Τα προβλήματα με τον αποκλεισμό διαφημίσεων στο YouTube είναι απλώς ένα σφάλμα του Adblock Plus.
Το 9to5Google εντόπισε στο Reddit χρήστες που αντιμετωπίζουν κακή απόδοση φόρτωσης με ενεργοποιημένα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων.
Ένα βίντεο στην κορυφή της ανάρτησης στο Reddit δείχνει τι βλέπουν ορισμένοι χρήστες: Ένα βίντεο με ενεργοποιημένο διαφημιστικό δεν μπορεί να φορτωθεί αρκετά γρήγορα για να ακολουθήσει την ταχύτητα αναπαραγωγής (που δεν είναι στο κανονικό επίπεδο, ίσως 2x) και πρέπει να κάνει παύση περίπου στα 30 δευτερόλεπτα. Η απενεργοποίηση του αποκλειστικού ad blocker αμέσως βελτιώνει την απόδοση φόρτωσης, με τη λευκή γραμμή στη γραμμή προόδου του YouTube να δείχνει σημαντικά περισσότερη επιφάνεια για φόρτωση.
Δείτε επίσης: Το YouTube επιβραδύνει τους χρόνους φόρτωσης για χρήστες με ad block
Οι χρήστες αναφέρουν ότι η ανίχνευση του αποκλειστικού ad blocker προκαλεί παράξενα προβλήματα, όπως “κολλήματα” που καθιστούν την πλήρη οθόνη ή τα σχόλια μη λειτουργικά, ή το Chrome να μην μπορεί να φορτώσει άλλες ιστοσελίδες ενώ το YouTube είναι ανοιχτό.
Το YouTube έχει χρησιμοποιήσει διάφορες τακτικές για να καταφέρει οι χρήστες να απενεργοποιήσουν τους αποκλειστικούς ad blockers και να εγγραφούν στο YouTube Premium. Στο παρελθόν, η εταιρεία έχει εμφανίσει αναδυόμενα μηνύματα που λένε ότι οι αποκλειστικοί ad blocker παραβιάζουν τους όρους χρήσης του YouTube. Προηγουμένως, η εταιρεία είχε προσθέσει καθυστέρηση πέντε δευτερολέπτων στην αρχική φόρτωση της σελίδας για τους χρήστες αποκλειστικών ad blocker. Οι αλλαγές αυτές έχουν ξεκινήσει ένα παιχνίδι γάτας και ποντικιού μεταξύ της Google/YouTube και της κοινότητας των αποκλειστικών ad blocker.
Δείτε ακόμα: Apple Car: Η πατέντα δείχνει νέα προσέγγιση στην ασφάλεια
Αλλά οι επιβραδύνσεις μπορεί να είναι ένα μεγάλο θέμα των ad blockers που τροποποιούν τον κώδικα του YouTube: Το Adblock Plus έχει δημοσιεύσει μία αναφορά σφαλμάτων που καλύπτει “θέματα απόδοσης” που εισήγαγε η έκδοση 3.22 και λέει ότι τα πράγματα θα πρέπει να διορθωθούν στην έκδοση 3.22.1. Ο προγραμματιστής του uBlock Origin, Raymond Hill, λέει ότι το πρόβλημα περιορίζεται στο Adblock Plus και τα παράγωγά του και ότι η κατηγορία του YouTube είναι “μια εσφαλμένη διάγνωση.”
Ανεξαρτήτως εάν αυτό οφείλεται στον ενημερωμένο κώδικα του Adblock, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με το YouTube.
Πηγή πληροφοριών: arstechnica.com