HomeinetΓερμανία: Αγωγή εναντίον της Apple για το App Tracking Transparency

Γερμανία: Αγωγή εναντίον της Apple για το App Tracking Transparency

App Tracking Transparency

Το νέο App Tracking Transparency feature της Apple, που τέθηκε σε εφαρμογή με το iOS 14.5, έχει βρεθεί στο επίκεντρο των συζητήσεων από τότε που το παρουσίασε η εταιρεία. Χάρη σε αυτό το χαρακτηριστικό, οι εφαρμογές ζητούν άδεια από τους χρήστες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητά τους και να τους στοχεύσουν με διαφημίσεις. Πολλοί έχουν επικρίνει το νέο χαρακτηριστικό. Μια από τις πιο πρόσφατες ενέργειες κατά της Apple και του App Tracking Transparency feature είναι μια αγωγή που κατατέθηκε στη Γερμανία και κατηγορεί την τεχνολογική εταιρεία για παραβίαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας. Την αγωγή κατέθεσαν μερικές από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές και διαφημιστικές εταιρείες, καθώς και μέσα ενημέρωσης της χώρας. Τον Μάρτιο είχε γίνει αντίστοιχη αγωγή στη Γαλλία.

Δείτε επίσης: Το App Tracking Transparency χαρακτηριστικό της Apple έρχεται την άνοιξη!

Οι εταιρείες πίσω από την αγωγή λένε ότι οι προγραμματιστές εφαρμογών θα μπορούσαν να δουν τα έσοδα από διαφημίσεις να μειώνονται κατά 60%, ενώ οι καταναλωτές θα πληρώνουν περισσότερα για εφαρμογές.

Apple αγωγή

Οι Financial Times αναφέρουν:

Μια ομάδα που περιλαμβάνει τις μεγαλύτερες εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης, τεχνολογίας και διαφήμισης της Γερμανίας κατηγόρησε την Apple για παραβίαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας καθώς εισάγει αλλαγές στις ρυθμίσεις απορρήτου των iPhone που λένε ότι θα βλάψουν την αγορά διαφημίσεων.

Εννέα βιομηχανικές ενώσεις υπέβαλαν την καταγγελία τη Δευτέρα στη ρυθμιστική αρχή της Γερμανίας […]

Η καταγγελία προέβλεψε πτώση κατά 60% στα διαφημιστικά έσοδα των προγραμματιστών εφαρμογών, καθώς οι αλλαγές καθιστούν δυσκολότερο για τρίτους να συλλέξουν τα δεδομένα που χρειάζονται για να τοποθετήσουν διαφημίσεις“.

Όπως είπαμε και παραπάνω, οι εταιρείες πίσω από την αγωγή δεν παρέλειψαν να αναφέρουν και τα μειονεκτήματα του App Tracking Transparency για τους καταναλωτές. Οι εταιρείες ισχυρίζονται ότι οι χρήστες θα πρέπει να δίνουν περισσότερα χρήματα για εφαρμογές, αφού δεν θα είναι διαθέσιμες δωρεάν εφαρμογές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις.

Ο Thomas Hoppner από τη δικηγορική εταιρεία Hausfeld, που εκπροσωπεί τους καταγγέλλοντες, δήλωσε ότι οι περισσότερες εφαρμογές θα αναγκαστούν να χρεώνουν τους καταναλωτές, αφού δεν θα ισχύει το επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στη διαφήμιση και που τους απέφερε κέρδη μέχρι τώρα.

Δείτε επίσης: Apple: Αγωγή για παραπλάνηση περί αδιάβροχων iPhone και «εγγυήσεις»!

Η αγωγή ανέφερε, επίσης, ότι οι καταναλωτές θα ζημιωθούν από την έλλειψη εξατομικευμένων διαφημίσεων καθώς θα πρέπει να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο για να αναζητήσουν προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.

Γερμανία Apple

Η Apple, από τη μεριά της, απαντά σε αυτές τις κατηγορίες λέγοντας ότι είναι θέμα απορρήτου και ότι το App Tracking Transparency θα δώσει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αποφασίζουν πώς χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους.

Δείτε επίσης: Tim Cook: Η Apple δεν είναι κατά της ψηφιακής διαφήμισης, απλά ενισχύει το απόρρητο των χρηστών

Η Apple αντιμετωπίζει καταγγελίες αυτού του τύπου σε διάφορες χώρες σε όλο τον κόσμο, καθώς και στις ΗΠΑ.

Πηγή: 9to5Mac

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

LIVE NEWS