Brave: Επιλέγει Chromium όπως οι Google Chrome, Vivaldi, Opera, Edge
infosec

Brave: Επιλέγει Chromium όπως οι Google Chrome, Vivaldi, Opera, Edge

Το Chromium code base ανοιχτού κώδικα της Google κερδίζει σταθερά έδαφος. Μετά την απόφαση της Microsoft να το χρησιμοποιήσει για...
Read More
infosec

e-volution awards 2019: Δύο βραβεία για την υπηρεσία Ηλεκτρονικών Διαγωνισμών της cosmoONE

Δύο σημαντικές διακρίσεις για την ανάπτυξη πρωτοποριακών εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν, απέσπασε η cosmoONE στα e-volution awards 2019, το θεσμό που...
Read More
infosec

Εφαρμογές Android που πρέπει να απεγκαταστήσετε άμεσα

Το Google Play Store, δυστυχώς φιλοξενεί πολλές εφαρμογές adware και clickfraud για συσκευές Android. Μια πρόσφατη έρευνα έριξε φως σε...
Read More
infosec

Τι νέο υπάρχει στην ενημέρωση KB4471332 των Windows 10 1809

Η Microsoft διαθέτει μία ακόμα ενημέρωση για τα Windows 10 1809 (Οκτωβρίου 2018) και αυτή είναι η δεύτερη ενημέρωση που...
Read More
infosec

Hacker εισέβαλε στο DNS του Linux.org!

Hacker κατάφερε να εισβάλλει στο DNS του Linux.org και να κατευθύνει το domain σε άλλο server με αποτέλεσμα να εμφανίζεται...
Read More
Latest Posts

Οι streaming υπηρεσίες κυριαρχούν στη μουσική βιομηχανία

Ραγδαία χρήση έχει σημειωθεί το 2018 σε streaming υπηρεσίες μουσικής και video. Το 2016 το 50% της συνολικής αναπαραγωγής μουσικής που έγινε ήταν μέσω streaming από υπηρεσίες όπως είναι το Spotify ή το Tidal, ενώ φέτος το ποσοστό έχει ανεβεί στο 75%, σύμφωνα με την Nielsen.

streaming spotify

Οι Αμερικανοί πέτυχαν μέσω streaming υπηρεσιών την αναπαραγωγή 403 δισεκατομμυρίων μουσικών κομματιών το πρώτο εξάμηνο του 2018, έναν αριθμό χωρίς προηγούμενο.

Οι δυο πιο δημοφιλείς καλλιτέχνες, οι οποίοι είχαν τις περισσότερες online αναπαραγωγές των κομματιών τους στις ΗΠΑ, είναι ο Drake και ο Post Malone, σημειώνοντας 3.3 και 3.1 δισεκατομμύρια ακροάσεις αντίστοιχα. Το πιο δημοφιλές τραγούδι για το 2018 μέχρι στιγμής είναι το God’s Plan του Drake.

Όσο οι υπηρεσίες streaming μουσικής αναπτύσσονται και το κοινό τους μεγαλώνει, τόσο συνεχίζει να μειώνεται η απήχηση των υπόλοιπων μέσων. Οι πωλήσεις των δίσκων, είτε φυσικών είτε ψηφιακών, μειώνεται σταθερά εδώ και αρκετά χρονιά, μαζί τους και οι πωλήσεις από single κομμάτια, καθώς οι χρήστες στρέφονται προς τις streaming υπηρεσίες.

Φυσικά όμως αυτές οι υπηρεσίες δεν είναι εντελώς δωρεάν. Παρόλο που κάποιες από αυτές παρέχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο τους δωρεάν, εμφανίζουν αρκετές διαφημίσεις, ενώ άλλες παρέχουν συνδρομητικά πακέτα με χρέωση ανά μήνα.

Συνολικά, οι χρήστες που πληρώνουν κάποια μουσική συνδρομητική υπηρεσία, προσφέρουν στην μουσική βιομηχανία σχεδόν 4.1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αντίστοιχα, ενώ οι δωρεάν χρήστες βομβαρδίζονται με πολύ συχνές διαφημίσεις, τα έσοδα που προσφέρουν στην βιομηχανία είναι πολύ λιγότερα, καθώς το 2017 υπηρεσίες όπως το Spotify και το Youtube έβγαλαν περίπου 660 εκατομμύρια δολάρια. Ο αριθμός αν και μεγάλος, φαίνεται μηδαμινός μπροστά στα 4 δισεκατομμύρια που πληρώνουν στο σύνολο οι συνδρομητές των streaming υπηρεσιών.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *