Νέο bug στο iOS 12. Πώς το επιλύετε;
infosec

Νέο bug στο iOS 12. Πώς το επιλύετε;

Στην αρχή, το iOS 12 φαινόταν να είναι ένα πιο πετυχημένο update από το iOS 11, αλλά όπως αποδεικνύεται, η...
Read More
infosec rapidalert

5η θέση για την Ελλάδα στο European Cyber Security Challenge 2018

Με μεγάλη επιτυχία επέστρεψε η Εθνική ομάδα που εκπροσώπησε τη χώρα μας στο μεγάλο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό κυβερνοασφάλειας European Cyber Security...
Read More
infosec

Εκδήλωση «Απόρρητο Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» την Δευτέρα 29 Οκτωβρίου

H Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet), διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση...
Read More
infosec

Κι άλλο σφάλμα διαχείρισης αρχείων επηρεάζει το Windows 10 October Update

Από τότε που κυκλοφόρησε το Windows 10 October update 2018, τα πράγματα έχουν πάει αρκετά άσχημα για τους χρήστες των...
Read More
infosec

Ο γονικός έλεγχος της Apple επιτρέπει την αναζήτηση πορνογραφικού και βίαιου υλικού

Οι γονικοί έλεγχοι της Apple στο iOS 12 είναι μάλλον ασυνεπείς: ορισμένοι όροι που αφορούν στο σεξ είναι μπλοκαρισμένοι, αλλά...
Read More
Latest Posts

5 Online Marketing tips για την περίοδο των Χριστουγέννων!

Η περίοδος των Χριστουγέννων φέρνει μαζί της μια σειρά από online παραγγελίες και επιπλέον αγορές που δεν γίνονται τον υπόλοιπο χρόνο. Για να βοηθήσετε την επιχείρηση σας, το online marketing στις διακοπές του Δεκεμβρίου είναι κρίσιμο.

marketing

Θα πρέπει να σχεδιάσετε το marketing plan σας για να φτάσετε ένα συγκεκριμένο κοινό, συγκεκριμένες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα ώστε να γίνει όσο το πιο δυνατόν πιο αποτελεσματικό.

  • Σκεφτείτε το κοινό σας!

Ποια είναι η αγορά-στόχος σας; Αυτές τις μέρες είναι πιο σημαντικό από ποτέ το marketing κοινό σας να κεντρίζει των ενδιαφέρον του κοινού και όχι να το προσβάλλει. Για παράδειγμα είναι το κοινό σας. Για παράδειγμα μπορεί κάποιοι να πειραχτούν αν ακούσουν «Καλά Χριστούγεννα» αντί για «Καλές Διακοπές». Πρέπει να ξέρετε τι θέλει να ακούσει το κοινό σας.

  • Επισημάνετε τις προσφορές σας!

Την περίοδο των Χριστουγέννων όλοι βάζουν προσφορές σας κι εκπτώσεις. Οι δικές σας πως είναι; Πως μπορείτε να τις κάνετε να διαφέρουν από όλες τις υπόλοιπες;  Ενώ οι πιστοί πελάτες σας θα έρθουν στο κατάστημα σας ακόμα και αν δεν έχετε τις καλύτερες προσφορές, ο στόχος σας είναι να φέρετε νέους πελάτες. Επίσης σκεφτείτε να κάνετε προσφορές και μετά τα Χριστούγεννα για να προσελκύσετε ανθρώπους που έχουν λάβει δώρα ή κάρτες δώρων από το κατάστημα σας. Ποτέ δε ξέρετε πότε θα αποκτήσετε έναν καινούριο πιστό πελάτη!

  • Κάντε διαφήμιση που οι εργαζόμενοι, οι fans και οι επισκέπτες σας είναι εύκολο να μοιραστούν!

Όταν δημιουργείται μια φυσική διαφημιστική καμπάνια ελπίζετε ότι θα διαδοθεί εύκολα στόμα με στόμα ώστε να μαθευτούν οι προσφορές και οι ειδικότητες σας. Όταν κάνετε μια καμπάνια online marketing θέλετε οι χρήστες να στείλουν τη διαφήμιση σε όσους περισσότερους γίνεται. Χρησιμοποιείστε τους λογαριασμούς σας στα social media για να ενισχύσετε την καμπάνια σας και κάντε τους άλλους να αλληλεπιδράσουν μαζί σας. Ένας διαγωνισμός που θα βασίζεται στο sharing, στο retweeting ή σε άλλους τρόπους διάδοσης είναι πολύ καλός τρόπος για να τραβήξετε ανθρώπους που ενδιαφέρονται. Απλά θυμηθείτε να το κρατήσετε απλό. Την περίοδο των διακοπών ο κόσμος είναι πιο απασχολημένος απ’ ότι συνήθως και αν δουν κάτι περίπλοκο απλά θα σας προσπεράσουν

  • Κρατήστε το φιλικό για κινητά!

Περισσότερο από ποτέ οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για να ψωνίσουν, να κάνουν έρευνα αγοράς και για οτιδήποτε γύρω από τα ψώνια τους. Η καμπάνια του marketing σας πρέπει να είναι ορατή σε κινητά έτσι ακριβώς όπως είναι σε tablets και σε computers. Προσπαθήστε να ελέγξετε μόνοι σας το site σας στο κινητό για να δείτε αν φαίνεται σωστά και είναι εύχρηστο.  Προσαρμόστε την Χριστουγεννιάτικη καμπάνια σας σε κινητά τηλέφωνα και θα αυξήσετε τους πελάτες σας!

  • Μην αφήνετε το Email Marketing!

Αυτή η εποχή είναι η κατάλληλη για να μεγαλώσετε τη λίστα των email σας και τις επαφές σας και να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες. Φροντίστε τα emails σας να έχουν πιασάρικους τίτλους που τραβάνε το μάτι, πληροφορίες που αξίζουν και προσπαθήστε να μην στέλνετε τόσα λίγα που οι πελάτες σας δεν θα σας αναγνωρίζουν ούτε τόσα πολλά που να σταματήσουν να τα ανοίγουν. Μη ξεχνάτε αυτή την εποχή και οι ανταγωνιστές σας στέλνουν emails έχοντας τον ίδιο στόχο με εσάς γι’ αυτό βρείτε τον τρόπο να ξεχωρίσετε.

 

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *