ΑρχικήinetΤο YouTube μπλοκάρει ανακρίβειες για τον COVID-19

Το YouTube μπλοκάρει ανακρίβειες για τον COVID-19

YouTube COVID-19: Δημοσιεύσεις για τον COVID-19 που έρχονται σε αντίθεση με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας θα καταργούνται με σκοπό να αποφευχθεί η λανθασμένη ενημέρωση και η σύγχυση που προκαλεί.

Όπως δήλωσε η διευθύνων σύμβουλος της υπηρεσίας, Susan Wojcicki, πρόκειται για μια προσπάθεια εξάλειψης ειδήσεων και ενημερώσεων που δεν έχουν επιβεβαιωθεί και δεν έχουν καμία βάση στην ιατρική. «Μερικά παραδείγματα παραβίασης της συγκεκριμένης πολιτικής είναι: ‘Πάρε βιταμίνη C, πάρε κουρκουμά, θα σε θεραπεύσουν», δήλωσε στο CNN. Η Wojcicki τόνισε, επίσης, ότι έχει παρατηρηθεί 75% αύξηση στην αναζήτηση ειδήσεων από εξουσιοδοτημένες πηγές.

Το YouTube μπλοκάρει ανακρίβειες για τον COVID-19

Στην ίδια κατεύθυνση, το Facebook ανακοίνωσε ότι  οι χρήστες που αλληλεπιδρούν με άστοχο περιεχόμενο για τον COVID-19 θα ενημερώνονται με αναδυόμενο μήνυμα προειδοποίησης, το οποίο θα τους ενθαρρύνει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα WHO (ιστοσελίδα που περιέχει έγκυρες ενημερώσεις).

Η εφαρμογή WhatsApp, που ανήκει στο Facebook, αποτρέπει τους χρήστες από το να μοιράζονται μηνύματα τα οποία έχουν κοινοποιηθεί ήδη πάνω από 4 φορές σε πολλαπλές συνομιλίες.

Αυτή τη δράση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιβράβευσε και ο γραμματέας πολιτισμού του Ηνωμένου Βασιλείου, Oliver Dowden: «Αποτίνω φόρο τιμής στο έργο που έχουν κάνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Παρότρυνε, επίσης, να κατεβάζουν τις ανακρίβειες που εντοπίζουν, κατά τις “εκτός ωραρίου” περιόδους, όπως τα απογεύματα και τα Σαββατοκύριακα.

YouTube COVID-19: Από την πλευρά των ΜΜΕ

Σύμφωνα με το Financial Times, φαίνεται πως οι μεγαλύτεροι εκδότες του Ηνωμένου Βασιλείου όπως το Daily Telegraph και το Guardian, κατέκριναν τη Google για την αποτυχία της να είναι διαφανής όσον αφορά το φιλτράρισμα των διαφημίσεων που σχετίζονται με τον COVID-19.

Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν φίλτρα ώστε να αποτρέπουν ανεπιθύμητες ειδήσεις να εμφανίζονται, όπως για παράδειγμα διαφημίσεις κατασκευαστών αυτοκινήτων δίπλα σε δημοσιεύσεις για τροχαία ατυχήματα.

Μερικά όμως από τα μέσα ενημέρωσης θεωρούν απειλητικές ακόμα και αναζωογονητικές ιστορίες ανθρώπινου ενδιαφέροντος, με αποτέλεσμα να αποκλείονται και αυτές από τις πλατφόρμες. Αξίζει να σημειώσουμε ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις, το μέσο κόστος περιορισμού τέτοιων διαφημίσεων για τον Βρετανικό τύπο θα ήταν 50 εκατομμύρια δολάρια. Η απάντηση της Google στο Financial Times ήταν «Προσπαθούμε να βρούμε λύσεις για τις βιομηχανίες αυτή τη δύσκολη περίοδο».

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS