15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες
infosec

15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Google απομάκρυνε 85 κακόβουλες εφαρμογές από το Google Play Store. Ειδικότερα, μία παράνομη adware εφαρμογή...
Read More
infosec

Facebook «10 Year Challenge»: Κινδυνεύουν πράγματι τα δεδομένα σας;

Το τελευταίο διάστημα όλοι παρατηρήσαμε το νέο trend «10-Year Challenge» σε Facebook και Instagram. Αφού έγινε η νέα τάση ανάμεσα...
Read More
infosec

Το Malwarebytes έλυσε το σφάλμα «freezing» των συσκευών Windows 7

Η ομάδα του Malwarebytes επιτέλους έδωσε λύση στο σφάλμα που προκαλούσε πάγωμα σε συσκευές Windows 7! Το πρόβλημα εντοπίστηκε νωρίτερα...
Read More
infosec

Κορυφαίες Android VPN εφαρμογές διαρρέουν προσωπικά δεδομένα

Σύμφωνα με μία νέα μελέτη από VPN αξιολογητές, πάνω από 25% των 150 πιο δημοφιλών και δωρεάν VPNs στο Google...
Read More
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
Latest Posts

Google: δεν θα διαβάζουμε πλέον τα e-mail του Gmail

Σύμφωνα με μια δημοσίευση σε blog της Google, η εταιρεία θα σταματήσει πολύ σύντομα να σαρώνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην υπηρεσία Gmail για διαφημιστικούς σκοπούς.

Το Gmail σαρώνει τα μηνύματα του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για διάφορους σκοπούς. Προσπαθεί να διαφυλάξει ότι δεν περιέχουν ανεπιθύμητα ή κακόβουλα προγράμματα, αλλά χρησιμοποιεί και τις πληροφορίες που καταγράφει για διαφημιστικούς σκοπούς.Google

Ιδρύματα προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουν επικρίνει αρκετές φορές την Google για την πρακτική αυτή και η Microsoft δεν παρέλειψε να μην χρησιμοποιήσει το γεγονός για τον ίδιο λόγο στην κακόφημη διαφημιστική καμπάνια Scroogled.

Η Google χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που αποκτά από τις σαρώσεις των e-mails σε συνδυασμό με άλλες πληροφορίες που έχει από τον κάθε χρήστη από άλλες πηγές, για να εμφανίζει στοχευμένες διαφημίσεις.

Η Google αναφέρει στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών του Gmail:

Τα αυτοματοποιημένα συστήματά μας αναλύουν το περιεχόμενό σας (συμπεριλαμβανομένων και των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την παροχή προσωπικών χαρακτηριστικών του προϊόντος, όπως προσαρμοσμένα αποτελέσματα αναζήτησης, εξατομικευμένη διαφήμιση και ανίχνευση ανεπιθύμητων και κακόβουλων προγραμμάτων. Αυτή η ανάλυση πραγματοποιείται όταν το περιεχόμενο αποστέλλεται, λαμβάνεται και αποθηκεύεται.

Η Diane Greene της Google, ανακοίνωσε την αλλαγή σε μια νέα δημοσίευση στο επίσημο blog της Google στις 23 Ιουνίου 2017.

Το Gmail του G Suite δεν χρησιμοποιείται πια ως λύση για την εξατομίκευση των διαφημίσεων και η Goοgle αποφάσισε να εφαρμόσει τη διαδικασία αργότερα φέτος και στην δωρεάν υπηρεσία του Gmail.

Το περιεχόμενο του δωρεάν Gmail δεν θα χρησιμοποιείται ή δεν θα σαρώνεται για εξατομίκευση διαφημίσεων μετά από αυτήν την αλλαγή. Αυτή η απόφαση ευθυγραμμίζει τις διαφημίσεις του Gmail με τον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις σε άλλα προϊόντα της Google

Η απόφαση δεν πάρθηκε από το τμήμα διαφήμισης της Google, αλλά από το τμήμα Cloud της εταιρείας. Το σκεπτικό πίσω από την απόφαση είναι ότι το τμήμα Cloud της Google πιστεύει ότι οι οργανισμοί ενδέχεται να μην χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Google εξαιτίας των συνεπειών απορρήτου που συνοδεύουν τη σάρωση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για διαφημιστικούς σκοπούς.

Η G Suite της Google δεν εφάρμοσε ποτέ σάρωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το σερβίρισμα διαφημίσεων σε χρήστες της υπηρεσίας.

Το αποτέλεσμα φυσικά θα είναι θετικό για τους χρήστες της δωρεάν υπηρεσίας του Gmail, καθώς το δωρεάν Gmail δεν θα εμφανίζει πλέον διαφημίσεις.

Ωστόσο, η διαδικασία επιλογής διαφημίσεων θα χρησιμοποιεί άλλες διαθέσιμες πηγές πληροφοριών για την προβολή διαφημίσεων σε χρήστες του Gmail, για παράδειγμα από αναζητήσεις ή από την δραστηριότητα του YouTube.

Η Goοgle φέρεται να ανταγωνίζεται το Amazon και τη Microsoft σε υπηρεσίες cloud Enterprise. Τα έσοδα του τμήματος Cloud της εταιρείας αυξάνονται, καθώς το G Suite έχει περισσότερους από 3 εκατομμύρια χρήστες από τον Ιούνιο του 2017 και η χρήση του έχει διπλασιαστεί από το προηγούμενο έτος από μεγάλους επιχειρηματικούς πελάτες σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *