άλλοι ανιχνεύονται και άλλοι όχι. Ωστόσο, η Amazon θέλει να μειώσει τις απομιμήσεις στην πλατφόρμα στο μηδέν.

Σύμφωνα με την έκθεση Brand Protection Report (.PDF), η οποία τεκμηριώνει την καταπολέμηση της παραποίησης/απομίμησης κατά τη διάρκεια του 2020, έχουν υπάρξει «αυξημένες προσπάθειες κακόβουλων παραγόντων να διαπράξουν απάτες και να προσφέρουν στους χρήστες πλαστά προϊόντα», με αποτέλεσμα την κατάσχεση εκατομμυρίων προϊόντων που αποστέλλονται σε κέντρα εκπλήρωσης τα οποία στη συνέχεια καταστρέφονται.

“Η Amazon κατέστρεψε αυτά τα προϊόντα για να αποτρέψει τη μεταπώλησή τους αλλού στην αλυσίδα εφοδιασμού”, λέει η εταιρεία.

Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου πρόσθεσε ότι πάνω από 10 δισεκατομμύρια “ύποπτες” καταχωρίσεις μπλοκαρίστηκαν πριν από τη δημοσίευσή τους, και παρεμποδίστηκαν πάνω από έξι εκατομμύρια προσπάθειες δημιουργίας λογαριασμών πωλητών που είναι ύποπτοι ότι εμπλέκονται σε πλαστές επιχειρήσεις.

Δείτε επίσης: Βραβεία Oscar: Το Netflix σάρωσε και η Amazon έλαβε δύο νίκες

Ένα άλλο πρόβλημα που πιθανότατα προκαλεί πονοκέφαλο στην Amazon είναι το έθιμο των αδίστακτων πωλητών που πληρώνουν τους πελάτες για να αφήσουν κριτικές πέντε αστέρων. Μια διαρροή δεδομένων νωρίτερα αυτό το μήνα εμπλέκει περίπου 200.000 άτομα σε ένα review scam – πιθανώς προερχόμενο από την Κίνα – στο οποίο οι πωλητές «επιστρέφουν» την τιμή ενός προϊόντος όταν μια καλή κριτική προστίθεται στη λίστα του προϊόντος.

Ως απάντηση, η εταιρεία είπε, «αναστέλλουμε, μπλοκάρουμε και λαμβάνουμε νομικά μέτρα εναντίον όσων παραβιάζουν τις πολιτικές [κοινότητας και ελέγχου].»

Πηγή πληροφοριών: zdnet.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS