ΑρχικήbusinessΤεχνολογία και Εκπαιδευτικοί: Τι εκτιμούν οι ειδικοί;

Τεχνολογία και Εκπαιδευτικοί: Τι εκτιμούν οι ειδικοί;

Πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί σε όλο τον κόσμο αγωνίστηκαν να υιοθετήσουν τα τεχνολογικά εργαλεία εν μέσω της πανδημίας για να πραγματοποιήσουν τα μαθήματα εξ αποστάσεως. Οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν ότι η ικανότητα τους να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την τεχνολογία έχει βελτιωθεί σημαντικά.

Το κατά πόσο αυτό θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη χρήση της τεχνολογίας για να βοηθήσει στη δημιουργία πιο ενεργών, προσαρμοσμένων μαθησιακών εμπειριών που εμπλέκουν τους μαθητές παραμένει μια ανοιχτή ερώτηση.

Για να διευκολυνθεί αυτό, οι εταιρείες τεχνολογίας με εκπαιδευτικά εργαλεία θα πρέπει να κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά για τη δημιουργία εργαλείων που όχι μόνο ενισχύουν τέτοιου είδους εμπειρίες, αλλά ταιριάζουν στην πολυάσχολη ζωή και τις προτεραιότητες των εκπαιδευτικών.

Τεχνολογία και Εκπαιδευτικοί

Όπως υπενθύμισε ο Larry Berger, Διευθύνων Σύμβουλος της Amplify, υπάρχουν τουλάχιστον τρία βασικά στοιχεία που πρέπει να προσφέρουν οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες στους εκπαιδευτικούς.

Αυτά είναι:

  1. Η εξοικονόμιση χρόνου.
  2. Ηι κατανόηση των μαθημάτων από τους μαθητές.
  3. Να μην χάνεται η επικοινωνία μεταξύ μαθητών και δασκάλων, καθώς και μεταξύ των μαθητών.

Αυτός ο κατάλογος υπονοεί ότι η εκπαιδευτική τεχνολογία πρέπει να βοηθά τους εκπαιδευτικούς με κάτι που κάνουν σε τακτική βάση. Δεν μπορεί να είναι κάτι επιπλέον στην ήδη πολυάσχολη εργάσιμη ημέρα του δασκάλου.

Όταν ο Berger μιλάει για την επέκταση της εμβέλειας των εκπαιδευτικών, εξηγεί ότι η τεχνολογία πρέπει να επεκτείνει την εμβέλειά τους με τρόπους που τους κάνουν παραγωγικούς.

Και τέλος, η τεχνολογία πρέπει να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να μάθουν και να γνωρίσουν τους μαθητές τους, ώστε να μπορούν να τους εξυπηρετούν αποτελεσματικότερα.

Ο Berger και η ομάδα του το έκαναν με την πρώτη προσφορά που δημιούργησαν όταν η εταιρεία τους ονομάστηκε Wireless Generation. Η Wireless Generation προσέφερε μια φορητή λύση αξιολόγησης εκπαίδευσης για να βοηθήσει τους καθηγητές να κατανοήσουν τις ικανότητες ανάγνωσης των μαθητών τους, κάτι που είχαν ήδη κάνει. Και τους επέτρεψε να το κάνουν με μεγαλύτερη ευκολία, ώστε να βελτιώσει και να απλοποιήσει τη ζωή των εκπαιδευτικών, αντί να την περιπλέξει περισσότερο.

Ο Berger είπε ότι υπάρχουν πέντε βασικά πράγματα που μπορεί να προσφέρει η εκπαιδευτική τεχνολογία για τη βελτίωση της μάθησης των μαθητών.

Κατ ‘αρχάς, ζητήστε από τους μαθητές σας να σας δώσουν feedback για να μπορέσετε να γίνετε καλύτεροι.

Δεύτερον, η τεχνολογία δεν μπορεί να βοηθήσει στο να πραγματοποιηθούν όλα τα μαθήματα που γίνονται σε ένα παραδοσιακό περιβάλλον. Για παράδειγμα δεν μπορείτε ξαφνικά να κάνετε ένα πείραμα αν είστε καθηγητής φυσικής.

Τρίτον, η τεχνολογία μπορεί να συγκεντρώσει δεδομένα που θα βοηθήσουν σε άλλα κομμάτια του συστήματος κατανοώντας που οι μαθητές “κολλάνε”.

Τέταρτον, όταν η τεχνολογία χρησιμοποιείται καλά, ο Berger είπε ότι μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα. Δηλαδή, μπορεί να αυτοματοποιήσει ορισμένες χειροκίνητες και επίπονες διαδικασίες.

Και πέμπτο, ο Berger είπε ότι η τεχνολογία μπορεί να επιτρέψει περισσότερη εξατομίκευση και αυτοκαθοδήγηση ανταποκρινόμενη σε αυτό που ένας μαθητής χρειάζεται να μάθει στη συνέχεια.

Ο τρόπος με τον οποίο οι δάσκαλοι και τα σχολεία θα χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία ψηφιακής μάθησης κατά το επόμενο σχολικό έτος θα παρουσιάσει ενδιαφέρον. Θα τα χρησιμοποιήσουν για να αναπαράγουν αυτό που συνέβη στην παραδοσιακή τάξη ή θα τα χρησιμοποιήσουν για βελτιώσουν τα μαθήματα πέρα ​​από αυτό που συνέβαινε παραδοσιακά; Και θα κατανοήσουν οι τεχνολογικές εταιρείες τι θα παρακινήσει τους δασκάλους να χρησιμοποιήσουν πραγματικά τα εργαλεία τους και να τα χτίσουν ανάλογα;

Οι συμβουλές του Berger είναι σημαντικές. Οι εκπαιδευτικοί κέρδισαν με το ότι χρησιμοποιήσαν την τεχνολογία τους τελευταίους μήνες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι «όλα θα αλλάξουν» προς το καλύτερο.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS