Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
infosec

Windows 10: Πώς να διορθώσετε το browsing σφάλμα στο Microsoft Edge

Η τελευταία αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από τη Microsoft για τα Windows 10 έφερε ένα πρόβλημα, το οποίο παρατηρείται όταν επιχειρεί...
Read More
infosec

Google Play: Κρυβόταν malware με τη χρήση των αισθητήρων κίνησης

Στην αγορά του Google Play υπάρχουν πολλές κακόβουλες εφαρμογές που δοκιμάζουν κόλπα για να αποφευχθεί η ανίχνευση τους. Για την...
Read More
infosec

Bug του Twitter δημοσίευε τα προσωπικά tweets των χρηστών για 5 χρόνια

Οι χρήστες του Twitter, οι οποίοι χρησιμοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις Android συσκευές τους, θα πρέπει να ελέγξουν...
Read More
Latest Posts

Ευπάθεια ασφαλείας επιτρέπει σε χάκερ να πάρουν τον έλεγχο αεροπλάνων

Ένα ελάττωμα ασφαλείας ανακαλύφθηκε σε ένα σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήση που αναπτύχθηκε από την Panasonic το οποίο θα μπορούσε να επιτρέψει σε έναν χάκερ να εισβάλει σε διάφορα συστήματα πτήσης και ακόμη και να πάρει τον έλεγχο του αεροσκάφους, προειδοποιεί ένας ερευνητής.

έλεγχο

Ο Ruben Santamarta της IOActive ανακάλυψε ότι το σύστημα της Panasonic Avionics, που αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται σε αεροσκάφη που λειτουργούν από 13 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να χακάρει τις οθόνες του αεροσκάφους και να εμφανίσει όλα τα είδη των πληροφοριών, αλλά και για να ρυθμίσει το φωτισμό της καμπίνας και να στείλει ανακοινώσεις μέσω του καναλιού επικοινωνίας των αεροσκαφών, συνεπώς σχεδόν να αποκτήσει τον έλεγχο του αεροσκάφους.

Ο Santamarta είπε ότι οι πληγείσες αεροπορικές εταιρείες περιλαμβάνουν τις Aerolineas Argentinas, Air France, American Airlines, Emirates, Etihad, FinnAir, KML, Iberia, Qatar, Scandinavian, Singapore, United, και Virgin.

«Δεν πιστεύω ότι αυτά τα συστήματα μπορούν να αντισταθούν σε επιθέσεις από κακόβουλα προγράμματα» είπε. «Αυτό εξαρτάται μόνο από την αποφασιστικότητα και τις προθέσεις του εισβολέα, από τεχνικής απόψεως πάντως είναι εντελώς εφικτό».

Ο ερευνητής ασφαλείας εξηγεί ότι είναι στο χέρι των αεροπορικών εταιρειών να περιορίσουν την πρόσβαση που μπορεί να αποκτήσει ένας χάκερ σε μια παράβαση, επισημαίνοντας ότι αν ένας εισβολέας θα μπορούσε να πάρει τον πλήρη έλεγχο του αεροσκάφους υπάρχουν ορισμένες τεχνικές προστασίας που θα πρέπει να τεθούν σε εφαρμογή για να αποφευχθεί κάτι τέτοιο.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Santamarta προειδοποιεί για ευπάθειες ασφαλείας στα συστήματα που χρησιμοποιούνται από αεροσκάφη. Το 2014, ο ίδιος ερευνητής ανακάλυψε ότι ήταν δυνατό εξαιτίας ενός ελαττώματος που επιτρέπει την σύνδεση με το Wi-Fi ή το σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήση, να συνδεθεί κάποιος με τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται από τα αεροπλάνα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πλοήγησης.

Στην σημερινή έκθεση, ωστόσο ο Santamarta λέει ότι η Panasonic γνώριζε για τα τρωτά σημεία από τον Μάρτιο του περασμένου έτους, όταν η εταιρεία ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με τους ερευνητές, αλλά δεν είναι ακόμα σαφές εάν έγινε οποιοδήποτε update για να εμποδιστεί μια πιθανή κυβερνοεπίθεση. Προς το παρόν, όμως το βάρος πέφτει στις αεροπορικές εταιρείες, πρέπει να ελαχιστοποιήσουν τις κινδύνους σε περίπτωση που ένας χάκερ αποφασίσει να εισβάλει στα συστήματα και να αποκτήσει πλήρη έλεγχο του αεροσκάφους.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *