Το Microsoft Teams εκτός λειτουργίας. Επιτυχής αποκατάσταση
infosec

Το Microsoft Teams εκτός λειτουργίας. Επιτυχής αποκατάσταση

Ο μεγάλος ανταγωνιστής του Slack της Microsoft, το Microsoft Teams, βρέθηκε εκτός λειτουργίας χτες. Οι χρήστες αντιμετώπισαν προβλήματα σύνδεσης με...
Read More
infosec

Hacked από Ινδούς το website του Υπουργείου Εξωτερικών του Πακιστάν

Εν μέσω έντονων εντάσεων μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν μετά από τη θανατηφόρα επίθεση Pulwama στις 14 Φεβρουαρίου, το Σάββατο, ο...
Read More
infosec

Η Google προσπαθεί να προστατεύσει το password σας από hackers

Οι μαζικές παραβιάσεις των password είναι πάρα πολύ συνηθισμένες αυτές τις μέρες. Γι’ αυτό η Google προσπαθεί να επιδιορθώσει το...
Read More
infosec

Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez

Bug στο Instagram κατέστησε τους λογαριασμούς της Kylie Jenner και των τραγουδιστριών Ariana Grande και Selena Gomez κατά 3 εκατομμύρια...
Read More
infosec

Κακόβουλα αρχεία Windows EXE μολύνουν τους χρήστες macOS

Ερευνητές ασφαλείας, ανακάλυψαν πολλά αρχεία Windows EXE, που χρησιμοποιούν κακόβουλα payloads για να μολύνουν τους χρήστες macOS με infostealers και...
Read More
Latest Posts

Mozilla Firefox: Ήρθε στο web το χαρακτηριστικό «not an ad»

Ο γνωστός not-for-profit οργανισμός Mozilla που βρίσκεται πίσω από τον δημοφιλή browser Firefox, φαίνεται να ψάχνει συνεχώς πρωτότυπους τρόπους την ώρα που αναπτύσσει και προσφέρει εντελώς δωρεάν ένα περίπλοκο και ιδιαίτερο κομμάτι λογισμικού.

Mozilla

Όμως πολλά από αυτά που προσφέρει φαίνεται να αντιμετωπίζονται με κριτική. Ένα από αυτά είναι οι διαφημίσεις. Πρόσφατα η Mozilla προέβη σε μια κίνηση που κανείς δεν φανταζόταν και οι αντιδράσεις από τους περισσότερους users ήταν απρόσμενες. Οι χρήστες του Firefox, οι οποίοι σύμφωνα με τη Mozilla αντιστοιχούν μόνο στο 25% των χρηστών των Η.Π.Α. παρατήρησαν πως υπήρξαν διαφημίσεις στο home browser αλλά και σε οποιαδήποτε νέα καρτέλα που άνοιγαν. Εκεί εμφανιζόταν ένα νέο μήνυμα, το οποίο ευχαριστούσε τους χρήστες που υποστηρίζουν και χρησιμοποιούν καθημερινά το Firefox. Προκειμένου λοιπόν να τους ευχαριστήσει με ένα περισσότερο «έμπρακτο» τρόπο, έδωσε ως αντάλλαγμα μια Amazon δωροκάρτα των 20 δολαρίων για να κλείσουν την επόμενη διαμονή τους στο Booking.com. Αυτό το δώρο έκανε τους χρήστες πολύ χαρούμενους, καθώς δεν είχε βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση από τη Mozilla. Ωστόσο λίγο αργότερα από την κυκλοφορία αυτού του feature, η εταιρεία έκανε δηλώσεις και είπε πως το χαρακτηριστικό «not an ad» δεν είναι σίγουρα διαφήμιση αλλά πρόκειται για ένα πείραμα. Επίσης κατά την εταιρεία είναι «διασκεδαστικό» το γεγονός πως υπήρξαν τόσο απρόσμενες αντιδράσεις ενώ είναι η δεύτερη φορά που η Mozilla πραγματοποιεί κάτι τέτοιο. Να επισημανθεί πως αυτό το χαρακτηριστικό είχε διάρκεια μόνο πέντε ημέρες.

Η Mozilla εξήγησε περαιτέρω πως το «not an ad» ήταν ένας απλός τρόπος να προσφέρει περισσότερη αξία και να ευχαριστήσει τους χρήστες για την υποστήριξή τους. Επιπλέον διευκρινίστηκε πως δεν υπάρχουν διαφημίσεις και paid placements, τουλάχιστον με την κοινή χρήση των συγκεκριμένων όρων. Επίσης, η εταιρεία δεν μοιράστηκε με κανέναν συνεργάτη της τα προσωπικά στοιχεία και δεδομένα των users, ώστε να είναι καλυμμένη νομικά.

Από την άλλη πλευρά δεν έλλειψε ένας σχετικά μεγάλος αριθμός χρηστών, οι οποίοι ανησύχησαν για την συγκεκριμένη κίνηση της Mozilla και άσκησαν αρνητική κριτική, δεδομένου πως ήταν ένα νέο feature χωρίς προηγούμενη ανακοίνωση.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *