ΑρχικήinetΟι ψεύτικοι followers των influencers κοστίζουν στις εταιρείες εκατομμύρια δολάρια

Οι ψεύτικοι followers των influencers κοστίζουν στις εταιρείες εκατομμύρια δολάρια

influencers Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν τους λεγόμενους influencers των social media για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν ξοδευτεί περίπου 8,5 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το 2019. Μέχρι το 2020 αναμένεται ότι οι “επενδύσεις” σε influencers θα φτάσουν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, μια έρευνα έδειξε ότι στον τομέα της “influencer αγοράς” γίνονται πολλές απάτες.

Η μεγαλύτερη απάτη έχει να κάνει με τους ψεύτικους followers των influencers. Η εταιρεία CHEQ συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης για να αξιολογήσει το οικονομικό κόστος, που προέρχεται από τους ψεύτικους followers.

Η έκθεσή τους ονομάζεται “Economic cost of bad actors on the Internet”.

Πολλές επιχειρήσεις στρέφονται στους influencers καθώς πιστεύουν ότι μπορούν εύκολα και αποτελεσματικά να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και να προσελκύσουν το κοινό.

Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα, τουλάχιστον το 15% των followers των influencers είναι ψεύτικοι. Έτσι, οι influencers εξαπατούν τις επιχειρήσεις, οι οποίες τους πληρώνουν κυρίως λόγω του μεγάλου αριθμού followers (ώστε να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό).

Το άμεσο οικονομικό κόστος των ψεύτικων followers των influencers, σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι περίπου σε 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αυξηθεί μέχρι το 2020.

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τους influencers για πολλούς λόγους. Για να εκπαιδεύσουν, να ευαισθητοποιήσουν, να προωθήσουν τα προϊόντα τους και άλλα. Ο αριθμός των followers είναι μια ένδειξη για τις επιχειρήσεις ότι κάνουν μια καλή επένδυση.

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι influencers που έχουν περισσότερους followers θεωρούνται πιο ελκυστικοί, εξωστρεφείς, αξιόπιστοι, προσιτοί και διαθέτουν πολλά επιθυμητά χαρακτηριστικά.

Επομένως, πολλοί influencers, αποκτούν περισσότερους followers, μέσω απάτης, για να αυξηθεί ο αριθμός τους και να προσελκύσουν περισσότερες εταιρείες. Ουσιαστικά, πρόκειται για ψεύτικους followers.

Η πληρωμή των influencers με βάση τους followers τους μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις, ειδικά όταν πρόκειται για ένα άτομο που μπορεί να έχει ένα εκατομμύριο followers. Σε αυτές τις περιπτώσεις, κάθε post θα μπορούσε να κοστίσει στις επιχειρήσεις 25.000 δολάρια ή και περισσότερα. Αν υποθέσουμε ότι ένα post κοστίζει 25.00 δολάρια, τότε η εταιρεία μπορεί να χάνει 3.750 δολάρια, λόγω των ψεύτικων followers.

Ωστόσο, ακόμα και οι πραγματικοί followers μπορεί να δημιουργούν πρόβλημα. Περίπου το 30% των λογαριασμών στα social media δεν χρησιμοποιείται. Αυτό σημαίνει ότι ένας influencer μπορεί να έχει πολλούς followers αλλά πολλοί από αυτούς να μην χρησιμοποιούν τους λογαριασμούς τους, οπότε και να μην βλέπουν τις διαφημίσεις των προϊόντων.

Ο καθηγητής Roberto Cavazos από το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης δήλωσε:

“Το Influencer μάρκετινγκ είναι ένας συναρπαστικός και ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας, αλλά το ποσοστό της απάτης και των πιθανών ζημιών είναι ήδη ιδιαίτερα σημαντικό. Σε οποιαδήποτε συναλλαγή, η αποτελεσματικότητα και τα κέρδη σχετίζονται και με την εμπιστοσύνη.

Πρέπει πάντα να υπάρχει εμπιστοσύνη. Διαφορετικά, μακροπρόθεσμα θα μπορούσαμε να δούμε μείωση στα έσοδα και μείωση του engagement των καταναλωτών”.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS