ΑρχικήinetΔιαφημίσεις 60 λεπτών στο YouTube δεν μπορούν να παραβλεφθούν

Διαφημίσεις 60 λεπτών στο YouTube δεν μπορούν να παραβλεφθούν

Διαφημίσεις διάρκειας 60 ή ακόμα και 120 λεπτών στο YouTube: και το καλύτερο είναι ότι δεν μπορούν να παραβλεφθούν!

Δείτε επίσης: Οι ακατάλληλες διαφημίσεις μαστίζουν το YouTube

YouTube διαφημίσεις

Οι διαφημίσεις του YouTube γίνονται όλο και περισσότερο παρεμβατικές, σε σημείο που είναι αδύνατο να αγνοηθούν: αλλά τι γίνεται αν δεν θέλετε να πληρώσετε για το YouTube Premium. Λοιπόν, τότε έχετε κολλήσει να λαμβάνετε αυτές τις διαφημίσεις YouTube, ή θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο ad blocker.

Advertisement

Οι εταιρείες, θέλουν να βλέπετε αυτές τις διαφημίσεις. Έχουν πληρώσει καλά χρήματα για να προβληθούν τα σύντομα κλιπ τους. Μερικές φορές όμως, δεν πρέπει να υπομείνουμε απλώς σύντομα κλιπ. Πιθανότατα έχετε συναντήσει κάποιες διαφημίσεις που έχουν διάρκεια πάνω από 10 ή και 20 λεπτά.

Αυτό δεν είναι τίποτα. Τι θα λέγατε για μια διαφήμιση 60 λεπτών; Και που μάλιστα δεν μπορεί να παραβλεφθεί; Αναφορές δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Ωστόσο, πιθανότατα δεν είναι το YouTube που τις κάνει να μην μπορούν να παραβλεφθούν: είναι πιθανώς τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων που αποτυγχάνουν να αποκλείσουν τη διαφήμιση ενώ ταυτόχρονα αποκρύπτουν το κουμπί Παράλειψη.

Δείτε ακόμα: Το YouTube δοκιμάζει νέα οριζόντια διάταξη στο Android

Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα προήλθε από έναν χρήστη του Reddit, ο οποίος μοιράστηκε την εμπειρία του από μια διαφήμιση χωρίς δυνατότητα παράβλεψης που διήρκεσε σχεδόν 58 λεπτά. Αυτό πυροδότησε ένα κύμα παρόμοιων καταγγελιών, με άλλους να ισχυρίζονται ότι έχουν δει διαφημίσεις έως και 10 ωρών ή ακόμα και 90 ωρών.

Ενώ αυτές οι ακραίες αξιώσεις στερούνται επαλήθευσης, ένας άλλος χρήστης, ο Standard-Slip6572, ανέφετε μια διαφήμιση δύο ωρών και 52 λεπτών που έπαιζε πριν από ένα βίντεο διάρκειας μόλις 49 λεπτών.

Ορισμένοι χρήστες υπέθεσαν ότι το YouTube θα μπορούσε να ανιχνεύει προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων και να ανταποκρίνεται προβάλλοντας ασυνήθιστα μεγάλες διαφημίσεις που δεν μπορούν να παραβλεφθούν ως αποτρεπτικό παράγοντα. Άλλοι πρότειναν ότι τα ίδια τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων ενδέχεται να δυσλειτουργούν, μπλοκάροντας το κουμπί “Παράλειψη”, ενώ απέτυχαν να αποτρέψουν την αναπαραγωγή των διαφημίσεων.

Ωστόσο, ακόμη και χρήστες χωρίς προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων έχουν αναφέρει ότι αντιμετώπισαν εκτεταμένες διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης, όπως μια που διαρκεί ένα λεπτό και 28 δευτερόλεπτα – πολύ μεγαλύτερη από την τυπική διαφημιστική εμπειρία.

Δείτε επίσης: Το YouTube επεκτείνει την πρόσβαση σε προσαρμοσμένες ταχύτητες αναπαραγωγής

Όταν ζητήθηκε σχόλιο, η Google τόνισε τον ρόλο των διαφημίσεων στην υποστήριξη των δημιουργών και στη διατήρηση της πλατφόρμας. Το YouTube διευκρίνισε ότι οι διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης συνήθως περιορίζονται στα 15 δευτερόλεπτα στο κινητό και έως και στα 60 δευτερόλεπτα στην τηλεόραση, αρνούμενο οποιαδήποτε σκόπιμη προβολή υπερβολικά μεγάλων διαφημίσεων. Η εταιρεία πρότεινε ότι τέτοια ζητήματα μπορεί να προκύψουν από παρεμβολές προγράμματος αποκλεισμού διαφημίσεων, οι οποίες μπορεί να παραμορφώσουν την αναπαραγωγή και να οδηγήσουν σε μη φυσιολογικές διαφημιστικές εμπειρίες.

Πηγή: phonearena

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS