Το YouTube αναφέρει ότι θα παρουσιάσει νέα εικονίδια τα οποία θα σας ενημερώνουν ως προς ποιο βαθμό το βίντεο σας έχει αποτιμηθεί χρηματικά. Επίσης, θα σας δώσει ένα νέο τρόπο για να προσφύγετε απευθείας στον Video Manager για προβλήματα πνευματικών δικαιωμάτων και θέματα της κατευθυντήριας γραμμής της κοινότητας.
Τρία νέα εικονίδια (όπως φαίνεται παρακάτω) θα εμφανιστούν στο Creator Studio μέσα στις επόμενες εβδομάδες, για να δείξουν στους δημιουργούς πώς τα βίντεο τους έχουν αποτιμηθεί σε χρήμα. Το πρώτο, το σύμβολο του δολαρίου σε πράσινο κύκλο, σημαίνει ότι προβλέπεται να κερδίσετε αρκετά χρήματα μέσω «της ευρύτερης ομάδας διαφημιστών», καθώς και μέσω του YouTube Red.
Το σύμβολο του δολαρίου μέσα σε κίτρινο κύκλο, σημαίνει ότι ένα βίντεο μπορεί να κερδίσει χρήματα μόνο από το YouTube Red ή από ένα περιορισμένο σύνολο των διαφημίσεων, επειδή έχει κριθεί «δεν είναι κατάλληλο για όλους τους διαφημιζόμενους». Συγκεχυμένα, θα μπορούσε επίσης να σημαίνει ότι θα αποσυρθεί, επειδή «δεν συμμορφώνεται με τις οδηγίες διαφήμισης», αναφέρει σε blog του το YouTube.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Τέλος, το σύμβολο του δολαρίου χωρίς χρώμα σημαίνει ότι το βίντεο δεν θα έχει έσοδα από το YouTube Red ή από διαφήμιση. «Αυτό θα μπορούσε να είναι λόγω παραβίασης των πνευματικών δικαιωμάτων, αξίωση περιεχομένου, ή παραβίαση των κατευθυντήριων γραμμών της Κοινότητας», εξηγεί το Youtube.
Το YouTube επισημαίνει ότι τα νέα εικονίδια δεν αυξάνουν με κάποιο τρόπο τα κέρδη σας, αλλά τουλάχιστον «σας δίνουν μια πιο λεπτομερή κατανόηση του εάν το βίντεό σας έχει διαπιστωθεί ότι είναι ή δεν είναι κατάλληλο για όλους τους διαφημιζόμενους». Αν υπάρχει ένα πρόβλημα, μπορείτε να κάνετε μια έκκληση απευθείας στον Video Manager. «Θέλουμε τα συστήματά μας να γίνουν όλο και καλύτερα – και να σας βοηθούν», προσθέτει.
Πέρυσι η Google δημιούργησε μια ομάδα για να ασχοληθεί με θέματα δημιουργίας εσόδων και την πολιτική της εταιρείας, αλλά το πρόβλημα που προέκυψε από τις διαφημίσεις με προσβλητικό περιεχόμενο ανάγκασε την εταιρεία να πάρει αυστηρά μέτρα. Από τότε, η Google έχει δώσει έμφαση στα «Google Προτεινόμενα,» ή στα κανάλια με πέντε τοις εκατό περισσότερες προβολές, και πολλοί διαφημιστές έχουν επιστρέψει εκεί.
Με 1,5 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες, το site έχει πολύ περιεχόμενο για να ξεδιαλύνει, γεγονός που καθιστά δύσκολο να διαχωριστούν τα νόμιμα αιτήματα κατάργησης βίντεο από την ψευδή. Όπως πιστεύει το Youtube το νέο σύστημα δημιουργίας εσόδων με τα τρία σύμβολα θα βοηθήσουν χωρίς να δημιουργούν αμφιβολίες στους χρήστες.