Το κοινωνικό δίκτυο Threads, που ανήκει στη Meta, έφτασε τους 275 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, σύμφωνα με ανακοίνωση του στελέχους Adam Mosseri.
Ο Adam Mosseri, στέλεχος της Meta που διευθύνει το Threads και το Instagram ανέφερε στην ανάρτησή του: «Χθες ξεπεράσαμε τους 275 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στο @Threads. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μας βοήθησαν να φτάσουμε εδώ. Υπάρχουν πολλά περισσότερα να κάνουμε και πολλά πράγματα να διορθωθούν, αλλά υπάρχει κάτι συναρπαστικό σε αυτό το μέρος».
Δείτε επίσης: Meta: Αναστολή Instagram / Threads accounts που παρακολουθούν τα τζετ διασήμων
Η Meta κυκλοφόρησε το Threads τον Ιούλιο του 2023, σε μια περίοδο όπου χιλιάδες χρήστες εγκατέλειπαν το X (Twitter), λόγω κάποιων αμφιλεγόμενων ενεργειών του ιδιοκτήτη Elon Musk.
Black Basta ransomware: Όλες οι νέες τακτικές
Αποκαλύψεις για τον Μεγαλύτερο Κρατήρα του Φεγγαριού
Ανακάλυψη Αρχαίου Αιγυπτιακού Ναού σε Γκρεμό
Κατάφερε να κερδίσει γρήγορα πολλούς χρήστες και πλέον έχει γίνει ένα από τα μεγαλύτερα text-first κοινωνικά δίκτυα. Η πλατφόρμα έφτασε τους 150 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες τον Απρίλιο και τους 200 εκατομμύρια τον Αύγουστο. Σύμφωνα με τη νέα ανάρτηση του Mosseri, τώρα το Threads έχει 275 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, που σημαίνει ότι έχει κερδίσει 75 εκατομμύρια χρήστες σε μόλις 3 μήνες.
Δείτε επίσης: Δυνατότητα δημοσίευσης Instagram Reels απευθείας στο Threads
Την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, δήλωσε ότι ένα εκατομμύριο άτομα εγγράφονται στο Threads κάθε μέρα.
Είναι πιθανό ότι ένα μεγάλο μέρος της ανάπτυξης της εφαρμογής προέρχεται από την προώθηση της στο Instagram, το οποίο είναι πράγματι πολύ δημοφιλές. Και οι δύο εφαρμογές μοιράζονται το ίδιο σύστημα λογαριασμών.
Αύξηση χρηστών
Η αύξηση των χρηστών στο Threads μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη στρατηγική της Meta. Η αύξηση αυτή μπορεί να ενθαρρύνει την εταιρεία να επενδύσει περισσότερο στην ανάπτυξη και βελτίωση της.
Επίσης, η αύξηση των χρηστών μπορεί να προσελκύσει περισσότερους διαφημιστές, αυξάνοντας τα έσοδα από διαφημίσεις. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγές στη στρατηγική της εταιρείας σχετικά με την τιμολόγηση και την τοποθέτηση των διαφημίσεων.
Δείτε επίσης: Δυνατότητα cross-posting μεταξύ Instagram, Facebook και Threads
Τέλος, μπορεί να αλλάξει η πολιτική της εταιρείας σχετικά με την προστασία των δεδομένων των χρηστών και την ασφάλεια. Με περισσότερους χρήστες, η εταιρεία θα χρειαστεί να ενισχύσει τις προσπάθειές της για την προστασία της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια των χρηστών της.
Πηγή: techcrunch.com