ΑρχικήinetMercedes-AMG CLE53 Coupe: Τεχνολογία, Επιδόσεις, Στυλ

Mercedes-AMG CLE53 Coupe: Τεχνολογία, Επιδόσεις, Στυλ

Η Mercedes-AMG CLE53 του 2024 Διαθέτει Ευρύτερους Προφυλακτήρες και Κινητήρα Mild-Hybrid Inline-6 443 ίππων. Λειτουργώντας ως αντικαταστάτης των παλαιών C43 και E53 coupes, το νέο CLE53 είναι πιο γρήγορο και ισχυρό από ποτέ.

Δείτε επίσης: Mercedes-Benz Charging Hub: Διαθέσιμο για Όλους

Η Mercedes-Benz έχει μειώσει τον αριθμό των μοντέλων της στις Ηνωμένες Πολιτείες τα τελευταία χρόνια, διακόπτοντας σειρές αυτοκίνητων με μειωμένη ζήτηση, όπως το A-Class sedan και συγχωνεύοντας άλλες σειρές μοντέλων που ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα είναι το νέο coupe CLE, το οποίο παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος. Το CLE τοποθετείται μεταξύ των παλαιών C-Class και E-Class coupes ως προς το μέγεθος, λειτουργώντας ως αντικαταστάτης και των δύο, και τώρα η Mercedes-AMG έχει εργαστεί πάνω στο CLE για να δημιουργήσει το CLE53.

Το CLE53 κινείται από μια ενημερωμένη έκδοση του 3,0 λίτρων inline-6 (εξακύλινδρου) κινητήρα της Mercedes που γνωρίζουμε και αγαπάμε, ο οποίος στη μορφή AMG διαθέτει μία μοναδική τουρμπίνα μαζί έναν ηλεκτρικό βοηθητικό συμπιεστή (ουσιαστικά ένα ηλεκτρικό supercharger) και ένα σύστημα 48-volt mild-hybrid με ενσωματωμένο εκκινητή-γεννήτρια.

Οι αναβαθμίσεις στον κινητήρα περιλαμβάνουν νέα δαχτυλίδια πιστονιού, προσαρμογές στο σύστημα ψεκασμού, και ανασχεδιασμένες θαλάμες καύσης με ανασχεδιασμένα κανάλια εισόδου και εξόδου. Ο ηλεκτρικός supercharger είναι καινούριος και προσφέρει σχεδόν συνεχή λειτουργία για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα και περισσότερη ροπή σε ένα ευρύτερο εύρος ταχυτήτων, ενώ η τουρμπίνα φόρτισης είναι νέα, μεγαλύτερη, με μονάδα εξάτμισης σε στυλ Formula 1 – συνεργαζόμενοι, παρέχουν 22 psi πίεσης, 5.8 psi περισσότερα από πριν. Η συνολική ισχύς ανέρχεται σε 443 ίππους και έως 443 lb-ft ροπής διαθέσιμη για έως 12 δευτερόλεπτα με ενεργοποιημένο το overboost – και το 48-volt σύστημα παρέχει το δικό του επιπλέον ωθητικό με 23 HP και 151 lb-ft σε χαμηλές ταχύτητες. Αυτό είναι 14 HP και 59 lb-ft περισσότερα από το παλαιότερο E53 coupe και 41 HP και 74 lb-ft περισσότερα από ό,τι λαμβάνετε από το νέο sedan C43 με τετρακύλινδρο κινητήρα, και είναι επίσης 68 HP και 74 lb-ft μεγαλύτερα από το εξακύλινδρο CLE450 coupe. Η Mercedes δηλώνει ότι το CLE53 θα επιταχύνει από 0 σε 100 χιλιόμετρα σε 4,0 δευτερόλεπτα, περίπου μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερα από όλα τα τρία αυτοκίνητα αυτού του είδους. (Το παλιό C43 coupe χρησιμοποιούσε έναν λιγότερο ισχυρό διτούρμπινο V6.)

Δείτε επίσης: Mercedes-Maybach: Θα μεταφέρουν επιβάτες από και προς το “διάστημα”

Η μοναδική επιλογή είναι ένα αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων, και το CLE53 έρχεται με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης που παρέχει πλήρη μεταβλητή κατανομή ροπής. Το CLE53 διαθέτει επίσης μεγαλύτερα φρένα με τετραπίστονες μπροστινές δαγκάνες, ανάρτηση από χάλυβα με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, τριών σταδίων ευαισθησίας χειρισμό που εξαρτάται από την ταχύτητα, και στάνταρ χειρισμό των πίσω τροχών που περιστρέφονται έως και 2,5 βαθμούς.

