Κατά τη διάρκεια της τρίμηνης περιόδου που έληξε στις 30 Ιουνίου, το Netflix ανέφερε ότι έχασε περίπου 1 εκατομμύριο συνδρομητές. Το περασμένο τρίμηνο, η εταιρεία είχε προβλέψει απώλεια δύο εκατομμυρίων συνδρομητών. Απ’ ότι φαίνεται, τα πράγματα πήγαν καλύτερα για τη δημοφιλή streaming υπηρεσία αλλά αυτή εξακολουθεί να είναι η μεγαλύτερη τριμηνιαία απώλεια στην ιστορία της εταιρείας.
Το Netflix ανέφερε συνολικά 220,67 εκατομμύρια συνδρομητές και είπε ότι αναμένει να προσθέσει ένα εκατομμύριο το τρίτο τρίμηνο.
Δείτε επίσης: Netflix συνδρομή: Πως να την ακυρώσετε
Η εταιρεία πέρασε κάποιες δυσκολίες και χρειάστηκε μερικούς μήνες για να προσαρμόσει την επιχειρηματική της στρατηγική για να προετοιμαστεί για τις προκλήσεις που αναμένει να αντιμετωπίσει. Το Netflix έχει απολύσει περίπου 450 υπαλλήλους τους τελευταίους μήνες, έχει ανακοινώσει ένα φθηνότερο πρόγραμμα συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και έλαβε μέτρα για την ανεξέλεγκτη κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, ανακοινώνοντας ότι θα υπάρχει extra χρέωση για χρήση ενός λογαριασμούς εκτός του νοικοκυριού. Το Netflix ανακοίνωσε χθες ότι δοκιμάζει μια λειτουργία “add a home” που θα χρεώνει επιπλέον 3 $ τους χρήστες για να μοιράζονται λογαριασμούς με άλλα νοικοκυριά.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Σε επιστολή προς τους μετόχους, το Netflix είπε ότι θα κυκλοφορήσει το πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις στις αρχές του 2023. Επίσης, το επόμενο διάστημα θα δούμε την επίσημη κυκλοφορία της κοινής χρήσης επί πληρωμή.
Δείτε επίσης: Η Huawei θα ανακοινώσει το HarmonyOS 3.0 στις 27 Ιουλίου
Όπως είπαμε και παραπάνω, η εταιρεία αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες αυτή τη χρονιά. Τον Απρίλιο, το Netflix ανέφερε ότι είχε χάσει 200 χιλιάδες συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του 2022 – η πρώτη μεγάλη απώλεια μετά από μια δεκαετία.
Επίσης, η μετοχή του Netflix σημείωσε τεράστια πτώση φέτος. Ωστόσο, αφού η εταιρεία ανέφερε ότι έχασε λιγότερους συνδρομητές από ό,τι αναμενόταν, οι μετοχές της αυξήθηκαν κατά 8%.
Η μικρότερη απώλεια συνδρομητών κατά το δεύτερο τρίμηνο μπορεί να σχετίζεται και με την τέταρτη σεζόν του Stranger Things που γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Η εταιρεία ανέφερε ότι ήταν το πιο “streamed” αγγλικό show με 1,3 δισεκατομμύρια ώρες προβολής.
Το Netflix ποντάρει στο περιεχόμενό του για να επιταχύνει την ανάπτυξη. Η νέα σεζόν του The Crown και η εντυπωσιακή ταινία δράσης με προϋπολογισμό 200 εκατομμυρίων δολαρίων, The Gray Man, με πρωταγωνιστές τους Ryan Gosling και Chris Evans, θα εμφανιστούν σύντομα στην πλατφόρμα. Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ένα νέο ριάλιτι παιχνίδι Squid Game που θα περιλαμβάνει το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο και το μεγαλύτερο καστ στην ιστορία των ριάλιτι.
Δείτε επίσης: iPhone: Οι υψηλές θερμοκρασίες μπορούν να προκαλέσουν μόνιμη ζημιά
Στον τομέα του gaming, το Netflix κυκλοφόρησε το παιχνίδι για κινητά Into the Breach που είναι ιδανικό για gamers που απολαμβάνουν παιχνίδια στρατηγικής με εχθρούς, μάχες και πολλά άλλα. Η υπηρεσία έχει επί του παρόντος περισσότερα από 22 διαθέσιμα παιχνίδια και σχεδιάζει να έχει 50 τίτλους μέχρι το τέλος του 2022.
Καθώς φαίνεται η Netflix είναι αποφασισμένη να αποκτήσει νέους συνδρομητές.
Πηγή: techcrunch.com