ΑρχικήinetΗ Google παρέχει μια προεπισκόπηση του νέου Κέντρου Πολιτικής των AdWords

Η Google παρέχει μια προεπισκόπηση του νέου Κέντρου Πολιτικής των AdWords

Google-Gives-Preview-of-New-AdWords-Policy-Center

Η Google ετοιμάζεται να καθιερώσει ένα νέο Κέντρο Πολιτικής για τα AdWords. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτοί θα είναι πιο απλά και με μεγαλύτερη διαφάνεια, καθιστώντας ευκολότερο για τους διαφημιστές να καταλάβουν τι πρέπει να κάνουν για να συμμορφωθούν και, εμμέσως, τι δεν πρέπει να κάνουν.

Έχει ήδη διατεθεί μια προεπισκόπηση από τον κολοσσό του διαδικτύου και μπορείτε να την δείτε στη σελίδα της εταιρείας. Βασικά, η νέα ενημερωμένη έκδοση προσπαθεί να είναι αρκετά σαφής ώστε να μην υπάρχουν μελλοντικές παρερμηνείες, όπου οι διαφημιστές κατηγορούν την Google επειδή αποσύρει το περιεχόμενό τους για λάθος λόγους.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με τους νέους κανόνες, η Google δεν θα επιτρέψει την προώθηση των προϊόντων απομίμησης. Προκειμένου αυτές να πληρούν τις προϋποθέσεις για αυτή την κατηγορία, θα πρέπει να περιλαμβάνουν ένα εμπορικό σήμα ή λογότυπο που να είναι πανομοιότυπο με το εμπορικό σήμα ενός άλλου αντικειμένου, το οποίο φέρεται ως γνήσιο προϊόν.

Επικίνδυνα προϊόντα ή υπηρεσίες θα απαγορεύονται. Η Google δίνει ένα παράδειγμα επισημαίνοντας ότι τα ψυχαγωγικά φάρμακα, οι ψυχοδραστικές ουσίες, ο εξοπλισμός για την διευκόλυνση χρήσης ναρκωτικών, όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες και πυροτεχνήματα, ο καπνός, καθώς και οι οδηγίες για την κατασκευή εκρηκτικών ή άλλων επικίνδυνων προϊόντων, είναι όλα απαγορευμένα.

Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που επιτρέπουν την παράνομη συμπεριφορά, όπως οι συσκευές επιτήρησης κατασκόπων, το λογισμικό hacking, υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για την τεχνητή αύξηση του traffic των διαφημίσεων ή ιστοσελίδων, τα πλαστά έγγραφα και άλλα είναι στη μαύρη λίστα της Google.

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS