Τη Δευτέρα, η Basecamp λάνσαρε ένα email app που ονομάζεται Hey. Η υπηρεσία επί πληρωμή προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει το email προσθέτοντας δυνατότητες που θα το κάνουν πιο εύχρηστο. (Σε περίπτωση που αναρωτιέστε το κόστος του email είναι 99 $ ετησίως.)
Σύμφωνα με μια σειρά από tweets που δημοσιεύτηκαν από τον David Heinemeier Hansson, συνιδρυτή της Basecamp και CTO, η Apple ενέκρινε αρχικά την έκδοση 1.0 του Hey και τη δημοσίευσε στο app store. Στην συνέχεια όμως απορρίφθηκε επειδή το email app Hey δεν προσφέρει μια επιλογή αγοράς εντός της εφαρμογής για τους χρήστες που θέλουν να εγγραφούν στην συνδρομητική υπηρεσία των 99 $ ανά έτος. Η εταιρεία άσκησε έφεση για την απόφαση, χωρίς όμως να πετύχει τον στόχο της.
Εδώ θα βρείτε την επιστολή απόρριψης που έλαβε η Hey, αναφέροντας την ακριβή οδηγία ελέγχου μαζί με μια εξήγηση για το τι θα πρέπει να κάνει για να εγκριθεί η εφαρμογή. Εάν δεν συμμορφωθεί με τις οδηγίες, η Apple ενδέχεται να καταργήσει την εφαρμογή.
Η Apple τυπικά ζητάει προμήθεια από 15% ως 30%, ανάλογα με το μοντέλο πωλήσεων και το χρονικό διάστημα που η εφαρμογή έχει καταχωρηθεί στο κατάστημα. Για συνδρομές όπως αυτή, η Apple θα πάρει το 30% κάθε συνδρομής για το πρώτο έτος και μετά το 15%.
Windows 10 τέλος, απομένει μόλις ένας χρόνος υποστήριξης
Κομήτης θα κάνει μια θεαματική προσέγγιση τον Οκτώβριο
Εκτόξευση του Europa Clipper για ανίχνευση ζωής στην Ευρώπη!
Η Apple δεν έχει σχολιάσει τίποτα για το συγκεκριμένο γεγονός, αλλά όπως φαίνεται οι οδηγίες της προς τους προγραμματιστές και την δημοσίευση των εφαρμογών τους στο app store είναι αυστηρές.
Όπως για παράδειγμα η οδηγία επισκόπησης App Store 3.1.1. Αυτή η συγκεκριμένη οδηγία ορίζει ότι, εάν μια εφαρμογή προσφέρει μια συνδρομητική υπηρεσία μεταξύ πλατφορμών, πρέπει να προσφέρει την επιλογή της αγοράς εντός της εφαρμογής για τη συνδρομή.
Επίσης όπως σας ενημερώσαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας η Apple ελέγχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση εξαιτίας καταγγελιών από ανταγωνιστές της ότι οι προμήθειες που λαμβάνει είναι πολύ υψηλές και ότι χρησιμοποιεί μεθόδους αθέμιτου ανταγωνισμού σε διάφορες αντίπαλες εταιρείες.