ΑρχικήinetΗ τιμή των προσωπικών δεδομένων

Η τιμή των προσωπικών δεδομένων

Όπως γνωρίζετε, οι περισσότερες ιστοσελίδες παρακολουθούν τους επισκέπτες τους για να τους σερβίρουν διαφημίσεις που είναι σύμφωνες με τις ανάγκες τους. Σε έναν τέλειο κόσμο, οι καταναλωτές επωφελούνται από αυτό επειδή τους εμφανίζονται διαφημίσεις για τα προϊόντα που χρειάζονται ακριβώς.

Ωστόσο, στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει έτσι ακριβώς. Οι πωλητές εκτιμούν το ενδιαφέρον σας, και προσπαθούν να σας πουλήσουν στην μεγαλύτερη δυνατή τιμή.
Τα συστήματα για τις ξενοδοχειακές κρατήσεις και για τις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων χρησιμοποιούν πολύπλοκα συστήματα των προσαρμογών των τιμών, τα οποία λαμβάνουν υπόψιν τους πολλές πληροφορίες από κάθε επισκέπτη, που συγκεντρώνονται μέσω της παρακολούθησης του referrer (referrer ονομάζεται η ιστοσελίδα που μας στέλνει στην σελίδα που μας παρακολουθεί), τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης και την παρακολούθηση του κοινωνικού δικτύου.

fin_title_EN

Η πιο προφανής εφαρμογή αυτού του μηχανισμού είναι τα συστήματα κρατήσεων ξενοδοχείων και οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων. Αυτά τα sites χρησιμοποιούν περίπλοκα συστήματα προσαρμογών των τιμών, τα οποία λαμβάνουν υπόψιν τους πολλές πληροφορίες από κάθε επισκέπτη. Βασιζονται σε δεκάδες παράγοντες και έχουν συστήματα που μπορούν να κρυψουν εντελώς ορισμένες πληροφορίες και να παρουσιάσουν άλλες μόνο και μόνο για να πιάσουν μια καλύτερη τιμή. Για παράδειγμα, όταν επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα κρατήσεων με το iPad σας, θα δείτε αρχικά τα πιο ακριβά ξενοδοχεία στην επιλεγμένη κατηγορία και θα χρειαστεί να ψάξετε πολλές σελίδες μέχρι να βρείτε κάτι φθηνότερο. Ενώ αντιθέτως αν ψάξετε στην ίδια σελίδα με έναν υπολογιστή που τρέχει με Windows θα ανακαλύψετε στην πρώτη αμέσως σελίδα πολύ φθηνότερες τιμές σε σύγκριση με την αναζήτηση που πραγματοποιήσατε με το iPad σας.

Επίσης, τα εν λόγω συστήματα παρακολουθούν στενά τον χρήστη που θέλει να ταξιδέψει και μέσω διαφορετικών επιλογών προσαρμόζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης σε πραγματικό χρόνο. Για παράδειγμα αν ψάχνετε ένα αεροπορικό εισιτήριο και το αναζητείτε με μια συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία, όμως μετά σκέφτεστε να ψάξετε και από μια άλλη, οι τιμές της δεύτερης δεν σας αρέσουν ή δεν σας βολεύουν οι ώρες πτήσης και γυρίσετε στην πρώτη, μπορεί κάλλιστα να πάρετε σαν απάντηση “τα συγκεκριμένα εισιτήρια δεν είναι διαθέσιμα σήμερα, αλλά πιο ακριβά εισιτήρια εξακολουθούν να υπάρχουν.

Για να μην υποστείτε λοιπόν όλα αυτά απλώς ακολουθήστε τις συμβουλές μας:

Μην Βιάζεστε. Όταν τα sites σας ενημερώσουν ότι υπάρχουν μόνο δύο τελευταία δωμάτια στο ξενοδοχείου ή ένα υπάρχει διαθέσιμο ένα μόνο τελευταίο εισιτήριο, μην βιαστείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί “Αγορά”. Προσπαθούν να σας κάνουν να αποφασίσετε γρήγορα και απερίσκεπτα. Πάρτε πέντε λεπτά και καλέσετε συγκεκριμένα ξενοδοχεία ή αεροπορικές εταιρίες για να ελέγξετε τις τιμές και τη διαθεσιμότητα. Το τηλέφωνο επικοινωνίας συνήθως υπάρχει σε μια ιστοσελίδα κράτησης, και πολλές φορές μια κλήση είναι πολύ κερδοφόρα, γιατί τα ξενοδοχεία σας προσφέρουν χαμηλότερη τιμή από οποιαδήποτε ηλεκτρονική υπηρεσία με “καυτές” προσφορές.

 

Μην Βιάζεστε (2). Η αρχική προσφορά, κατά την αναζήτηση για εισιτήρια ας πούμε, είναι συχνά πολύ δελεαστική. Αλλά δεν είναι πάντα πραγματική προσφορά. Αν προσπαθήσετε να αγοράσετε στην πραγματικότητα αυτό το εισιτήριο, μπορεί ξαφνικά να γίνει πολύ ακριβότερο με κάποια τέλη αεροδρομίου ή να ανακαλύψετε ότι στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνετε η βαλίτσα σας. Εάν σχεδιάζετε ένα μεγάλο ταξίδι με πολλές αλλαγές αεροπλάνων, διανυκτερεύσεις, κλπ, το σύστημα θα προσπαθήσει να σας εκμεταλλευτεί προτείνοντας πιο ακριβά τις πτήσεις που συνδυάζονται σε καλό timing. Το τελικό κόστος μπορεί να είναι και 50% υψηλότερο από το αναμενόμενο.
Μην γίνετε ο “καλύτερος αγοραστής.” Οι ειδικές προσφορές χρησιμοποιούνται συχνά για την πώληση εισιτηρίων και κρατήσεις ξενοδοχείων που είναι σχεδιασμένα να πωλούν από sites. Υπάρχουν άλλες προσφορές βαθιά όμως μέσα στα αποτελέσματα αναζήτησης που ενδέχεται να είναι καλύτερες και φθηνότερες. Μην επικεντρώνεστε στα “hot deals.” Αντ ‘αυτού, μπορείτε να χρησιμοποιήστε περισσότερο χρόνο στο να ψάξετε μεθοδικά τα αποτελέσματα αναζήτησης.
Η πρώτη εντύπωση είναι η μισή μάχη. Στην πραγματική ζωή, άλλοι κρίνουν πρώτα με βάση την εμφάνιση και τα ρούχα σας. Στο Διαδίκτυο, ο server μπορεί εύκολα να εντοπίσει από ποιο μέρος του κόσμου είστε ποια συσκευή και ποιο λειτουργικό σύστημα χρησιμοποιείτε. Αν χρησιμοποιείτε έναν υπολογιστή Mac ή iPhone και ζείτε στη Δυτική Ευρώπη ή στις ΗΠΑ, κερδίζετε πιθανώς πολλά χρήματα και μπορείτε να ξοδέψετε πολλά. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε ένα proxy server από μια χώρα που φημίζεται ότι οι πολίτες της υπολογίζουν πάρα πολύ καλά τις τιμές και το σκέφτονται πάρα πολύ πριν χώσουν το χέρι στην τσέπη  (ένα proxy από Γερμανία θα βοηθήσει αρκετά ). Χρησιμοποιήστε ένα Windows PC και κατά προτίμηση ένα παλαιότερο μοντέλο.
Ανωνυμία.  Χρησιμοποιήστε διακομιστή μεσολάβησης (proxy) κάθε φορά που επισκέπτεστε ένα site κράτησης. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητές σας να δείτε μια καλή προσφορά.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε από την kaspersky με τίτλο The Price of Privacy

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS