ΑρχικήBusinessΗ Nike σταματάει τη πώληση προϊόντων στο Amazon

Η Nike σταματάει τη πώληση προϊόντων στο Amazon

Η Nike θα σταματήσει τη πώληση εμπορευμάτων απευθείας στο Amazon, στο πλαίσιο μιας άμεσης πώλησης στους καταναλωτές.

Η απότομη διακοπή θα θέσει τέλος στην συνεργασία που ξεκίνησε η Nike και η Amazon το 2017. Την εποχή εκείνη, η Nike συμφώνησε να πουλήσει μια περιορισμένη ποικιλία προϊόντων στο Amazon, με αντάλλαγμα την αυστηρότερη αστυνόμευση των “μαϊμού προϊόντων” και τους περιορισμούς των πωλήσεων των προϊόντων της. Αυτό περιελάμβανε τα αθλητικά υποδήματα, ενδύματα και αξεσουάρ της Nike.

Nike

Πριν από το 2017, η Nike είχε αντισταθεί σε μια τέτοια συμφωνία με την Amazon, εστιάζοντας την προσοχή της στη δική της ηλεκτρονική αγορά και καταστήματα. Ο φόβος της Nike, όπως και πολλών άλλων brands, ήταν πάντα ότι, συνεργαζόμενη με την Amazon, μια εταιρεία χάνει τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο η επωνυμία της αντιπροσωπεύεται στον ιστότοπο.

#secnews #malware #browser #password 

Μια νέα καμπάνια διανομής κακόβουλου λογισμικού κλειδώνει τους χρήστες στο kiosk mode του browser τους και τους αναγκάζει να εισαγάγουν τα Google credentials τους, ώστε να κλαπούν από το info-stealer malware StealC.

Το κακόβουλο λογισμικό «κλειδώνει» το πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη στη σελίδα σύνδεσης της Google, εμποδίζοντάς τον να κλείσει το παράθυρο, αφού μπλοκάρει και τα πλήκτρα του πληκτρολογίου «ESC» και «F11». Ο στόχος είναι να αναγκάσει τον χρήστη να εισαγάγει και να αποθηκεύσει τα credentials για το Google account του στο πρόγραμμα περιήγησης, για να "ξεκλειδώσει" τον υπολογιστή.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/618976/stealc-malware-kataxrisi-kiosk-mode-browser-klopi-credentials/

00:00 Εισαγωγή
00:22 Πώς λειτουργεί η επίθεση
01:42 Πιθανοί τρόποι αντιμετώπισης και προστασία

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #malware #browser #password

Μια νέα καμπάνια διανομής κακόβουλου λογισμικού κλειδώνει τους χρήστες στο kiosk mode του browser τους και τους αναγκάζει να εισαγάγουν τα Google credentials τους, ώστε να κλαπούν από το info-stealer malware StealC.

Το κακόβουλο λογισμικό «κλειδώνει» το πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη στη σελίδα σύνδεσης της Google, εμποδίζοντάς τον να κλείσει το παράθυρο, αφού μπλοκάρει και τα πλήκτρα του πληκτρολογίου «ESC» και «F11». Ο στόχος είναι να αναγκάσει τον χρήστη να εισαγάγει και να αποθηκεύσει τα credentials για το Google account του στο πρόγραμμα περιήγησης, για να "ξεκλειδώσει" τον υπολογιστή.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/618976/stealc-malware-kataxrisi-kiosk-mode-browser-klopi-credentials/

00:00 Εισαγωγή
00:22 Πώς λειτουργεί η επίθεση
01:42 Πιθανοί τρόποι αντιμετώπισης και προστασία

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LnpXQnJYNTRHY2w0

StealC: Κατάχρηση kiosk mode του browser για κλοπή password

SecNewsTV 114 minutes ago

Η Nike θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τα Amazon Web Services για να τρέξει την ιστοσελίδα της καθώς και τις εφαρμογές για κινητά.

Η Νike φέρνει περίπου το 30% των ετήσιων πωλήσεων από τις δραστηριότητές της απευθείας σε καταναλωτές. Κατά το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαΐου 2019, οι άμεσες πωλήσεις προς καταναλωτές της Nike ανήλθαν σε 11,8 δισ. δολ., που τροφοδότησαν με ένα άλμα 35% στις πωλήσεις στο διαδίκτυο.

Οι πωλήσεις πελατών χονδρικής αυξήθηκαν κατά 10% κατά την ίδια περίοδο. Όλοι είπαν ότι η Νike είχε 39,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε φορολογικά έσοδα για το έτος 2019. Μερικοί από τους μεγαλύτερους χονδρεμπόρους της περιλαμβάνουν το Foot Locker, Dick’s Sporting Goods και Nordstrom. Αν και εξακολουθεί να επενδύει σε αυτές τις σχέσεις, επενδύει αρκετά και στην κατασκευή καταστημάτων της Νike και στην αναβάθμιση των εφαρμογών και της ιστοσελίδας της.

Εν τω μεταξύ, η Amazon προσπαθεί να γίνει το μεγαλύτερο όνομα στη μόδα εδώ και χρόνια. Έχει κυκλοφορήσει τα δικά της brands ένδυσης και συνέχεια προσπαθεί να ξεπεράσει σε πωλήσεις επώνυμα brands όπως Calvin Klein και Chico’s.

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS