European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC ’18): Τα αποτελέσματα
infosec rapidalert

European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC ’18): Τα αποτελέσματα

Ο φετινός πανευρωπαϊκός διαγωνισμός κυβερνοασφάλειας European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC '18) που διεξήχθει στο Λονδίνο έλαβε τέλος και βρήκε...
Read More
infosec

Το GandCrab malware δημοσιεύει τα Κλειδιά των σύριων θυμάτων

Σε ένα post ενός hacking forum, οι developers του GandCrab δημοσίευσαν όλα τα κλειδιά αποκρυπτογράφησης των θυμάτων τους από την...
Read More
infosec

Το RID hijacking δίνει πλήρη πρόσβαση στους hackers σε Windows PCs

Ένας ερευνητής ασφάλειας που ονομάζεται Sebastián Castro, έχει ανακαλύψει έναν τρόπο να αποκτήσει δικαιώματα διαχειριστή σε υπολογιστές Windows, ο οποίος...
Read More
infosec

Το Facebook Portal συλλέγει δεδομένα για προβολή στοχευμένων διαφημίσεων

Όταν το Facebook ξεκίνησε το Portal - μια handsfree συσκευή βίντεο κλήσης- για να ανταγωνιστεί το Amazon Alexa και το...
Read More
infosec

Παράκαμψη κωδικού στα iPhone επιτρέπει σε hackers να μοιράζονται εικόνες σας

Η προσπάθεια των hackers να παρακάμψουν την ασφάλεια των iPhone δεν είναι κάτι καινούργιο και είναι κάτι που συμβαίνει συνέχεια....
Read More

Το WhatsApp γίνεται δωρεάν και χωρίς διαφημίσεις!

Το WhatsApp ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει τη συνδρομή του, κάνοντας την υπηρεσία δωρεάν για όλους. Επιπλέον και ακόμα καλύτερα, δεν θα αρχίσουν να προβάλλονται οι διαφημίσεις τρίτων για τους χρήστες, αν και έχει μια ιδέα για το πώς να συνδεθούν καλύτερα οι χρήστες με τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς.

Το WhatsApp γίνεται δωρεάν και χωρίς διαφημίσεις!
Η αλλαγή, που ανακοινώθηκε στο επίσημο blog του τη Δευτέρα, αφαιρεί τη συνδρομή που επιβαλλόταν σε ορισμένους χρήστες μετά από ένα χρόνο χρήσης.
«Για πολλά χρόνια, έχουμε ζητήσει από κάποιους ανθρώπους να καταβάλλουν ένα ποσό για τη χρήση του WhatsApp μετά το πρώτο έτος χρήσης τους. Καθώς μεγαλώνουμε όμως, έχουμε διαπιστώσει ότι η προσέγγιση αυτή δεν έχει λειτουργήσει καλά», αναφέρεται σε μια ανάρτηση στο blog.
Η συνδρομή που πρέπει να πληρώσεις θα αφαιρεθεί από διάφορες εκδόσεις του WhatsΑpp «κατά τις επόμενες εβδομάδες».
Το WhatsΑpp γνωρίζει καλά ότι «σκοτώνοντας» τη μόνη πηγή εισοδήματός του θα εγείρει ερωτήματα σχετικά με την εισαγωγή διαφημίσεων τρίτων. Όμως, η εταιρεία έχει μια διαφορετική άποψη.
«Από φέτος, θα δοκιμάσουμε τα εργαλεία που σας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσετε το WhatsΑpp για να επικοινωνήσετε με τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που θέλετε. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι θα μπορείτε να επικοινωνείτε με την τράπεζά σας σχετικά με το αν μια πρόσφατη συναλλαγή ήταν δόλια ή με μια αεροπορική εταιρεία για μια καθυστερημένη πτήση», συνεχίζει η ανάρτηση.
Εκτιμούμε ότι το WhatsΑpp θα χρεώσει οργανώσεις και επιχειρήσεις για τη δημιουργία διαύλων με τους χρήστες μέσω της υπηρεσίας, ωστόσο δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη σχετικά στοιχεία. Η ιδέα δεν είναι καθόλου νέα – μια έκθεση του Bloomberg τον Μάιο του 2015 ισχυρίστηκε ότι το WhatsΑpp θα μπορούσε να μπει στα B2C μηνύματα «μακροπρόθεσμα».
Το WhatsΑpp, το οποίο έχει αποκτηθεί από το Facebook για $16 δισεκατομμύρια το Φεβρουάριο του 2014, έχει επί του παρόντος «σχεδόν» 1 δισεκατομμύριο χρήστες, σύμφωνα με την ανάρτηση. Ο Facebook CEO και συνιδρυτής Mark Zuckerberg δήλωσε επανειλημμένα ότι αναμένει η υπηρεσία να φτάσει τον στόχο της και να είναι πλέον «ώριμη» για τη δημιουργία εσόδων.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *