HomeinetΗ Alibaba ανησυχεί για το App Tracking Transparency της Apple

Η Alibaba ανησυχεί για το App Tracking Transparency της Apple

Με την κυκλοφορία του iOS 14.5 και τη δυνατότητα App Tracking Transparency, πολλές εταιρείες που έχουν επιχειρήσεις που βασίζονται σε διαφημίσεις ανησυχούν καθώς οι πολιτικές απορρήτου της Apple επιτρέπουν πλέον στους χρήστες να επιλέγουν αν θα παρακολουθούνται ή όχι από εφαρμογές τρίτων. Την περασμένη εβδομάδα, ο Όμιλος Alibaba κάλεσε ορισμένα στελέχη από το μάρκετινγκ για να συζητήσουν τι πρέπει να κάνουν με τις αλλαγές που εισήχθησαν με το iOS 14.5.

Alibaba App Tracking Transparency apple

Δείτε επίσης: Εμφανίστηκαν bugs στο App Tracking Transparency της Apple

Ο κινεζικός όμιλος κατέχει μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο και διαθέτει και μια εξαιρετικά δημοφιλή διαδικτυακή πλατφόρμα διαφημίσεων στην Κίνα. Οι αλλαγές απορρήτου που εισήχθησαν στο iOS 14.5, φυσικά, δεν έχουν προσφέρει χαρά στην εταιρεία.

Σύμφωνα με την The Information, έξι στελέχη από το μάρκετινγκ πήγαν στα κεντρικά γραφεία της Alibaba στο Hangzhou για να συζητήσουν πώς η εταιρεία μπορεί να προστατεύσει τα έσοδά της μετά την εισαγωγή του App Tracking Transparency στο iOS. Ωστόσο, φαίνεται πως η εταιρεία δεν έχει καταλήξει με την στρατηγική που θα ακολουθήσει – σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της νέας πολιτικής απορρήτου της Apple.

Δείτε επίσης: Γερμανία: Αγωγή εναντίον της Apple για το App Tracking Transparency

Η Κίνα είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές της Apple, με περισσότερα από 300 εκατομμύρια ενεργά iPhone στη χώρα. Οι περιορισμοί που επιβάλλονται από την Apple στο πώς οι προγραμματιστές πρέπει να χειρίζονται τα δεδομένα των χρηστών θα έχουν άμεσο αντίκτυπο σε εταιρείες όπως η Alibaba, της οποίας το 40% των εσόδων προέρχεται από τις διαφημίσεις.

Νωρίτερα μέσα στην χρονιά, αναφέρθηκε ότι ορισμένες κινεζικές εταιρείες εργάζονταν σε νέους τρόπους για να παρακάμψουν το σύστημα απορρήτου του iOS, προκειμένου να συνεχίσουν να παρακολουθούν τον χρήστη ακόμα και όταν επιλέγει να μην παρακολουθείται. Η Apple αργότερα είπε ότι το χαρακτηριστικό App Tracking Transparency είναι υποχρεωτικό σε όλες τις περιοχές του κόσμου και ότι οι εφαρμογές που δεν ακολουθούν τους κανόνες θα καταργηθούν από το App Store.

Δείτε επίσης: Apple: Απορρίπτει ήδη apps που αψηφούν το App Tracking Transparency feature

Η Alibaba δεν είναι η μόνη γιγαντιαία εταιρεία που ανησυχεί για τα έσοδα που προέρχονται από τις διαφημίσεις. Ένα υπόμνημα στο Facebook που διέρρευσε την Τετάρτη αποκάλυψε ότι η εταιρεία αναμένει ότι τα έσοδα των διαφημιζόμενων (και συνεπώς και τα δικά τους) θα επηρεαστούν καθώς οι χρήστες iPhone και iPad ενημερώνονται στο iOS 14.5.

Πηγή πληροφοριών: 9to5mac.com

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

LIVE NEWS