RFID κάρτες: 12 τρόποι για να αποφύγετε το remote hack από κλέφτες!
infosec

RFID κάρτες: 12 τρόποι για να αποφύγετε το remote hack από κλέφτες!

Οι RFID κάρτες χρησιμοποιούν ραδιοσυχνότητες για τη μετάδοση δεδομένων. Οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν αυτές τις κάρτες για να πληρώσουν...
Read More
infosec

Η Apple προειδοποιεί πως τα iPhones έχουν ένα σοβαρό πρόβλημα

Η Apple προειδοποιεί πως η λειτουργία των iPhones θα αλλάξει με τα νέα updates που πλησιάζουν. Όσο η εταιρεία αγωνίζεται...
Read More
infosec

Κι άλλη παραβίαση δεδομένων στο Facebook: εκτέθηκαν φωτογραφίες 6,8 εκατομμυρίων χρηστών

Μία νέα παραβίαση δεδομένων στο Facebook, προέκυψε από ένα σφάλμα στο Photo API, το οποίο επέτρεψε σε προγραμματιστές εφαρμογών να...
Read More
infosec

Chromebook: Η εφαρμογή Family Link προστατεύει τα παιδία σας στο διαδίκτυο

Η Google εισήγαγε επιπλέον δυνατότητες ελέγχου στους φορητούς υπολογιστές Chromebook, στους οποίους οι γονείς θα μπορούν πλέον να ορίζουν χρονικά...
Read More
infosec

Brave: Επιλέγει Chromium όπως οι Google Chrome, Vivaldi, Opera, Edge

Το Chromium code base ανοιχτού κώδικα της Google κερδίζει σταθερά έδαφος. Μετά την απόφαση της Microsoft να το χρησιμοποιήσει για...
Read More
Latest Posts

Έρευνα της Amazon σε υπαλλήλους της για αλλοίωση δεδομένων

Σύμφωνα με πληροφορίες, εργαζόμενοι της Amazon διέγραψαν αποκλειστικές πληροφορίες πωλήσεων, αρνητικές κριτικές, διευθύνσεις e-mail και επέτρεψαν ξανά την λειτουργία σε αποκλεισμένους λογαριασμούς.

amazon investigate employees corrupt data

Την Κυριακή, η Wall Street Journal δημοσίευσε μια έκθεση που έδειξε ότι πωλητές έχουν δωροδοκήσει υπαλλήλους της Amazon για να αποκτήσουν πρόσβαση σε εσωτερικά δεδομένα πωλήσεων ή να διαγράψουν αρνητικές κριτικές και ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει έρευνα σχετικά με το θέμα αυτό.

Σύμφωνα με την έκθεση, οι εμπλεκόμενοι χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το WeChat ώστε να εντοπίσουν τους υπαλλήλους της Amazon, με σκοπό να τους προσφέρουν χρήματα με αντάλλαγμα εσωτερικές πληροφορίες ή διαγραφή αρνητικών κριτικών. Η WSJ αναφέρει επίσης ότι το κόστος για να διαγραφεί μια κακή κριτική ανέρχεται στα 300 δολλάρια. Οι εργαζόμενοι της Amazon κλήθηκαν επίσης να παράσχουν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των πελατών που άφησαν αρνητικά σχόλια, ή ακόμα και τις πληροφορίες πωλήσεων για να δώσουν στους πωλητές ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Για να αντιμετοπιστεί το φαινόμενο αυτό, ένας εκπρόσωπος της Amazon είπε στην WSJ ότι έχουν εφαρμοστεί «συστήματα περιορισμού και ελέγχου των εργαζομένων που μπορούν να έχουν πρόσβαση».

Η συγκεκριμένη πρακτική «είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη» στην Κίνα, αν και η έρευνα της εταιρείας επεκτείνεται και στους Αμερικανούς υπαλλήλους. Εκπρόσωπος της Amazon επιβεβαίωσε ότι διερευνά τις καταγγελίες:

«Έχουμε εφαρμόσει αυστηρές πολιτικές και Κώδικα Επιχειρηματικής Δεοντολογίας για τους υπαλλήλους μας. Δημιουργήσαμε εξελιγμένα συστήματα για τον περιορισμό και τον έλεγχο της πρόσβασης σε τέτοιου είδους πληροφορίες. Διατηρούμε τους υπαλλήλους μας σε υψηλό επίπεδο πειθαρχίας και όποιος παραβιάζει τον Κώδικα μας αντιμετωπίζει συνέπειες, συμπεριλαμβανομένων της απόλυσης και πιθανών νομικών και ποινικών κυρώσεων. Επιπλέον, έχουμε μηδενική ανοχή στην κατάχρηση των συστημάτων μας και αν βρούμε τους εμπλεκόμενους σε τέτοιες δράσεις, θα λάβουμε άμεσα μέτρα εναντίον τους, όπως τερματισμό των λογαριασμών πωλήσεων τους, διαγραφή κριτικών, παρακράτηση κερδών, καθώς και λήψη δικαστικών μέτρων. Διεξάγουμε διεξοδική έρευνα για το θέμα.»

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *