Κινέζοι και Ιρανοί hacker ανανεώνουν τις επιθέσεις τους στις Αμερικάνικες εταιρείες
infosec

Κινέζοι και Ιρανοί hacker ανανεώνουν τις επιθέσεις τους στις Αμερικάνικες εταιρείες

Επιχειρήσεις και κυβερνητικές υπηρεσίες στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν γίνει στόχος επιθέσεων από Ιρανούς και Κινέζους hacker που οι ειδικοί της...
Read More
infosec

Το Microsoft Teams εκτός λειτουργίας. Επιτυχής αποκατάσταση

Ο μεγάλος ανταγωνιστής του Slack της Microsoft, το Microsoft Teams, βρέθηκε εκτός λειτουργίας χτες. Οι χρήστες αντιμετώπισαν προβλήματα σύνδεσης με...
Read More
infosec

Hacked από Ινδούς το website του Υπουργείου Εξωτερικών του Πακιστάν

Εν μέσω έντονων εντάσεων μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν μετά από τη θανατηφόρα επίθεση Pulwama στις 14 Φεβρουαρίου, το Σάββατο, ο...
Read More
infosec

Η Google προσπαθεί να προστατεύσει το password σας από hackers

Οι μαζικές παραβιάσεις των password είναι πάρα πολύ συνηθισμένες αυτές τις μέρες. Γι’ αυτό η Google προσπαθεί να επιδιορθώσει το...
Read More
infosec

Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez

Bug στο Instagram κατέστησε τους λογαριασμούς της Kylie Jenner και των τραγουδιστριών Ariana Grande και Selena Gomez κατά 3 εκατομμύρια...
Read More
Latest Posts

Έρευνα της Amazon σε υπαλλήλους της για αλλοίωση δεδομένων

Σύμφωνα με πληροφορίες, εργαζόμενοι της Amazon διέγραψαν αποκλειστικές πληροφορίες πωλήσεων, αρνητικές κριτικές, διευθύνσεις e-mail και επέτρεψαν ξανά την λειτουργία σε αποκλεισμένους λογαριασμούς.

amazon investigate employees corrupt data

Την Κυριακή, η Wall Street Journal δημοσίευσε μια έκθεση που έδειξε ότι πωλητές έχουν δωροδοκήσει υπαλλήλους της Amazon για να αποκτήσουν πρόσβαση σε εσωτερικά δεδομένα πωλήσεων ή να διαγράψουν αρνητικές κριτικές και ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει έρευνα σχετικά με το θέμα αυτό.

Σύμφωνα με την έκθεση, οι εμπλεκόμενοι χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το WeChat ώστε να εντοπίσουν τους υπαλλήλους της Amazon, με σκοπό να τους προσφέρουν χρήματα με αντάλλαγμα εσωτερικές πληροφορίες ή διαγραφή αρνητικών κριτικών. Η WSJ αναφέρει επίσης ότι το κόστος για να διαγραφεί μια κακή κριτική ανέρχεται στα 300 δολλάρια. Οι εργαζόμενοι της Amazon κλήθηκαν επίσης να παράσχουν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των πελατών που άφησαν αρνητικά σχόλια, ή ακόμα και τις πληροφορίες πωλήσεων για να δώσουν στους πωλητές ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Για να αντιμετοπιστεί το φαινόμενο αυτό, ένας εκπρόσωπος της Amazon είπε στην WSJ ότι έχουν εφαρμοστεί “συστήματα περιορισμού και ελέγχου των εργαζομένων που μπορούν να έχουν πρόσβαση”.

Η συγκεκριμένη πρακτική “είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη” στην Κίνα, αν και η έρευνα της εταιρείας επεκτείνεται και στους Αμερικανούς υπαλλήλους. Εκπρόσωπος της Amazon επιβεβαίωσε ότι διερευνά τις καταγγελίες:

«Έχουμε εφαρμόσει αυστηρές πολιτικές και Κώδικα Επιχειρηματικής Δεοντολογίας για τους υπαλλήλους μας. Δημιουργήσαμε εξελιγμένα συστήματα για τον περιορισμό και τον έλεγχο της πρόσβασης σε τέτοιου είδους πληροφορίες. Διατηρούμε τους υπαλλήλους μας σε υψηλό επίπεδο πειθαρχίας και όποιος παραβιάζει τον Κώδικα μας αντιμετωπίζει συνέπειες, συμπεριλαμβανομένων της απόλυσης και πιθανών νομικών και ποινικών κυρώσεων. Επιπλέον, έχουμε μηδενική ανοχή στην κατάχρηση των συστημάτων μας και αν βρούμε τους εμπλεκόμενους σε τέτοιες δράσεις, θα λάβουμε άμεσα μέτρα εναντίον τους, όπως τερματισμό των λογαριασμών πωλήσεων τους, διαγραφή κριτικών, παρακράτηση κερδών, καθώς και λήψη δικαστικών μέτρων. Διεξάγουμε διεξοδική έρευνα για το θέμα.»

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *