ΑρχικήsecurityΗ FTC απαγορεύει στην InMarket Media να πουλά δεδομένα τοποθεσίας χρηστών

Η FTC απαγορεύει στην InMarket Media να πουλά δεδομένα τοποθεσίας χρηστών

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Η.Π.Α. (FTC) συνεχίζει να ασκεί πιέσεις στους data brokers, και αυτή τη φορά δείχνει τη δύναμή της στην InMarket Media, απαγορεύοντάς της να πουλά ακριβή δεδομένα τοποθεσίας.

InMarket Media

Η εταιρεία βρέθηκε στο στόχαστρο της FTC, καθώς δεν ενημέρωνε ούτε ζητούσε τη συναίνεση των καταναλωτών πριν χρησιμοποιήσει πληροφορίες τοποθεσίας για διαφημιστικούς σκοπούς και σκοπούς μάρκετινγκ.

Η InMarket Media θα απαγορεύεται να πωλεί, να μεταφέρει ή να μοιράζεται οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία που κατηγοριοποιεί ή στοχεύει καταναλωτές με βάση ευαίσθητα δεδομένα τοποθεσίας“, δήλωσε η FTC την περασμένη εβδομάδα.

Δείτε επίσης: FTC: Απαγορεύει σε εταιρεία προώθησης δεδομένων να πωλεί τα δεδομένα τοποθεσίας Αμερικανών

Επιπλέον, η εταιρεία καλείται να καταστρέψει όλα τα δεδομένα τοποθεσίας που συνέλεξε προηγουμένως και είναι υποχρεωμένη να παρέχει έναν μηχανισμό στους καταναλωτές που θα τους επιτρέπει να αποσύρουν τη συγκατάθεσή τους και να ζητήσουν τη διαγραφή των πληροφοριών που είχαν συλλεχθεί προηγουμένως.

Λέγεται ότι η InMarket Media συλλέγει πληροφορίες τοποθεσίας από τις δικές της αποκλειστικές εφαρμογές, όπως οι CheckPoints και ListEase, αλλά και από περισσότερες από 300 εφαρμογές τρίτων που ενσωματώνουν το κιτ ανάπτυξης λογισμικού (SDK) της. Αυτές οι εφαρμογές έχουν εγκατασταθεί σε περισσότερες από 420 εκατομμύρια μοναδικές συσκευές από το 2017.

Εάν ο χρήστης επιτρέπει την πρόσβαση, το InMarket SDK λαμβάνει το ακριβές γεωγραφικό πλάτος και μήκος της συσκευής, μαζί με μια χρονική σήμανση και ένα μοναδικό αναγνωριστικό κινητής συσκευής, όσο συχνά το παρέχει το λειτουργικό σύστημα της κινητής συσκευής – και τα μεταδίδει απευθείας στους διακομιστές [InMarket]“, αναφέρεται στην καταγγελία της FTC.

Δείτε επίσης: WhatsApp: Επιτρέπει στους χρήστες να αποκρύψουν την τοποθεσία τους

Αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για να χωρίσουν τους καταναλωτές σε σχεδόν 2.000 τμήματα με βάση τις τοποθεσίες που επισκέφθηκαν και να προβάλουν προσαρμοσμένες διαφημίσεις σε εφαρμογές που περιλαμβάνουν το SDK της InMarket Media. Προσφέρει επίσης ένα προϊόν που προωθεί διαφημίσεις στους καταναλωτές με βάση την τρέχουσα τοποθεσία τους.

δεδομένα τοποθεσίας

Η FTC είπε περαιτέρω ότι η InMarket έκανε ελάχιστα για να διασφαλίσει ότι οι εφαρμογές τρίτων που ενσωματώνουν το SDK της έχουν λάβει τη ρητή συγκατάθεση των χρηστών. Επίσης, απέτυχε να ειδοποιήσει τις εφαρμογές τρίτων ότι τα δεδομένα τοποθεσίας που παρέχονται μέσω του SDK της, θα συνδυαστούν με άλλα δεδομένα για τη δημιουργία προφίλ των καταναλωτών.

Επιπλέον, σύμφωνα με την FTC, η πενταετής διατήρηση δεδομένων των πελατών από την InMarket Media, δεν θεωρείται απαραίτητη για την υλοποίηση των σκοπών για τους οποίους συλλέγονται.

Η FTC εκφράζει ιδιαίτερη ανησυχία για την παραβίαση της ιδιωτικότητας των χρηστών. Η πώληση ακριβών δεδομένων τοποθεσίας χωρίς τη συγκατάθεση του χρήστη θεωρείται ως επίθεση στο δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής.

Δείτε επίσης: iOS 17: Πώς να μοιραστείτε την τοποθεσία σας με το Check-In feature;

Επιπλέον, η FTC ανησυχεί για τις πιθανές καταχρήσεις αυτών των δεδομένων από τρίτους. Τα δεδομένα τοποθεσίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για επιθετικές διαφημιστικές καμπάνιες, απάτες ή ακόμη και εγκληματικές ενέργειες.

Τέλος, η υπηρεσία επισημαίνει την ανάγκη για διαφάνεια στην επεξεργασία και χρήση των προσωπικών δεδομένων. Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν πώς, πού και για ποιον λόγο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους.

Πηγή: thehackernews.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS