Το Artificial Intelligence (AI) θα μπορούσε να δώσει μια ώθηση στην διαδικτυακή εκπαίδευση με την παροχή αυτοματοποιημένου feedback στους μαθητές.
Δείτε επίσης: Το AI προσδιορίζει περιοχές στην Σελήνη για προσγείωση και εξερεύνηση
Αυτή την άνοιξη, ο Philips Pham ήταν μεταξύ των περισσότερων από 12.000 ατόμων σε 148 χώρες που πήραν ένα διαδικτυακό μάθημα που ονομάζεται Code in Place. Το μάθημα που διδάσκει τα βασικά του προγραμματισμού υπολογιστών, διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ.
Τέσσερις εβδομάδες μέσα, ο κ. Pham, ένας 23χρονος μαθητής που ζούσε στο νότιο άκρο της Σουηδίας, έκανε το πρώτο του τεστ, προσπαθώντας να γράψει ένα πρόγραμμα που θα μπορούσε να τραβήξει κύματα μικροσκοπικών μπλε διαμαντιών σε ένα black-and-white πλέγμα. Αρκετές ημέρες αργότερα, έλαβε μια λεπτομερή κριτική για τον κώδικα του.
Το ρομπότ AV1 βοηθά άρρωστα παιδιά να μην χάνουν μαθήματα
Τυφώνας Milton: Αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Δείτε επίσης: Καρκίνος και AI: Ερευνητές ανέπτυξαν εργαλείο για την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του προστάτη
«Φαίνεται ότι έχεις κάνει ένα μικρό λάθος», σημείωσε η κριτική. «Ίσως τρέχεις στον τοίχο αφού σχεδιάζεις το τρίτο κύμα.»
Το feedback ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν ο κ. Pham. Και προήλθε από ένα μηχάνημα.
Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικτυακής τάξης, ένα νέο είδος τεχνητής νοημοσύνης (AI) προσέφερε feedback στον κ. Pham και σε χιλιάδες άλλους μαθητές που συμμετείχαν στο ίδιο τεστ. Χτισμένο από μια ομάδα ερευνητών του Στάνφορντ, αυτό το αυτοματοποιημένο σύστημα δείχνει ένα νέο μέλλον για την διαδικτυακή εκπαίδευση, το οποίο μπορεί εύκολα να προσεγγίσει χιλιάδες άτομα, αλλά δεν παρέχει πάντα την καθοδήγηση που χρειάζονται πολλοί μαθητές.
Η Δρ. Chelsea Finn και η ομάδα της σχεδίασαν αυτό το σύστημα αποκλειστικά για την τάξη προγραμματισμού του Στάνφορντ. Όμως χρησιμοποίησαν τεχνικές που θα μπορούσαν να αυτοματοποιήσουν το feedback που λαμβάνουν οι μαθητές και σε άλλες καταστάσεις, όπως για τάξεις πέρα από τον προγραμματισμό.
Ο Oren Etzioni, διευθύνων σύμβουλος του Ινστιτούτου Τεχνητής Νοημοσύνης Allen και πρώην καθηγητής επιστήμης υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον, προειδοποίησε ότι αυτές οι τεχνικές απέχουν πολύ από τα σχόλια των ανθρώπινων εκπαιδευτών. Τα σχόλια και οι συμβουλές από καθηγητές, βοηθούς διδασκαλίας και καθηγητές είναι πάντα προτιμότερες από μια αυτοματοποιημένη κριτική.
Δείτε επίσης: AI: Πώς μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα το σύμπαν;
Ωστόσο, ο Δρ Etzioni χαρακτήρισε το έργο του Στάνφορντ «βήμα προς μια σημαντική κατεύθυνση», με το αυτοματοποιημένο feedback να είναι καλύτερο από το τίποτα.
Το νέο αυτοματοποιημένο σύστημα είναι ένας τρόπος προσέγγισης περισσότερων μαθητών από ό, τι θα μπορούσαν να προσεγγίσουν οι εκπαιδευτές μόνοι τους. Και αν μπορεί να εντοπίσει ξεκάθαρα προβλήματα στον μαθητικό κώδικα, δείχνοντας τα συγκεκριμένα λάθη κωδικοποίησης που κάνουν και πόσο συχνά τα κάνουν, θα μπορούσε να βοηθήσει τους εκπαιδευτές να κατανοήσουν καλύτερα ποιοι μαθητές χρειάζονται βοήθεια και πώς να τους βοηθήσουν.
Πηγή πληροφοριών: nytimes.com