ΑρχικήUpdatesLinkedIn: Γνωρίστε τις ανανεωμένες λειτουργίες των διαφημίσεων

LinkedIn: Γνωρίστε τις ανανεωμένες λειτουργίες των διαφημίσεων

Κυκλοφόρησαν τα νέα χαρακτηριστικά διαφήμισης του LinkedIn, με επαναστόχευση διαφημίσεων βίντεο και «lead generation forms». Οι νέες δυνατότητες θα περιλαμβάνουν και βελτιωμένες ρυθμίσεις ασφαλείας ενσωματωμένες για το «LinkedIn Audience Network».

LinkedIn
LinkedIn: Οι ανανεωμένες λειτουργίες των διαφημίσεων

Επαναστόχευση

Οι διαφημιστές θα μπορούν πλέον να δημιουργούν και να επαναστοχεύουν τις διαφημίσεις, ιδιαίτερα σε χρήστες που έχουν παρακολουθήσει παραπάνω από το 25% των διαφημίσεων-βίντεο. Θα μπορούν επιπλέον να στοχεύουν και τους χρήστες που έχουν ανοίξει ή έχουν υποβάλει ένα Lead Gen Form.

Ήδη το LinkedIn έχει αρχίσει να δοκιμάζει αυτές τις δυνατότητες με νέους διαφημιστές, συμπεριλαμβανομένου του TOPdesk, το όποιο λέει ότι έχει αυξήσει τις μετατροπές κατά 20%, ενώ παράλληλα κατάφερε να μειώσει το κόστος κατά 24% σε κάθε μετατροπή.

LinkedIn Audience Network

Το LinkedIn Audience Network κυκλοφόρησε το 2017 ως ένα μέσο για τις επιχειρήσεις να επεκτείνουν τις καμπάνιες διαφημίσεών τους στο LinkedIn. Όπως δήλωσε η εταιρεία, το δίκτυο θα περιλαμβάνει εκδότες όπως τα Flipboard, Microsoft News και MSN.com, και θα μπορεί να επεκτείνει το όριο μιας καμπάνιας «Sponsored Content» κατά 25%. Παράλληλα θα προσθέτει 9 φορές περισσότερα σημεία επαφής με τα μέλη του.

LinkedIn: Γνωρίστε τις ανανεωμένες λειτουργίες των διαφημίσεων
LinkedIn: Οι ανανεωμένες λειτουργίες των διαφημίσεων

Η νέα κατεύθυνση του LinkedIn στοχεύει στην αλλαγή των προϊόντων, ως απάντηση στην πανδημία κορονοϊού, καθώς «έχουν αυξηθεί οι ανάγκες της αγοράς». Όπως δήλωσε ο ανώτερος διευθυντής του τομέα «Marketing Solutions» της εταιρείας,  Abhishek Shrivastava, θα αφορά την εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών που θα εστιάζουν στο «virtual engagement», όπως εκδηλώσεις σε ζωντανή μετάδοση. Ανέφερε επίσης, ότι όλες οι ανακοινώσεις τη δεδομένη περίοδο είναι παρόμοιες γιατί «αυτά τα πράγματα έχουν σημασία όταν πρόκειται για την περεταίρω προώθηση των επιχειρήσεων».

Σύμφωνα με τον Shrivastava, οι διαφημιστές του LinkedIn δίνουν περισσότερη έμφαση στο «business-to-business marketing». Αυτό σημαίνει ότι, συνήθως, υπάρχει μια μεγαλύτερη διαδικασία μετατροπής των προοπτικών σε πώληση, άρα αυτές οι δυνατότητες θα διευκολύνουν τους επιχειρηματίες να δημιουργήσουν ένα εξατομικευμένο «ταξίδι για να ανταπεξέλθουμε στο στοχευμένο κοινό».

Για να διασφαλίσει την ποιότητα και την ασφάλεια των «impressions», η εταιρεία είπε ότι ενσωματώνεται με την «Integral Ad Science», ως «ένα επιπλέον στρώμα ασφάλειας των επωνυμιών και προστασία για όλες τις διαφημίσεις», και με το «Pixalate» για να «βαθμολογεί και να φιλτράρει όλες τις δημοσιεύσεις που βασίζονται σε μη έγκυρη επισκεψιμότητα».

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS