Όπως αποκάλυψε μία νέα έρευνα της Kaspersky, όσες επιχειρήσεις αποκαλύπτουν ότι έπεσαν θύματα παραβίασης, έχουν 40% λιγότερες οικονομικές ζημιές.
Η έκθεση της Kaspersky, «Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να ελαχιστοποιήσουν το κόστος μιας παραβίασης δεδομένων», αποκαλύπτει ότι υπάρχει συσχέτιση μεταξύ του τρόπου με τον οποίο αποκαλύπτεται μια παραβίαση δεδομένων και των συνολικών οικονομικών απωλειών που ένας οργανισμός βιώνει μετά από ένα συμβάν ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.
Οι επιχειρήσεις που αποκαλύπτουν από μόνες τους μία παραβίαση, έχουν 40% λιγότερες απώλειες, σε σχέση με εκείνες που η παραβίασή τους αποκαλύφθηκε από τα μέσα ενημέρωσης.
Η μη έγκαιρη ενημέρωση του κοινού σχετικά με μία παραβίαση δεδομένων μπορεί να κάνει τις συνέπειες μιας παραβίασης πιο σοβαρές, αναφέρει η Kaspersky.
H Newpark Resources χτυπήθηκε από Ransomware
Πρόστιμο ΜΕΤΑ: Παράνομη Συλλογή Δεδομένων στην Νότια Κορέα
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Η έκθεση της Kaspersky, βασίστηκε σε μια παγκόσμια έρευνα περισσότερων από 5.200 επαγγελματιών πληροφορικής και ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και δείχνει ότι οι οργανισμοί που αναφέρουν την κατάσταση συνήθως μετριάζουν τη ζημιά.
Το κόστος για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αποκαλύπτουν μια παραβίαση εκτιμάται σε 93 χιλιάδες δολάρια, ενώ για όσες δεν προχωρούν σε αποκάλυψη, η ζημιά φτάνει τα 155 χιλιάδες δολάρια.
Το ίδιο ισχύει και για τις μεγάλες επιχειρήσεις. Εκείνες που ενημερώνουν οικειοθελώς το κοινό τους για μία παραβίαση υπέστησαν λιγότερη οικονομική ζημία (28%) από εκείνους των οποίων τα περιστατικά διέρρευσαν στον Τύπο.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι μισές (46%) επιχειρήσεις αποκαλύπτουν μία παραβίαση. Επιπλέον, το 30% των οργανισμών που είχαν βιώσει παραβίαση δεδομένων, προτίμησαν να μην το αποκαλύψουν. Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των εταιρειών προσπάθησαν να κρύψουν το περιστατικό, αλλά το είδαν τελικά να διαρρέει στα μέσα ενημέρωσης.
Αν και αναφέρθηκαν ελάχιστες απώλειες από επιχειρήσεις που κατάφεραν να μην αποκαλύψουν το περιστατικό, αυτή η προσέγγιση απέχει πολύ από την ιδανική. Τέτοιες εταιρείες διατρέχουν τον κίνδυνο να χάσουν ακόμη περισσότερα εάν ένα περιστατικό αποκαλυφθεί στο κοινό ενάντια στις προθέσεις τους.
Η ανώτερη διευθύντρια μάρκετινγκ της Kaspersky, Yana Shevchenko, λέει: «Η προληπτική αποκάλυψη μπορεί να βοηθήσει να γυρίσουμε τα πράγματα προς όφελος μιας εταιρείας και περιέχει μόνο τον οικονομικό αντίκτυπο.»
«Εάν οι πελάτες γνωρίζουν τι συνέβη από πρώτο χέρι, είναι πιο πιθανό να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη τους στην επωνυμία. Επίσης, η εταιρεία μπορεί να δώσει στους πελάτες της συστάσεις σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια, ώστε να διατηρήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία προστατευμένα.»
«Η εταιρεία μπορεί επίσης να πει τη δική της πλευρά της ιστορίας κοινοποιώντας αξιόπιστες και σωστές πληροφορίες στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αντί των δημοσιεύσεων να βασίζονται σε πηγές τρίτων που ενδέχεται να απεικονίζουν την κατάσταση λανθασμένα.»