Η Toyota δηλώνει ότι έχει κάνει μια τεχνολογική ανακάλυψη που θα της επιτρέψει να μειώσει στο μισό το βάρος, το μέγεθος και το κόστος των μπαταριών – κάτι που θα μπορούσε να σημάνει μια σημαντική πρόοδο για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Δείτε επίσης: Η Toyota Japan εξέθεσε δεδομένα για εκατομμύρια οχήματα
Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ακολουθούσε ήδη ένα σχέδιο για την κυκλοφορία αυτοκινήτων με προηγμένες μπαταρίες solid-state, οι οποίες προσφέρουν πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις μπαταρίες υγρού τύπου, έως το 2025.
Την Τρίτη, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι απλοποίησε την παραγωγή του υλικού που χρησιμοποιείται για την κατασκευή τους, χαρακτηρίζοντας την ανακάλυψη ως ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός που θα μπορούσε να μειώσει δραματικά τους χρόνους φόρτισης και να αυξήσει την αυτονομία οδήγησης.
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
RT-G Robot: Νέα Εποχή στην Καταπολέμηση Εγκλήματος
Ο David Bailey, καθηγητής Οικονομικών Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ, δήλωσε ότι αν οι ισχυρισμοί της Toyota είναι βάσιμοι, θα μπορούσε να αποτελέσει ορόσημο για το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
“Συχνά, υπάρχουν ανακαλύψεις στο στάδιο του πρωτοτύπου, αλλά στη συνέχεια η κλιμάκωσή είναι δύσκολη”, είπε. “Αν πρόκειται για πραγματική επανάσταση, θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα- είναι το ιερό δισκοπότηρο των οχημάτων με μπαταρίες.”
Ο Kaita δήλωσε ότι η εταιρεία είχε αναπτύξει τρόπους για να κάνει τις μπαταρίες πιο ανθεκτικές και πίστευε ότι θα μπορούσε πλέον να κατασκευάσει μια μπαταρία solid-state με εμβέλεια 1.200 χιλιομέτρων (745 μίλια), η οποία θα μπορούσε να φορτίζει σε 10 λεπτά ή λιγότερο.
Δείτε επίσης: Toyota: Τα μελλοντικά της EV θα έχουν αυτονομία 600 μίλιων
Η εταιρεία αναμένει ότι θα είναι σε θέση να κατασκευάσει μπαταρίες solid-state για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα ήδη από το 2027, σύμφωνα με τους Financial Times, οι οποίοι αναφέρθηκαν πρώτοι στην ισχυριζόμενη ανακάλυψη της Toyota.
Οι μπαταρίες solid-state έχουν θεωρηθεί ευρέως ως μια πιθανή αλλαγή του παιχνιδιού για τα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς υπόσχονται να μειώσουν τους χρόνους φόρτισης, να αυξήσουν τη χωρητικότητα και να μειώσουν τον κίνδυνο πυρκαγιάς που συνδέεται με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες χρησιμοποιούν υγρό ηλεκτρολύτη.
Ωστόσο, οι μπαταρίες solid-state ήταν συνήθως πιο δύσκολο και πιο δαπανηρό να κατασκευαστούν, περιορίζοντας την εμπορική τους εφαρμογή.
Η Toyota δήλωσε ότι πιστεύει ότι μπορεί να απλοποιήσει τη διαδικασία παραγωγής, καθιστώντας ενδεχομένως την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης ευκολότερη από εκείνη των μπαταριών ιόντων λιθίου.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει θεωρηθεί ως κάτι σαν “καθυστερημένη” σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Τον Ιούνιο του περασμένου έτους, ανακάλεσε 2.700 από τα πρώτα της ηλεκτρικά οχήματα λόγω ανησυχιών ότι οι τροχοί θα μπορούσαν να πέσουν.
Δείτε επίσης: Toyota: Παρουσίασε το νέο GR Supra για την 45η επέτειο
Τον περασμένο μήνα, η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων μπλόκαρε τις διαφημίσεις της Toyota και της Hyundai για υπερβολική ταχύτητα φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με τη διαθεσιμότητα σημείων ταχείας φόρτισης στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.
Πηγή πληροφοριών: theguardian.com