ΑρχικήinetΤο Dodge Charger SRT Daytona EV θα έχει αδελφό με κινητήρα εσωτερικής...

Το Dodge Charger SRT Daytona EV θα έχει αδελφό με κινητήρα εσωτερικής καύσης;

Dodge Charger SRT Daytona EV

Το Charger SRT Daytona, το αμιγώς ηλεκτρικό muscle car concept της Dodge, θα αποκτήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ άλλων, πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή όταν μπει στην παραγωγή.

Δείτε επίσης: Η Chrysler ανακαλεί 1,4 εκατ αυτοκίνητα μετά το hack του Jeep Cherokee

Επικαλούμενο πηγές κοντά στο project SRT Daytona, το Mopar Insiders αναφέρει ότι η επόμενη γενιά του Charger θα προσφέρεται με γυάλινη οροφή, όπως αυτή που είδαμε στο εντυπωσιακό concept car. Αυτή θα είναι προαιρετική και θα πρέπει να προσθέσει μια ευπρόσδεκτη δόση πολυτέλειας στο πακέτο.

Τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε; Οι γνώστες της Dodge υποστηρίζουν ότι το SRT Daytona θα διατηρήσει την κομψή δίθυρη σιλουέτα του. Ωστόσο, τα μοντέλα παραγωγής θα πωλούνται ως ένα πιο πρακτικό τετράθυρο όχημα, όπως και ο προκάτοχός του. Πέρυσι, το CarBuzz έμαθε ότι ένα ηλεκτρικό σεντάν της Dodge θα φτάσει στην αγορά μέχρι το 2024, ενώ ένα αδελφάκι με την επωνυμία Chrysler θα ακολουθήσει ένα χρόνο αργότερα.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα κυκλοφορούν στην αγορά ως μοντέλα Charger Daytona, ενώ οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα αναφέρονται ως “Charger” και θα λαμβάνουν τον ισχυρό twin-turbo κινητήρα Hurricane inline-six. Στην κατάσταση ρύθμισης High Output, αυτός ο πανίσχυρος “εξάρης” αποδίδει έως και 500 ίππους και 500 lb-ft ροπής.

Όσον αφορά την Daytona, η Dodge θα προσφέρει διάφορα επίπεδα επιδόσεων που οι πελάτες μπορούν να αναβαθμίσουν. Θα προσφέρονται τρία επίπεδα ηλεκτροκίνησης με μπαταρία και κάθε έκδοση θα προσφέρεται με αναβαθμίσεις (eStage 1 και eStage 2) που αυξάνουν την απόδοση ισχύος. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα βασικά και μεσαία μοντέλα θα υποστηρίζονται από αρχιτεκτονική 400 Volt, ενώ η κορυφαία έκδοση Banshee θα χρησιμοποιεί ρύθμιση 800 Volt.

Dodge Charger SRT Daytona EV

Πρόταση: Τα προβλήματα φόρτισης των EV είναι χειρότερα απ’ότι φαντάζεστε

Αν και μπορεί να μην ακούγεται τόσο ένδοξο όσο ένας Hellcat V8, η Dodge δουλεύει πάνω σε μια μοναδική εξάτμιση Fratzonic Chambered.

Σε αντίθεση με έναν ψεύτικο θόρυβο εξάτμισης, ο οποίος διοχετεύει έναν συνθετικό ήχο στην καμπίνα, η λύση της Dodge ενισχύει τον φυσικό ήχο των ηλεκτροκινητήρων και τον διοχετεύει μέσω ενός ειδικού θαλάμου. Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά αναρωτιόμαστε αν θα κερδίσει τους παραδοσιακότερους λάτρεις των V8.

Όσον αφορά το στυλ, η παραλλαγή Daytona θα ξεχωρίζει με ένα R-Wing. Αυτό είναι ένα νεύμα στα προηγούμενα μοντέλα και κατευθύνει τη ροή του αέρα στην μπροστινή είσοδο, βελτιώνοντας την υποδύναμη. Υποστηρίζοντας τον προαναφερθέντα ισχυρισμό ότι θα έρθει το 2024, οι γνώστες υποστηρίζουν ότι το Charger και το Charger Daytona θα έρθουν το 3ο τρίμηνο του 2024. Είναι ενδιαφέρον ότι η παραλλαγή Challenger αναμένεται να φτάσει πριν από τον τετράθυρο ξάδελφό της.

Φυσικά, όλα αυτά είναι εικασίες μέχρι η Dodge να επιβεβαιώσει αυτές τις λεπτομέρειες. Ωστόσο, όλα ακούγονται πιθανά και ανυπομονούμε να δούμε τα Charger και Charger Daytona σε μορφή παραγωγής όταν φτάσουν τους επόμενους μήνες.

Διαβάστε επίσης: Η Porsche κάνει το ντεμπούτο της 2024 Cayenne Turbo E-Hybrid

πηγή πληροφοριών:carbuzz.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS