HomeBusinessCOSMOTE e-Value: Ευρωπαϊκή διάκριση για τις υπηρεσίες contact center

COSMOTE e-Value: Ευρωπαϊκή διάκριση για τις υπηρεσίες contact center

Ευρωπαϊκή διάκριση ως συνεργάτης επιλογής για όσους θέλουν να αναθέσουν σε εξωτερικό συνεργάτη τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελάτων, απέσπασε η COSMOTE e-Value, στα Europe Excellence Awards 2019, που διοργανώθηκαν στο Άμστερνταμ στο πλαίσιο του φετινού Customer Contact Week.

Σε αναγνώριση της προτεραιότητας που δίνει στους πελάτες της και την ξεχωριστή εμπειρία που τους προσφέρει σε κάθε σημείο επαφής μαζί τους, η COSMOTE e-Value, έλαβε το χρυσό βραβείο «Business Process Outsourcing (BPO) Partner of the Year», ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε δεκάδες πολυεθνικές εταιρείες.

COSMOTE

«Η ευρωπαϊκή μας διάκριση ως επιχειρηματικός συνεργάτης της χρονιάς για outsourcing υπηρεσίες contact center, αποτελεί μία επιβράβευση που μας κάνει περήφανους και αποδεικνύει την τεχνογνωσία μας σε θέματα εξυπηρέτησης, πωλήσεων και εμπειρίας πελάτη.  Οι καινοτόμες και ολοκληρωμένες λύσεις εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά, μας καθιστούν συνεργάτη επιλογής για κάθε επιχείρηση τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, που θέλει να ενισχύσει την ευελιξία και την αποτελεσματικότητα της στη νέα ψηφιακή εποχή.», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της COSMOTE e-Value, κ. Αμβρόσιος Κάρδαρης.

Τα Europe Excellence Awards 2019 διοργανώθηκαν στο πλαίσιο του CCW (Customer Contact Week), του συνεδρίου για την αριστεία στην εξυπηρέτηση με 20ετή επιτυχή παρουσία σε Ευρώπη και Αμερική. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από υψηλόβαθμα στελέχη πολυεθνικών εταιρειών και κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου με εξειδίκευση στον τομέα της άριστης Εμπειρίας Πελάτη.   

e-Value

Η COSMOTE e-Value, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center & Business Process Outsourcing εδώ και 20 χρόνια στην Ελλάδα, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, εξυπηρετεί πελάτες σε περισσότερες από 20 χώρες και προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS