ΑρχικήsecurityGoogle: Ενισχύει την ιδιωτικότητα με την προσθήκη "Incognito" λειτουργίας

Google: Ενισχύει την ιδιωτικότητα με την προσθήκη “Incognito” λειτουργίας

Google Χθες ξεκίνησε το Google I/O 2019, το ετήσιο συνέδριο, που διοργανώνει η Google για τους προγραμματιστές λογισμικού. Η εταιρεία παρουσίασε πολλά νέα προϊόντα καθώς και λειτουργίες και χαρακτηριστικά, που υπόσχονται μεγαλύτερη προστασία των προσωπικών πληροφοριών. Οι άνθρωποι θα έχουν πλέον περισσότερο έλεγχο πάνω στα δεδομένα τους.

Η εταιρεία δηλώνει, πως προτιμά τα δεδομένα των χρηστών να διατηρούνται σε συσκευές (π.χ. κινητά, tablets, υπολογιστές) και να μην μοιράζονται με τη Google ή να αποθηκεύονται σε cloud computing centres.

Αυτό αποτελεί μεγάλη στροφή για την Google, καθώς η εταιρεία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα δεδομένα των χρηστών για την ανάπτυξη και την καλύτερη λειτουργία του AI software, χωρίς την ανθρώπινη παρέμβαση.

Επίσης αυτή η κίνηση θα μπορούσε να επηρεάσει και τον τομέα της διαφήμισης, ο οποίος επιφέρει πολλά έσοδα στη Google. Πολλοί διαφημιστές επιλέγουν τη Google για να παρουσιάζει τις διαφημίσεις τους, γιατί λόγω της συλλογής δεδομένων των χρηστών ξέρει πού να στοχεύσει.

Στο συνέδριο δόθηκε μεγάλη έμφαση στην ενίσχυση της ιδιωτικότητας. Οι ειδικοί παρουσίασαν τις νέες ρυθμίσεις στους χάρτες, στην αναζήτηση, στα ενημερωμένα λογισμικά κινητών τηλεφώνων και σε άλλα.

Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος της Google είπε: “Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ιδιωτικότητα και η ασφάλεια είναι για όλους, όχι μόνο για λίγους».

Η Stephanie Cuthbertson, Product Manager, συμβούλευσε τους χρήστες να είναι προσεκτικοί με τις πληροφορίες που δίνουν στο Internet.

Οι εταιρείες, με βάση τα δεδομένα που συλλέγουν από τις δημοσιεύσεις των χρηστών, ξέρουν σχεδόν τα πάντα για τη ζωή τους. Έτσι, ανάλογα με τη φάση που βρίσκονται, μπορούν να τους παρουσιάζουν διαφημίσεις με προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν (π.χ. αν γνωρίζουν ότι κάποιος ετοιμάζεται να κάνει ένα ταξίδι, θα του δείξουν σχετικά προϊόντα).

Η δωρεάν λήψη και χρήση του Google Chrome, του Snapchat και άλλων εφαρμογών και υπηρεσιών οφείλεται στις διαφημίσεις.

Ωστόσο, κάποιοι δεν πείστηκαν από τις δηλώσεις της Google και δήλωσαν ότι είναι απαραίτητο να γίνει ριζική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο συλλέγονται και χρησιμοποιούνται τα δεδομένα, προκειμένου να υπάρξει πραγματική προστασία και ιδιωτικότητα.

Η διαφήμιση είναι μια σπουδαία επιχείρηση και προσφέρει πολλά έσοδα στη Google. Οπότε είναι δύσκολο να το παρατήσει, προκειμένου να παρέχει ασφάλεια στους χρήστες.

Και άλλες εταιρείες, όπως η Apple, η Microsoft και το Facebook, έχουν δώσει έμφαση στην ιδιωτικότητα τον τελευταίο καιρό.

Μια από τις κινήσεις λοιπόν της Google, για να ενισχύσει την ιδιωτικότητα, είναι η προσθήκη μια επιλογής που ονομάζεται «incognito» γιατί δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να κάνουν search σε streaming υπηρεσίες, στο YouTube και το Google maps, χωρίς να μπορεί κάποιος τρίτος να γνωρίζει τη δραστηριότητά τους.

Επίσης, η Google δήλωσε ότι προσθέτει μια νέα ρύθμιση, η οποία θα διαγράφει αυτόματα το ιστορικό αναζήτησης και τοποθεσίας (στα smartphone των χρηστών) – μετά από 3 ή 18 μήνες, αν θέλουν οι χρήστες.

Μια άλλη κίνηση της εταιρείας είναι να ενισχύσει την ασφάλεια στις Nest συσκευές για το σπίτι, καθώς πολλοί χρήστες έχουν δηλώσει ότι έχουν πέσει θύμα hackers.

Φυσικά είναι δύσκολο για τις εταιρείες να πετύχουν τη σωστή ισορροπία, καθώς από τη μια πλευρά χρειάζονται τα δεδομένα των χρηστών για να παρέχουν τις υπηρεσίες τους και να αποκτούν έσοδα, αλλά από την άλλη είναι απαραίτητη η προστασία και η ασφάλεια των ανθρώπων.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS