HomesecurityTelecommunications companies: Cyber-attacks and ways of protection

Telecommunications companies: Cyber-attacks and ways of protection

Σε αυτόν τον επικίνδυνο κόσμο με όλες αυτές τις cyber attacks, η ανάγκη για protection of τηλεπικοινωνιακών εταιρειών αποτελεί προτεραιότητα. Για να το πετύχουν αυτό, οι εταιρείες πρέπει να κατανοήσουν από τι κινδυνεύουν, πώς λειτουργούν οι επιθέσεις και πώς μπορούν να τις αποτρέψουν. 

Telecommunications companies Cyber attacks

Συνηθισμένες μορφές κυβερνοεπιθέσεων που στοχεύουν τηλεπικοινωνιακές εταιρείες

Οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες είναι συχνά στόχοι διαφόρων μορφών κυβερνοεπιθέσεων. Μια από τις πιο συνηθισμένες επιθέσεις είναι οι DDoS (Distributed Denial of Service), οι οποίες στοχεύουν στη διακοπή λειτουργίας των υπηρεσιών ενός System ή μιας ιστοσελίδας, καθιστώντας τη μη προσβάσιμη για τους χρήστες. Στην ουσία, η επίθεση αυτή προκαλεί μια υπερφόρτωση των πόρων του συστήματος, καθιστώντας το ανίκανο να ανταποκριθεί στα αιτήματα των χρηστών. Οι επιτιθέμενοι σε μια DDoS attack χρησιμοποιούν συνήθως ένα δίκτυο, γνωστό ως botnet, που αποτελείται από πολλούς υπολογιστές. Ο επιτιθέμενος χρησιμοποιεί αυτούς τους computers to send a large volume of requests to the system it wishes to hit.

The attacks with malware, είναι επίσης πολύ συνηθισμένες. Αυτές μπορούν να περιλαμβάνουν ιούς, trojans και ransomware, τα οποία μπορούν να παραβιάσουν τα συστήματα ασφαλείας, να κλέψουν πληροφορίες ή να κλειδώσουν τα συστήματα μέχρι τα victims to pay a ransom.

The attacks phishing είναι μια άλλη συχνή μορφή κυβερνοεπιθέσεων, που στοχεύει τις τηλεπικοινωνίες. Οι επιτιθέμενοι προσπαθούν να παρακινήσουν τους χρήστες να αποκαλύψουν ευαίσθητες πληροφορίες, όπως κωδικούς Accessed at ή τραπεζικές λεπτομέρειες. Συχνά το phishing χρησιμοποιείται ως αρχικό βήμα για μια επόμενη, πιο περίπλοκη επίθεση.

See also: FCC: Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών πρέπει να αναφέρουν παραβιάσεις δεδομένων εντός 30 ημερών

Finally, the data breaches είναι, επίσης, μια συχνή απειλή και μπορούν να επηρεάσουν στοιχεία πελατών, υπαλλήλων και εταιρικές πληροφορίες.

Ποιες είναι οι συνέπειες μιας κυβερνοεπίθεσης σε μια τηλεπικοινωνιακή εταιρεία;

Οι κυβερνοεπιθέσεις σε τηλεπικοινωνιακές εταιρείες μπορούν να έχουν σοβαρές συνέπειες. Πρώτον, μπορεί να προκληθεί economic loss λόγω μιας πιθανής διακοπής των υπηρεσιών ή της καταστροφής των υποδομών.

Second, the απώλεια ή η κλοπή ευαίσθητων δεδομένων μπορεί να οδηγήσει σε νομικές και ρυθμιστικές επιπτώσεις, καθώς οι εταιρείες έχουν την υποχρέωση να προστατεύουν τα δεδομένα των πελατών τους.

Τρίτον, οι κυβερνοεπιθέσεις μπορούν να προκαλέσουν loss of confidence from them Clients και το κοινό, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων και της αξίας της εταιρείας στην αγορά.

Τέλος, οι κυβερνοεπιθέσεις μπορούν να προκαλέσουν σημαντικές διαταραχές στη λειτουργία της εταιρείας, απαιτώντας πόρους και χρόνο για την αποκατάσταση των systems και την ανάκτηση των δεδομένων.

See also: Claro: The telecommunications company was "hit" by Trigona ransomware

Τηλεπικοινωνιακές εταιρείες: Προστασία δικτύων από κυβερνοεπιθέσεις

Οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες μπορούν να προστατεύσουν τα δίκτυά τους από κυβερνοεπιθέσεις λαμβάνοντας κάποια μέτρα προστασίας.

telecommunications

Το πρώτο και ίσως πιο κρίσιμο βήμα είναι η Education. Οι επιθέσεις αυξάνονται σε συχνότητα και πολυπλοκότητα, γι’ αυτό είναι σημαντικό για όλους στην εταιρεία να είναι ενημερωμένοι και να καταλαβαίνουν τον κίνδυνο. Η τακτική επιμόρφωση και τα σεμινάρια μπορούν να βοηθήσουν στην απόκτηση αυτών των πληροφοριών. Οι υπάλληλοι θα πρέπει να μάθουν τα σημάδια μιας phishing επίθεσης και άλλων τακτικών που χρησιμοποιούν οι επιτιθέμενοι.

The tactic ενημέρωση και αναβάθμιση του λογισμικού και των συσκευών είναι άλλο ένα σημαντικό μέτρο αποτροπής κυβερνοεπιθέσεων. Τα μη ενημερωμένα συστήματα είναι πιο ευάλωτα σε επιθέσεις.

Έπειτα, οι εταιρείες πρέπει να χρησιμοποιούν προηγμένα systems Security. Αυτά τα συστήματα περιλαμβάνουν την ανίχνευση εισβολών και την πρόληψη εισβολών, ενώ σημαντική είναι και η χρήση αξιόπιστων λογισμικών προστασίας από ιούς.

See also: Cyber espionage: Sea Turtle hackers target telecom companies

Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την encryption για να προστατεύσουν τα δεδομένα που μεταδίδονται μέσω των δικτύων τους. Η κρυπτογράφηση μετατρέπει τα δεδομένα σε μια μορφή που μπορεί να αποκωδικοποιηθεί μόνο με ένα ειδικό κλειδί.

Οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες μπορούν, ακόμα, να εφαρμόσουν access policies για να περιορίσουν ποιοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δίκτυά τους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την απαίτηση για crednetials πρόσβασης, την επαλήθευση δύο παραγόντων και την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των χρηστών.

The use of firewall και VPN μπορεί, επίσης, να είναι πολύ χρήσιμη, καθώς και η backup για την επαναφορά κλεμμένων ή κλειδωμένων αρχείων.

Finally, the τμηματοποίηση του δικτύου είναι απαραίτητη ώστε να μην μπορεί να εξαπλωθεί μια επίθεση σε όλα τα συστήματα μιας εταιρείας.

Το σημαντικότερο, ωστόσο, είναι να θυμόμαστε ότι κανείς δεν είναι απολύτως ασφαλής. Από τη στιγμή που ένα σύστημα συνδέεται στο διαδίκτυο, υπάρχει πάντα κάποιος βαθμός Risk. Ωστόσο, με σωστή προετοιμασία και εφαρμογή των καλύτερων πρακτικών ασφάλειας, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο κυβερνοεπιθέσεων και να κρατήσουν τα δίκτυά τους ασφαλή.

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

Subscribe to the Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS