ΑρχικήHow ToE-Commerce: Τρόποι να επιτύχετε στις ηλεκτρονικές πωλήσεις

E-Commerce: Τρόποι να επιτύχετε στις ηλεκτρονικές πωλήσεις

Είναι πλέον γεγονός ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφουν την προτίμηση τους στο e-commerce. Έτσι ονομάζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η δραστηριότητα της αγοράς ή πώλησης προϊόντων πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικών υπηρεσιών ή μέσω Διαδικτύου. Οι καταναλωτές προτιμούν αυτού του τύπου τις αγορές, καθώς είναι εύκολο να πραγματοποιηθούν ανά πάσα στιγμή και συνθήκη, ενώ προσφέρουν ίσως και μεγαλύτερη ποικιλία από ένα φυσικό κατάστημα.

Αυτήν την προτίμηση αφουγκράζονται οι επιχειρηματίες λοιπόν και δημιουργούν καινούρια site e-commerce. Προφανώς, κάθε site που δημιουργείται δεν είναι απαραίτητο να επιτύχει. Υπάρχουν πολλά ζητούμενα μέχρι τη στιγμή που μια σελίδα ηλεκτρονικών αγορών μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει ευδοκιμήσει και είναι μέσα στις προτιμήσεις των αγοραστών.

E-Commerce

Ένα e-commerce μπορεί εύκολα να αποτύχει αλλά είναι εφικτό και να επιτύχει. Αυτό έχει να κάνει με τις κινήσεις του επιχειρηματία. Ορισμένες απλές ενέργειες παραθέτονται παρακάτω.

Το πρώτο ζητούμενο, που πρέπει ένας επιχειρηματίας να παρέχει είναι η ασφάλεια. Όταν οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί από την επιχείρηση έχουν σαν κυρίαρχο στόχο το ελάχιστο κόστος, τότε κατά πάσα πιθανότητα το αποτέλεσμα, που θα προκύψει, δε θα ανταποκρίνεται από άποψη ασφάλειας. Άλλωστε είναι γνωστό, πως οι hackers καραδοκούν να εισβάλουν σε συστήματα με ελαττώματα, που τους κάνουν τη διαδικασία ακόμα πιο εύκολη.

Εξίσου σημαντικό βήμα, είναι η διαδικασία πληρωμής από τους πελάτες να είναι εύκολη. Ένα e-commerce site οφείλει να διαθέτει πολλαπλές δυνατότητες πληρωμών, ώστε να μπορεί ο κάθε καταναλωτής να κάνει τις αγορές του με όποιον τρόπο επιθυμεί. Οι πιο αργές πύλες πληρωμής ή οι περιορισμένες επιλογές, που δεν επιτρέπουν την προβολή προϊόντων ή checkout με ένα κλικ μπορούν να κοστίσουν στις πωλήσεις.

Πάρα πολύ σοβαρό κριτήριο, για την επιλογή ενός e-commerce από έναν πελάτη είναι τα downtimes. Είναι κάτι που συμβαίνει και οι λόγοι ποικίλουν. Ένα downtime μπορεί να συμβεί λόγω ενημερώσεων ή συντήρησης, λόγω πτώσης του server ή μετά από μαζική εισροή στο site. Για τον λόγο αυτό, πρέπει να πραγματοποιηθεί σοβαρή μελέτη του συστήματος, πριν για παράδειγμα, ανακοινωθεί μια μεγάλη προσφορά ή ένα πολυσυζητημένο προϊόν, τα οποία θα μπορούσαν να φέρουν αγοραστές, που θα ρίξουν το site.

Τα καλύτερα οργανωμένα e-commerce προσφέρουν γρήγορη ταχύτητα, ισχυρή ασφάλεια, πολλές αγορές και ελάχιστα downtimes. Ευτυχώς, σήμερα υπάρχουν πολλές εταιρείες, που διαθέτουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και παραμένουν σχετικά φθηνά.

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS