Συνεχίζοντας μια πρόσφατη εκστρατεία μάρκετινγκ με θέμα τα Grammy, η Apple προσέφερε την Κυριακή στους νέους συνδρομητές του Apple Music, μία εκτεταμένη δοκιμή τεσσάρων μηνών για τη χρήση της εφαρμογής Shazam.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ανοίξετε το Shazam και να εντοπίσετε ένα τραγούδι κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των βραβείων Grammy. Οι νέοι ή οι πελάτες που επιστρέφουν στην υπηρεσία Apple Music, συνήθως περιορίζονται στους τρεις μήνες.
Οι άνθρωποι που θα χρησιμοποιήσουν το Shazam κατά τη διάρκεια των Grammys, θα αποκτήσουν επίσης μια “προσαρμοσμένη εμπειρία βραβείων Grammy” με ένα χρονοδιάγραμμα που θα περιλαμβάνει όλη τη μουσική της εκπομπής, που θα επισημαίνεται σε πραγματικό χρόνο, καθώς παίζονται τα τραγούδια.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Apple πλήρωσε για να έχει διαφημιστικές πινακίδες του Apple Music με θέμα τα Grammy, που κυκλοφόρησαν σε όλο το Λος Άντζελες, με τους μουσικούς Ariana Grande, Kacey Musgraves και Shawn Mendes. Την Παρασκευή αυτή συνοδεύτηκε από τρεις διαφημίσεις με διαφορετικούς καλλιτέχνες, αλλά και με τη χρήση των memojis που υπάρχουν στις συσκευές Apple με κάμερες TrueDepth.
Η Apple ανακοίνωσε την εξαγορά του Shazam τον Δεκέμβριο του 2017. Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ποτέ πόσα χρήματα πλήρωσε για να το αποκτήσει, αλλά η συμφωνία πιστεύεται ότι αξίζει περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια.