ΑρχικήyoutubeΑλλάζει το Μοντέλο Διαφημίσεων στο YouTube

Αλλάζει το Μοντέλο Διαφημίσεων στο YouTube

Το YouTube προσπαθεί να καταστήσει τις διαφημίσεις ξανά ενδιαφέρουσες με μεγαλύτερα, αλλά λιγότερα διαφημιστικά διαλείμματα.

Δείτε επίσης: YouTube: Νέα λειτουργία θα μετράει “Likes” και “Views” σε πραγματικό χρόνo

Η Google λέει ότι οι αλλαγές συμβάλλουν σε “μια καλύτερη εμπειρία streaming.”

Τα κυριότερα που θα έπρεπε να γνωρίζετε:

  • Η εφαρμογή του YouTube στις τηλεοράσεις θα αρχίσει να εμφανίζει λιγότερες διαφημίσεις, αλλά αυτές θα είναι μεγαλύτερης διάρκειας.
  • Ενώ το τρέχον κουμπί Παράκαμψη έρχεται περίπου μετά από 5-10 δευτερόλεπτα, αυτή η νέα μορφή μπορεί να σημαίνει ότι οι χρήστες πρέπει να περιμένουν ένα ολόκληρο λεπτό προτού πατήσουν το κουμπί.
  • Σε σχετική κίνηση, το YouTube Shorts θα έχει τώρα διαφημίσεις στην εφαρμογή της τηλεόρασης.

Οι λιγότερες διαφημίσεις θα βελτίωναν την εμπειρία και την ευχρηστία των χρηστών, σωστά;

Αυτό πιστεύει η Google, καθώς ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι οι χρήστες θα αρχίσουν να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις στην εφαρμογή του YouTube στις τηλεοράσεις τους. Ωστόσο, καθώς υπάρχει πάντα ένα “αλλά,” αυτές οι διαφημίσεις θα είναι μεγαλύτερης διάρκειας από τις συνήθεις. Αυτό αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας για να δημιουργηθεί “μια καλύτερη εμπειρία streaming” για το YouTube, σύμφωνα με την Google.

Δείτε επίσης: Γιατί αφαιρούν τους Adblockers οι χρήστες του YouTube;

Η Google αναφέρεται στα δεδομένα έρευνάς της για να δικαιολογήσει την απόφαση, τα οποία λένε ότι το 79% των ανθρώπων θα προτιμούσαν να έχουν τις διαφημίσεις συγκεντρωμένες παρά να διασπαστούν κατά τη διάρκεια ενός βίντεο. Οι τελευταίου τύπου διαφημίσεις, που ονομάζονται “μεσοβραδινές διαφημίσεις,” έχουν γίνει πολύ συνηθισμένες στο YouTube τα τελευταία χρόνια. Η Google ξεκίνησε πρόσφατα δοκιμές με λιγότερα διαλείμματα διαφημίσεων από τις αρχές του έτους.

Κάθε διάλειμμα θα γίνεται μεγαλύτερο ως αντάλλαγμα για ένα μικρότερο αριθμό διαλειμμάτων διαφημίσεων. Δεν ξέρουμε πόσο μεγάλα θα είναι αυτά τα διαλείμματα, αλλά η Google λέει ότι θα εμφανίζει είτε τον χρόνο που απομένει για το διάλειμμα είτε τον χρόνο που απομένει μέχρι να μπορεί να παραληφθεί. Αυτός είναι ο συνολικός χρόνος για το διάλειμμα, που πιθανώς θα περιλαμβάνει πολλαπλές διαφημίσεις. Αυτό αποτελεί απόκλιση από τον τρόπο λειτουργίας των παρούσων διαλειμμάτων με πολλαπλές διαφημίσεις, τα οποία εμφανίζουν τον χρόνο που απομένει για κάθε διαφήμιση ξεχωριστά, πόσες διαφημίσεις υπάρχουν στο διάλειμμα και τον χρόνο που απομένει μέχρι να μπορείτε να το παραλείψετε.

Δείτε επίσης: Bard AI: Βελτιώνει την κατανόηση των βίντεο στο YouTube

Μια άλλη συνέπεια αυτής της αλλαγής είναι ότι θα πρέπει να περιμένετε πολύ περισσότερο πριν μπορέσετε να παραλείψετε τα διαλείμματα διαφημίσεων. Ενώ η προεπιλογή είναι αυτή τη στιγμή μεταξύ 5 και 10 δευτερολέπτων, μπορεί να αυξηθεί ή να υπερβεί ένα λεπτό για τη νέα μορφή. Στην παρουσίαση της Google για τα νέα διαλείμματα διαφημίσεων, η διαφήμιση ξεκινά με 47 δευτερόλεπτα προτού μπορέσει να παραληφθεί.

Θα εμφανίζεται επίσης ένα banner που λέει “Λιγότερα διαλείμματα διαφημίσεων για αυτό το μεγάλο βίντεο” όταν χρησιμοποιείται η νέα μορφή. Ωστόσο, η Google σημειώνει ότι αφορά ειδικά τα βίντεο μεγάλου μήκους.

Η αλλαγή θα ισχύσει για την εφαρμογή του YouTube για τις τηλεοράσεις, και αυτό περιλαμβάνει τις συσκευές Google TV, τις έξυπνες τηλεοράσεις και τις συσκευές streaming τρίτων. Η Google δεν έδωσε ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας για τη μετάβαση, λέγοντας απλώς ότι θα “κυκλοφορήσει σύντομα.”

Σε μια ξεχωριστή κίνηση που ανακοινώθηκε στην ίδια ανακοίνωση, η Google είπε ότι οι χρήστες θα αρχίσουν να βλέπουν διαφημίσεις στο YouTube Shorts μέσω της εφαρμογής της τηλεόρασης για πρώτη φορά.

Δείτε επίσης: YouTube Premium Διευρύνει την Παρουσία του με τα Playables

Φυσικά, αν θέλετε να αποφύγετε τις διαφημίσεις, θα πρέπει να εγγραφείτε στο YouTube Premium.

Πηγή: androidcentral.com

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS