ΑρχικήgamingSea of Stars: Πουλάει 100.000 αντίτυπα την πρώτη του μέρα

Sea of Stars: Πουλάει 100.000 αντίτυπα την πρώτη του μέρα

Sea of Stars

Το Sea of Stars έμοιαζε προετοιμασμένο για επιτυχία: έχει ένα πανέμορφο καλλιτεχνικό στυλ, είναι γεμάτο νοσταλγία για τα turn-based (J)RPGs του παρελθόντος – αλλά με μια μοντέρνα ευαισθησία στο έξυπνο gameplay του – και προέρχεται από τους δημιουργούς πίσω από το έξυπνο platformer The Messenger. Αυτά τα αστέρια έχουν όντως ευθυγραμμιστεί, καθώς η Sabotage Studio ανακοίνωσε ότι το throwback hit έχει ήδη ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του.

Δείτε επίσης: Η Nintendo ανακοινώνει το Super Mario Bros. Wonder Direct

Αν και η Sabotage δεν ανακοίνωσε συγκεκριμένους αριθμούς για κάθε μία από τις πλατφόρμες στις οποίες είναι διαθέσιμο το Sea of Stars – συμπεριλαμβανομένων των PC, Xbox, PlayStation και Switch – η ανακοίνωση στο X διευκρίνισε ότι μετράει τις πωλήσεις, υπονοώντας ότι η δωρεάν κυκλοφορία του παιχνιδιού μέσω του Xbox Game Pass και του PlayStation Plus δεν περιλαμβάνεται σε αυτό το σύνολο. Όπως και να το δεις, είναι ένας μεγάλος αριθμός και σηματοδοτεί μια αξιοσημείωτη επιτυχία για το Sabotage.

Το Sea of Stars χρηματοδοτήθηκε από το πλήθος με 1,6 εκατομμύρια CA$ το 2020, ενώ ακολούθησε ένα demo πριν από την πλήρη κυκλοφορία του χθες, στις 29 Αυγούστου.

Η Katharine του Rock Paper Shotgun θεώρησε ότι το Sea of Stars πλησιάζει όσο κανένα άλλο παιχνίδι της τελευταίας δεκαετίας στο θρυλικό Chrono Trigger, νιώθοντας ότι “πράγματι αποτυπώνει τα χρυσά χρόνια των JRPG σε απόλυτο βαθμό”, ακόμη και αν του λείπει λίγο από την πιο εκκεντρική διασκέδαση των προκατόχων του.

Πρόταση: Armored Core 6: Οι παίκτες φτιάχνουν εκπληκτικά custom mechs

“Είναι, στην πραγματικότητα, ακριβώς όπως εκείνα τα παιχνίδια 16-bit που πολλοί από εμάς παίζαμε στα νιάτα μας, αν και με μια τεχνολογική λάμψη του 2023, και αυτό είναι απολύτως εντάξει”, έγραψε στην κριτική της. “Για κάποιους, αυτό θα είναι το αγαπημένο παιχνίδι της χρονιάς. Για μένα, όμως, του λείπει αυτό το μικρό έξτρα crunch που θα το κάνει πραγματικά ξεχωριστό”.

Οι επιθέσεις που βασίζονται στον συγχρονισμό, η ενδιαφέρουσα μάχη σε στυλ παζλ και τα pixel animation είναι μια απόλυτη απόλαυση. Αναμένουμε να βυθιστείτε στον κόσμο του όπως κάναμε και εμείς.

Διαβάστε επίσης: Baldur’s Gate 3 Patch 2: Θα αντιμετωπίσει το σφάλμα Minthara

πηγή πληροφοριών:rockpapershotgun.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS