Οι εικόνες του Facebook παρουσίασαν πρόβλημα κατά τη φόρτωσή τους το βράδυ, με πολλούς χρήστες να κάνουν παράπονα σχετικά με αυτό το ζήτημα.
Δείτε επίσης: Gmail: Αποθηκεύστε τις συνημμένες εικόνες απευθείας στο Google Photos
Αρκετοί ήταν οι χρήστες της εφαρμογής που επιβεβαίωσαν αυτό το τελευταίο περιστατικό σχετικά με τις εικόνες και ορισμένες κοινές λειτουργίες στον δημοφιλή ιστότοπο κοινωνικών μέσων.
Δεν είναι σαφές τι προκάλεσε τα προβλήματα το χθεσινό βράδυ και οι χρήστες βρίσκονταν σε σύγχυση σχετικά με το πότε θα μπορούσαν να δουν και πάλι τις φωτογραφίες.
Χάκερ παραβιάζουν Webcam χωρίς να φαίνονται ενεργοποιημένες
Επαναστατική Τεχνική Ρομποτικής Μεταμόσχευσης Πνευμόνων
Κίνα Tianwen 3 mission: Θα φέρει δείγμα από τον Άρη το 2031
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα προβλήματα ήταν ευρέως διαδεδομένα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν αντιμετωπίζουν όλοι τα ίδια προβλήματα σε προγράμματα περιήγησης ή σε πλατφόρμες Android και iOS.
Δείτε ακόμα: Samsung Galaxy Buds Pro: Χρήστες παραπονιούνται για προβλήματα στα αφτιά
Από ό, τι έχει κοινοποιηθεί μέχρι στιγμής, η εφαρμογή Facebook δεν φόρτωνε τις εικόνες μετά από την πρώτη εικόνα σε ένα άλμπουμ ή την εικόνα προφίλ.
Ένας χρήστης που αντιμετώπιζε αυτό το πρόβλημα είπε: “Γεια σου Facebook, δεν μπορούμε να δούμε φωτογραφίες ούτε στην εφαρμογή Facebook. Όλοι οι φίλοι μου αντιμετωπίζουν αυτά τα ζητήματα. Ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά.”
Ένας άλλος χρήστης ανέφερε: “Είναι αδύνατο να εμφανιστούν περισσότερες από μία εικόνες, είτε στο iPhone είτε στο iPad. Επανεκκινήσαμε το τηλέφωνο, κάναμε εκκαθάριση μνήμης και δεδομένων. Τίποτα δεν συνέβη, υποθέτω ότι πρόκειται για δυσλειτουργία”.
Δείτε επίσης: Πώς να απενεργοποιήσετε ένα iPad
Το Facebook δεν έχει παράσχει περαιτέρω οδηγίες σχετικά με τη χθεσινή δυσλειτουργία ή για πόσο καιρό θα διαρκούσε.
Μια σελίδα αντιμετώπισης προβλημάτων στον ιστότοπο του Facebook προσφέρει αυτή τη συμβουλή: «Εάν δεν μπορείτε να δείτε φωτογραφίες στο Facebook και αντίθετα βλέπετε μαύρα κουτιά, κενά κουτιά ή σπασμένες εικόνες, μπορείτε να δοκιμάσετε να ενημερώσετε το πρόγραμμα περιήγησής σας.»
«Για βίντεο, μπορείτε να δοκιμάσετε να ενημερώσετε το πρόγραμμα περιήγησής σας στο Διαδίκτυο και να εγκαταστήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του Adobe Flash Player. Εάν αυτό δεν λειτουργεί, χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο “Αναφορά προβλήματος” στο λογαριασμό σας για να μας ενημερώσετε περεταίρω για το τι βλέπεται όταν προσπαθείτε να δείτε ένα βίντεο.»