Οι μηχανικοί του Chrome έχουν ξεκινήσει να εργάζονται, από τον προηγούμενο μήνα, πάνω σε μια νέα λειτουργία, που θα κατεβάζει από το διαδίκτυο τις «βαριές» διαφημίσεις. Με τη λέξη «βαριές» εννοούμε εκείνες τις διαφημίσεις, που χρησιμοποιούν πάρα πολλούς πόρους συστήματος (π.χ. bandwidth, CPU). Η νέα λειτουργία θα ονομάζεται “Heavy Ad Intervention”.
Όταν μια διαφήμιση υπερβαίνει τους πόρους συστήματος, θα αφαιρείται και στο χρήστη θα εμφανίζεται ένα μήνυμα, που θα τον ενημερώνει ότι η εικόνα χρησιμοποιεί πολλούς πόρους και γι΄αυτό το λόγο o Chrome την αφαίρεσε.
Οι εργασίες πάνω στη νέα λειτουργία είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο. Δεν είναι, ακόμα, γνωστό πότε θα κυκλοφορήσει.
Σύμφωνα με τη Google, αυτή η νέα λειτουργία είναι μέρος μιας γενικότερης προσπάθειας της εταιρείας να αλλάξει την πολιτική των διαφημίσεων. Στόχος της Google είναι να κάνει τις διαφημίσεις πιο «φιλικές» και ευχάριστες. Ταυτόχρονα, η εταιρεία σκοπεύει να συμπεριλάβει έναν ενσωματωμένο ad blocker στον Chrome, ο οποίος θα είναι ενεργοποιημένος από προεπιλογή σε όλες τις εκδόσεις Chrome, από την επόμενη κιόλας εβδομάδα (9 Ιουλίου).
OpenAI o1: Νέο AI μοντέλο "σκέφτεται" σαν άνθρωπος
Καταγγελία εναντίον γνωστών gaming εταιρειών
Νέες Επαναστατικές Λειτουργίες από την Apple
Ο ενσωματωμένος ad blocker του Chrome θα μπλοκάρει όλες τις διαφημίσεις, που δεν είναι «φιλικές» προς τον χρήστη. Το ποιες διαφημίσεις θεωρούνται φιλικές και ποιες όχι κρίνεται από το Better Ads Standards, όπου η Google είναι μέλος.
Μια άλλη κίνηση των μηχανικών του Chrome είναι η εισαγωγή μέτρων προστασίας, που αποτρέπουν την ανεπιθύμητη λήψη διαφημίσεων. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται, πολλές φορές, από hackers για τη μόλυνση των συστημάτων των χρηστών με κακόβουλο λογισμικό, που προέρχεται από κακόβουλες διαφημίσεις.
Οι διαφημίσεις αποτελούν μια από τις βασικές πηγές εσόδων για τη Google αλλά και για τις περισσότερες υπηρεσίες και εταιρείες. Ίσως μάλιστα, να είναι και η βασικότερη πηγή. Ωστόσο, οι μηχανικοί της εταιρείας δημιουργούν νέα χαρακτηριστικά, σε μια προσπάθεια να φέρουν μια ισορροπία ανάμεσα σε αυτό που είναι καλό για την εταιρεία και σε αυτό, που είναι καλό για τους χρήστες.