
Το GTO είναι ένα από τα πιο εμβληματικά ονόματα στη γκάμα των muscle cars της Pontiac. Ωστόσο, ένα παράδειγμα 56 ετών στο Ιλινόις έχει μια ενδιαφέρουσα ιστορία πέρα από τη φήμη του οχήματος και την άψογη και σωστή αποκατάσταση.
Δείτε επίσης: Volkswagen: Σταματά την παραγωγή συμβατικών οχημάτων μέχρι το 2035
Ο Terry Weiner είναι μακροχρόνιο μέλος της GTO Association of America και ένας από τους τεχνικούς συμβούλους της λέσχης. Η κατοχή αυτού του τίτλου είχε τα τυχερά της, τα οποία τον βοήθησαν να συσσωρεύσει ένα πλούτο γνώσεων σχετικά με τα GTO που τριγυρνούν και να μάθει από ανθρώπους με πολλές πληροφορίες και εμπειρία σχετικά με αυτά τα αυτοκίνητα.
Οικογενειακή ιδιοκτησία από το 1966, αυτή η Pontiac GTO κατασκευάστηκε στις 15 Δεκεμβρίου του έτους αγοράς. Ο Terry είδε τον πατέρα του να παραγγέλνει το αυτοκίνητο από έναν έμπορο Pontiac ακριβώς απέναντι από τον δρόμο τους στο Σικάγο και ήταν εκεί όταν ο πατέρας του πήγε να το παραλάβει. Ο πατέρας του Terry ήταν φανατικός οπαδός του GTO, έχοντας στην κατοχή του τέσσερα GTO στη διάρκεια της ζωής του, ξεκινώντας με ένα μοντέλο του 1964, ένα του 1965, αυτό του 1967 και ένα του 1970. Ο πατέρας του συνήθιζε να αποκαλεί το αυτοκίνητο “Peppy”, καθώς είχε μια υγιή ποσότητα κίνησης στον κινητήρα του.
Ο Terry ήταν 15 ετών όταν παρέλαβαν το αυτοκίνητο, οπότε ήταν η κατάλληλη στιγμή για να μάθει να οδηγεί με αυτό. Οδήγησε αυτό το αυτοκίνητο μέχρι το λύκειο και, όπως μπορείτε να φανταστείτε, το χτύπησε αρκετά με τα χρόνια. Το αυτοκίνητο ήταν λίγο πολύ ένας κουβάς σκουριάς πριν του δοθεί η ευκαιρία να το επισκευάσει, έχοντας ζήσει τη ζωή του πολλούς χειμώνες.
Πρόταση:Η νέα Mercedes-Benz E-Class 2024 έρχεται με TikTok
Ο Terry πάντα ήθελε να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην αρχική του κατάσταση και τελικά το έκανε το 2006. Η δουλειά του στο αυτοκίνητο του χάρισε ένα βραβείο καλύτερης έκθεσης στο ετήσιο συνέδριο του GTO Association of America στη Wichita του Κάνσας το 2010.
Ως οικογενειακό αυτοκίνητο, το συγκεκριμένο Pontiac GTO δεν είχε πολλές επιλογές επιδόσεων. Αυτό με το οποίο είναι εξοπλισμένο αυτό το GTO είναι επιλογές άνεσης, όπως το στροφόμετρο στο καπό, ένα πίσω σύστημα αντιθαμβωτικής προστασίας, ηλεκτρική κεραία, ξύλινο εσωτερικό, καλοριφέρ, ραδιόφωνο, στερεοφωνικό 8-track, υδραυλικά φρένα και υδραυλικό τιμόνι. Τροφοδοτείται επίσης από τον στάνταρ V8 κινητήρα των 6,6 λίτρων – όπως κάθε muscle car της εποχής, όπως η Chevrolet Camaro – με απόδοση 335 ίππων και την υψηλότερη ροπή από τις τρεις παραλλαγές κινητήρα στα 441 lb-ft, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Αυτή η άψογη αποκατάσταση στο αρχικό χρυσό χρώμα Signet Gold έφτασε στο σημείο να αναδημιουργήσει κάθε εργοστασιακή σήμανση από τη συναρμολόγηση και τον έλεγχο μέχρι τη μεταφορά και την παράδοση. Ακόμα και τα εργοστασιακά αυτοκόλλητα ξαναφτιάχτηκαν. Είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι ο επάνω σωλήνας του ψυγείου είναι πρωτότυπος για το αυτοκίνητο και βρίσκεται σε καινούργια κατάσταση.
Μαζί με το τέλεια ανακαινισμένο αμάξωμα και το εσωτερικό, όλα τα μηχανικά μέρη έχουν επίσης ανακαινιστεί, καθιστώντας αυτό το vintage muscle car ένα τέλειο παράδειγμα έτοιμο με το κλειδί στο χέρι στην ίδια, ή ίσως και καλύτερη, κατάσταση από αυτή στην οποία έφυγε από την έκθεση. Ο Terry απολαμβάνει τώρα να πηγαίνει το αυτοκίνητο σε εκθέσεις αυτοκινήτων και θα το απολαμβάνει ο ίδιος και η οικογένειά του για περισσότερα χρόνια.
Διαβάστε επίσης: Η Chevrolet δε θα εξαγοράσει αντιπροσώπους που δεν θέλουν να πουλήσουν EV
πηγή πληροφοριών:carbuzz.com