Το AMG Dynamic Select διαθέτει πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης και τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις ελέγχου σταθερότητας, που αφορούν τον κινητήρα, το τιμόνι, τις αναερτήσεις και το κιβώτιο ταχυτήτων, τα οποία μπορούν και να ρυθμιστούν ξεχωριστά. Ένα πακέτο AMG Dynamic Plus προσθέτει ενεργά αντισταθμιστικά κινητήρα, την λειτουργία Race mode και την Drift mode που αποσυνδέει πλήρως τον μπροστινό άξονα για να κάνει το CLE53 να λειτουργεί ως πισωκίνητο (μόνο με τους πίσω τροχούς) .

Δείτε επίσης: Η Mercedes-Benz παρουσιάζει ένα πολυτελές EV G-Wagon

Σε αντίθεση με τις μεσαίες εκδόσεις AMG των παλαιών C-Class και E-Class, το εξωτερικό στυλ του CLE53 διαφοροποιείται πολύ περισσότερο από ένα κανονικό CLE coupe. Οι δραματικά φουσκωμένοι προφυλακτήρες και τα φτερά του, αυξάνουν την διάσταση του κατά 2,3 ίντσες μπροστά και 3 ίντσες πίσω, και υπάρχουν λειτουργικές εσοχές και γρίλιες παντού πίσω από τους μπροστινούς τροχούς. Αυτό δίνει στο CLE53 μια εντυπωσιακή στάση, ειδικά με τους (προαιρετικούς) τροχούς 20 ιντσών, και οι φωτογραφίες δείχνουν το αυτοκίνητο με ελαστικά Michelin’s νέας σειράς Pilot Sport S 5.

Στο μπροστινό μέρος θα βρείτε την γρίλια της AMG Panamericana και μια τριάδα μεγάλων εισαγωγών αέρα στον προφυλακτήρα. Το καπό έχει μια λειτουργική υποδοχή όπως αυτή του C63, και οι (προαιρετικοί) ψηφιακοί φωτιστικοί προβολείς έχουν μπλε νότες. Ο πίσω προφυλακτήρας διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές στις γωνίες, μια όμορφη αεροτομή (spoiler) του τύπου ducktail, και ένα πιο έντονο diffuser για να καταλήξουν οι τετραπλές στρογγυλές απολήξεις εξατμίσεων.

Δείτε επίσης: Η νέα Mercedes-Benz E-Class 2024 έρχεται με TikTok

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, τα πράγματα είναι λιγότερο συναρπαστικά. Το CLE53 διαθέτει σπορ bucket καθίσματα με σταθερά στηρίγματα καιφαλής, ένα τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος και κουμπιά για τις λειτουργίες οδήγησης, ένα σχήμα εμφάνισης “Supersport” και πολλά κόκκινα στοιχεία. Διαφορετικά, είναι σχεδόν ίδιο με την καμπίνα του κανονικού CLE (που αυτό καθαυτό είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το C-Class), με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών, μια κεντρική οθόνη αφής 11.9 ιντσών, οβάλ αεραγωγούς, δυναμικό φωτισμό περιβάλλοντος και μια σύμπνοια αλουμινίου, ίνες άνθρακα και γυαλισμένων μαύρων επενδύσεων.

Το CLE53 coupe θα κυκλοφορήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2024, πιθανώς μέσα στο έτος, και θα ακολουθηθεί από το CLE53 cabriolet αργότερα στο ίδιο έτος. Η τιμολόγηση για το κανονικό CLE δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά αναμένεται το CLE53 να ξεκινήσει από περίπου $80,000.

Δείτε επίσης: Mercedes-Benz USA: Θεαματική αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων

Στη συνέχεια της κυκλοφορίας του CLE53, αναμένεται η εμφάνιση του top-tier CLE63, αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμα από ποιόν κινητήρα της Mercedes θα τροφοδοτείται. Πάντως το νέο C63 διαθέτει υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα για συνολική ισχύ 671 ίππων, αλλά δεδομένης της χρήσης έξι κυλίνδρων στο CLE, δεν φαίνεται πιθανός λόγος για έναν τετρακύλινδρο. Πρόσφατα, η Mercedes παρουσίασε μια νέα υβριδική εκδοχή του GLE53, η οποία συνδυάζει αυτόν τον ίδιο εξακύλινδρο κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία των 31,2 kWh για συνολική ισχύ 536 ίππων. Πιθανότατα η τελική απόφαση της Mercedes για το CLE63 θα χρησιμοποιήσει μια έκδοση αυτής της διάταξης, παράγοντας περισσότερα από 700 άλογα.

Πηγή: jalopnik.com

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS