ΑρχικήBusinessWPP: Θα επενδύσει στο AI για την αύξηση των πωλήσεών της

WPP: Θα επενδύσει στο AI για την αύξηση των πωλήσεών της

Ο διαφημιστικός κολοσσός WPP Plc, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου 318 εκατομμύρια δολάρια (~294 εκατομμύρια €) ετησίως για να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες, όπως το AI (τεχνητή νοημοσύνη), επιδιώκωντας την αύξηση των πωλήσεων.

WPP AI

Η εταιρεία με έδρα το Λονδίνο ανακοίνωσε φέτος, ότι τα έσοδα, μετά από αφαίρεση του κόστους μετακύλισης, θα παραμείνουν σταθερά ή θα αυξηθούν έως και 1% σε σχέση με πέρυσι. Επιπλέον, προέβλεψε ότι η ανάπτυξη για το 2023 αναμένεται να φθάσει το 0,9%, συμπληρώνοντας τις προηγούμενες προβλέψεις της εταιρείας.

Δείτε ακόμη: Apple: Επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη περισσότερο από άλλες εταιρείες

“Ήδη ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους μας με εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να αυξήσουν τις δεξιότητές τους, να παράγουν εργασία με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και να βελτιώσουν την απόδοση των μέσων. Όλα αυτά θα συμβάλουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας της εργασίας μας”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mark Read. “Παρατηρούμε επίσης ευκαιρίες να προσφέρουμε στους πελάτες μας νέα προϊόντα και υπηρεσίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και να επιτύχουμε περαιτέρω ανάπτυξη σε τομείς όπως η παραγωγή”.

Η είδηση ακολουθεί μια παρόμοια ανακοίνωση από την ανταγωνίστρια εταιρεία Publicis Groupe SA, η οποία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 327 εκατομμύρια δολάρια (~302 εκατομμύρια €) τα επόμενα τρία χρόνια στην τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων 100 εκατομμυρίων ευρώ το 2024. Αυτή η νέα τεχνολογία χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο στη διαφημιστική βιομηχανία.

Διαβάστε επίσης: Οργανισμοί απαγορεύουν τη χρήση Generative AI λόγω ανησυχιών για απόρρητο

Η WPP έχει αναδιαρθρώσει επίσης το σταθερό εμπορικό της σήμα με σκοπό την εξοικονόμηση κόστους. Αυτές οι κινήσεις θα κοστίσουν περίπου 125 εκατομμύρια λίρες το 2024, αλλά θα οδηγήσουν σε ετήσια εξοικονόμηση μέχρι το 2025. Επιπλέον, η WPP εκτιμά ότι θα εξοικονομήσει περίπου 175 εκατομμύρια λίρες από “ευκαιρίες αποτελεσματικότητας” σε άλλα τμήματα της επιχείρησής της.

Πηγή: bloomberg.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS