Σε μια προσπάθεια να συγκεντρώσει περισσότερους πελάτες και να κερδίσει ξανά ορισμένους από τους παλιούς, η Apple επιτρέπει στους προγραμματιστές εφαρμογών iOS, macOS και tvOS να προσφέρουν μειωμένες συνδρομές σε παλιούς συνδρομητές. Χρησιμοποιώντας την επικύρωση παραλαβής, οι προγραμματιστές θα μπορούν να εντοπίζουν συνδρομητές που έχουν απενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση, ώστε να μπορούν να δράσουν γρήγορα και να τους κάνουν μια προσφορά, σε μια προσπάθεια να τους κερδίσουν πίσω, πριν από το τέλος της τρέχουσας περιόδου συνδρομής τους, ανέφερε το MacRumors τη Δευτέρα.
“Οι εφαρμογές με αυτόματα ανανεώσιμες συνδρομές θα είναι σύντομα σε θέση να προσφέρουν μειωμένη τιμή σε πελάτες που είχαν εγγραφεί στο παρελθόν, για να βοηθήσουν στην επιστροφή των συνδρομητών που έχουν ακυρώσει τις συνδρομές τους”, ανέφερε η Apple σε ένα blog post.
Όπως και οι εισαγωγικές προσφορές για νέους συνδρομητές, οι προωθητικές προσφορές για τους παλιούς, έχουν χωριστεί σε τρεις κατηγορίες: Free, Pay As You Go και Pay Up Front.
Η κατηγορία “Free” θα επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στη συνδρομή τους δωρεάν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ενώ η επιλογή “Pay As You Go” θα επιτρέπει στους πελάτες να πληρώνουν μια προωθητική τιμή για κάθε περίοδο χρέωσης για ένα επιλεγμένο χρονικό διάστημα και το “Pay Up Front” θα επιτρέπει να καταβάλουν ένα εφάπαξ ποσό για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Μόλις λήξει η περίοδος προώθησης, η συνδρομή ανανεώνεται αυτόματα σε κανονική τιμή, σύμφωνα με την Apple.
Η Apple ανακοίνωσε την αλλαγή αυτή στις πληροφορίες που κυκλοφόρησε για την έκδοση iOS 12.2 beta.