ΑρχικήSecurityKaspersky: Μικρότερο το κόστος παραβιάσεων για επιχειρήσεις που είναι ειλικρινείς

Kaspersky: Μικρότερο το κόστος παραβιάσεων για επιχειρήσεις που είναι ειλικρινείς

Όπως αποκάλυψε μία νέα έρευνα της Kaspersky, όσες επιχειρήσεις αποκαλύπτουν ότι έπεσαν θύματα παραβίασης, έχουν 40% λιγότερες οικονομικές ζημιές.

Kaspersky

Η έκθεση της Kaspersky, «Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να ελαχιστοποιήσουν το κόστος μιας παραβίασης δεδομένων», αποκαλύπτει ότι υπάρχει συσχέτιση μεταξύ του τρόπου με τον οποίο αποκαλύπτεται μια παραβίαση δεδομένων και των συνολικών οικονομικών απωλειών που ένας οργανισμός βιώνει μετά από ένα συμβάν ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

Οι επιχειρήσεις που αποκαλύπτουν από μόνες τους μία παραβίαση, έχουν 40% λιγότερες απώλειες, σε σχέση με εκείνες που η παραβίασή τους αποκαλύφθηκε από τα μέσα ενημέρωσης.

Η μη έγκαιρη ενημέρωση του κοινού σχετικά με μία παραβίαση δεδομένων μπορεί να κάνει τις συνέπειες μιας παραβίασης πιο σοβαρές, αναφέρει η Kaspersky.

#secnews #ai #robot 

Το πορτρέτο του Alan Turing, που δημιουργήθηκε από το ανθρωποειδές ρομπότ Ai-Da, πουλήθηκε σε δημοπρασία για 1,3 εκατομμύρια δολάρια.

Ο οίκος δημοπρασιών Sotheby's είπε ότι υπήρξαν 27 προσφορές για τον πίνακα με το όνομα "A.I. God", ο οποίος είχε αρχικά εκτιμηθεί ότι θα πουληθεί μεταξύ 120.000 $ και 180.000 $.

Ο οίκος δημοπρασιών είπε ότι πρόκειται για μια ιστορική πώληση, καθώς πρόκειται για το πρώτο έργο τέχνης που φιλοτέχνησε ένα ανθρωποειδές ρομπότ και πωλήθηκε σε δημοπρασία, και μάλιστα σε τόσο υψηλή τιμή.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/628552/robot-ai-da-eftiakse-portreto-alan-turing-pou-polithike-gia-ekatommiria-dolaria/

00:00 Εισαγωγή
00:16 Πώληση πορτρέτου -προσφορές
00:39 Σημασία πώλησης
01:10 Σχόλια του ρομπότ για έργο - Turing
01:43 Χαρακτηριστικά και ικανότητες ρομπότ

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #ai #robot

Το πορτρέτο του Alan Turing, που δημιουργήθηκε από το ανθρωποειδές ρομπότ Ai-Da, πουλήθηκε σε δημοπρασία για 1,3 εκατομμύρια δολάρια.

Ο οίκος δημοπρασιών Sotheby's είπε ότι υπήρξαν 27 προσφορές για τον πίνακα με το όνομα "A.I. God", ο οποίος είχε αρχικά εκτιμηθεί ότι θα πουληθεί μεταξύ 120.000 $ και 180.000 $.

Ο οίκος δημοπρασιών είπε ότι πρόκειται για μια ιστορική πώληση, καθώς πρόκειται για το πρώτο έργο τέχνης που φιλοτέχνησε ένα ανθρωποειδές ρομπότ και πωλήθηκε σε δημοπρασία, και μάλιστα σε τόσο υψηλή τιμή.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/628552/robot-ai-da-eftiakse-portreto-alan-turing-pou-polithike-gia-ekatommiria-dolaria/

00:00 Εισαγωγή
00:16 Πώληση πορτρέτου -προσφορές
00:39 Σημασία πώλησης
01:10 Σχόλια του ρομπότ για έργο - Turing
01:43 Χαρακτηριστικά και ικανότητες ρομπότ

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LlVRbUhUcy1jNlBZ

Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.

SecNewsTV 8 hours ago

Η έκθεση της Kaspersky, βασίστηκε σε μια παγκόσμια έρευνα περισσότερων από 5.200 επαγγελματιών πληροφορικής και ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και δείχνει ότι οι οργανισμοί που αναφέρουν την κατάσταση συνήθως μετριάζουν τη ζημιά.

Το κόστος για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αποκαλύπτουν μια παραβίαση εκτιμάται σε 93 χιλιάδες δολάρια, ενώ για όσες δεν προχωρούν σε αποκάλυψη, η ζημιά φτάνει τα 155 χιλιάδες δολάρια.

Το ίδιο ισχύει και για τις μεγάλες επιχειρήσεις. Εκείνες που ενημερώνουν οικειοθελώς το κοινό τους για μία παραβίαση υπέστησαν λιγότερη οικονομική ζημία (28%) από εκείνους των οποίων τα περιστατικά διέρρευσαν στον Τύπο.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι μισές (46%) επιχειρήσεις αποκαλύπτουν μία παραβίαση. Επιπλέον, το 30% των οργανισμών που είχαν βιώσει παραβίαση δεδομένων, προτίμησαν να μην το αποκαλύψουν. Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των εταιρειών προσπάθησαν να κρύψουν το περιστατικό, αλλά το είδαν τελικά να διαρρέει στα μέσα ενημέρωσης.

Αν και αναφέρθηκαν ελάχιστες απώλειες από επιχειρήσεις που κατάφεραν να μην αποκαλύψουν το περιστατικό, αυτή η προσέγγιση απέχει πολύ από την ιδανική. Τέτοιες εταιρείες διατρέχουν τον κίνδυνο να χάσουν ακόμη περισσότερα εάν ένα περιστατικό αποκαλυφθεί στο κοινό ενάντια στις προθέσεις τους.

Η ανώτερη διευθύντρια μάρκετινγκ της Kaspersky, Yana Shevchenko, λέει: «Η προληπτική αποκάλυψη μπορεί να βοηθήσει να γυρίσουμε τα πράγματα προς όφελος μιας εταιρείας και περιέχει μόνο τον οικονομικό αντίκτυπο.»

«Εάν οι πελάτες γνωρίζουν τι συνέβη από πρώτο χέρι, είναι πιο πιθανό να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη τους στην επωνυμία. Επίσης, η εταιρεία μπορεί να δώσει στους πελάτες της συστάσεις σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια, ώστε να διατηρήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία προστατευμένα.»

«Η εταιρεία μπορεί επίσης να πει τη δική της πλευρά της ιστορίας κοινοποιώντας αξιόπιστες και σωστές πληροφορίες στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αντί των δημοσιεύσεων να βασίζονται σε πηγές τρίτων που ενδέχεται να απεικονίζουν την κατάσταση λανθασμένα.»

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS