Το Spotify δοκιμάζει μια νέα λειτουργία "Featured Curators" που θα προωθεί δημοφιλείς λίστες αναπαραγωγής χρηστών παράλληλα με τις επίσημες λίστες αναπαραγωγής Spotify, ανακοίνωσε η εταιρεία τη Δευτέρα. Η νέα δυνατότητα αποτελεί μέρος μιας δοκιμής περιορισμένου χρόνου που έχει σχεδιαστεί για να προωθήσει τις λίστες αναπαραγωγής που δημιουργούν οι χρήστες στο Spotify.
Δείτε επίσης: Το Spotify μετονομάζει το live audio app του και το μεταφέρει στο main app
Η εταιρεία αναφέρει τα εξής: “Η κοινότητα του Spotify δεν μοιάζει με καμία άλλη. Γνωρίζουμε ότι κανένας από τους 406 εκατομμύρια παγκόσμιους ακροατές μας δεν κάνει stream με τον ίδιο τρόπο και πάντα εμπνεόμαστε από τη δημιουργικότητα, το πάθος και την πρωτοτυπία που προσφέρουν οι χρήστες μας στην πλατφόρμα κάθε μέρα.”
Η εταιρεία λέει ότι οι "Featured Curators" που έχει επιλέξει για αυτό το χαρακτηριστικό είναι λάτρεις της μουσικής με καθιερωμένους ακόλουθους και δημοφιλείς λίστες αναπαραγωγής στο Spotify. Οι χρήστες του Spotify σε επιλεγμένες αγορές θα αρχίσουν να βλέπουν λίστες αναπαραγωγής "Featured Curators" που θα προτείνονται εντός εφαρμογής και στις αρχικές τους σελίδες. Το Spotify σχεδιάζει να τροποποιήσει τη νέα δυνατότητα καθ' όλη τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου.
Chatbot ενθάρρυνε έφηβο να σκοτώσει τους γονείς του
RT-G: Ένα... αστυνομικό ρομπότ στην Κίνα!
Το Black Basta Ransomware εξελίσσεται - Προσοχή!
Δείτε επίσης: Το Spotify κλείνει το γραφείο του στη Ρωσία ως απάντηση στην επίθεση στην Ουκρανία
«Στόχος μας είναι πάντα να κάνουμε το Spotify ένα προορισμό για την καλύτερη εμπειρία ακρόασης και με αυτό το χαρακτηριστικό, δίνουμε στους ακροατές έναν νέο τρόπο να ανακαλύψουν μουσική από άλλους θαυμαστές», δήλωσε η εταιρεία στο μια ανάρτηση σχετικά με την ανακοίνωση. «Δοκιμάζουμε πάντα μοναδικές και διαφορετικές εμπειρίες ακρόασης και προγράμματα για τους θαυμαστές μας και είμαστε ενθουσιασμένοι με το επικείμενο χαρακτηριστικό».
Η νέα δυνατότητα θα διευκολύνει την ανακάλυψη των πολυάριθμων δημοφιλών λιστών αναπαραγωγής που δημιουργούνται από χρήστες στην πλατφόρμα. Με αυτήν τη νέα δοκιμή, το Spotify σημειώνει ότι πειραματίζεται με τη δημιουργία και την ανακάλυψη playlist ακόμη περισσότερο μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία των εμβληματικών λιστών αναπαραγωγής όπως το Discovery Weekly.
Η κυκλοφορία της νέας δοκιμής έρχεται λίγες μέρες αφότου το Spotify ενημέρωσε το δημοφιλές εργαλείο δημιουργίας playlist που ονομάζεται Blend. Η δυνατότητα αυτή τη στιγμή επιτρέπει σε δύο χρήστες του Spotify να βλέπουν πού συμπίπτουν τα μουσικά τους γούστα, αναμειγνύοντας τα αγαπημένα τους τραγούδια για να βρουν αυτά που έχουν κοινά. Αυτό το Blend στη συνέχεια ενημερώνεται καθημερινά με νέα τραγούδια που βασίζονται στις συνήθειες ακρόασης του καθενός. Την περασμένη εβδομάδα, το Spotify επέκτεινε το Blend για να επιτρέψει στους χρήστες να δημιουργούν λίστες αναπαραγωγής με έως και 10 άτομα ή ακόμα και με μερικούς από τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες.
Δείτε επίσης: ΗΠΑ: Το «Car Thing» του Spotify είναι πλέον διαθέσιμο σε όλους
Η εταιρεία έχει συνεργαστεί με αρκετούς καλλιτέχνες, συμπεριλαμβανομένων των BTS, Charli XCX, Kacey Musgraves, Lauv, Megan Thee Stallion, Mimi Webb, Tai Verdes, Xamã και άλλους για να επιτρέψει στους χρήστες του Spotify να συγχωνεύσουν τις μουσικές τους προτιμήσεις σε μια ενιαία λίστα αναπαραγωγής Blend όπου τα δικά τους αγαπημένα κομμάτια ταιριάζουν με αυτά των καλλιτεχνών. Εκτός από τη συνεργασία με καλλιτέχνες, το Spotify έχει ενημερώσει το Blend για να επιτρέπει σε ομάδες μελών της οικογένειας ή φίλων να δημιουργούν τις δικές τους κοινόχρηστες λίστες αναπαραγωγής.
Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com